До 1А на тези, които минават транзитно през България и НЕ зареждат гориво в БГ, как ще им съберем данъците?През летните месеци, половината турски гастарбайтери в Западна европа преминават 2 пъти през България БЕЗ да зареждат.Също и с чуждите ТИРове. Как си събираме данъците от тях?
От 600000 български автомобила на газ, едва ли и 6000 ще покрият изискванията за азотни окиси.Така, че за каква екология говорим?Ако не ми вярвате, идете на газанализатор, там майсторът ще ви обясни.
До туба нафтаТи луд ли си?На нов дизел, само годишното каско струва повече от цялата стаеа кола.Иначе за екологията си прав.
Толкова са екологични и безопасни, че на много закрити паркинги има специална табела, която забранява МПС с газови уредби да влизат. Безумни глупости.
*** не разбраха, че дизел се купува нов от магазина. Тези гробници, които се внасят на 600хил. км, с надеждата да им горят 5/100 не водят до икономия. Като смениш дюзи, турбо и ти "роди" автомата или смениш демпферен маховик - благодаря за икономията. Като си сметнеш разходите за годината , ще ти излезе даже над 10/100 разхода. Няма да повдигам темата за екологията, че 90% от старите печки са без катализатори и дпф.
айде дигайте се, едно дело срещу застраховки, данъци, евро едно пет, с техните камъни по техните глави!!!
Времето за промяна на закона е малко. Всички желаем успех, но можеше да се приеме и по-рано. Автомобилът с газова уредба на пропан-бутан, вписана в талона и служебно дакларирана в данъчната служба отговаря на ЕВРО 6. В Израел предвидиха развитието на автомобилния парк в посока газ за старите автомобили и нови за сега електромобили. Редно е да се стимулират старите автомобили на газ.
Това е добре.Но,има коли,които са в заварено положение и не пише в талоните им че са с АГУ -Трябва СЛУЖЕБНО да сеприбавят в талона на колите за да е всичко наред за облекчаването на гражданите и селяните.Човещина да има трябва и да са доволни хората поне веднъж ,а не винаги прекарвани да се чувстват Те.
https://youtu.be/vosQepeiOj8Ако такова изпушване някой автомобил на газ го направи аз ще съм тролей.Изчетох доста коментари , изказа се твърдението , че газовите автомобили били неекологични от към СО2 - баце а този облак да не е екологичен ? *** е че е след тях и го дишаме ние , я да си монтират ауспусите вътре в купето да ги видя колко секунди ще издържат да са живи .
Малиии, много време им трябваше на патриотарските тикви да узреят за тази проста истина. Като си решил да правиш нещо , трябва пълен анализ от всички гледни точки, а не дай ша ги дигаме, все едно става въпрос за решение на почерпени авери от кръчмата
По цял свят е така,колите на пропан-бутан са с 50% по нисък данък,а на метан 70%, електромобилите нямат такъв,по този начин се стимулира и екологичното ползване на МПС
Понеже избягахме от темата за данъците, аз си мисля, че трябва да се плаща някакъв имуществен данък. Останалото, като екологични такси и пътни такси, трябва да се калкулират в петролните продукти! Принципа е, че караш повече, по-мощния автомобил, гори повече и си плаща чрез изгореното гориво!Мисля, че така е най-справедливо!
Кой ви е казал, че газовото прави колата автоматично с по-ниски емисии. Може да я направи и с тройни емисии ако няма сегменти и газта се дозира едно към х. Качвайте ги на дино стенд при ГТП и им мерете емисиите. Стига ала-бала защото всички ще станат с газово по-документи щом данъка е на половина. Така правят по-цял свят.
Защо във германия срока на ползване на авто газоеа бутилка е 20 години а във Бг. Е само 10г.Нима тука по бързо ли се износват газовите бутилки или всичко се прави отново за да гушне найкой парата....
Чист предизборен популизъм !!! Ами колите с метанови уредби ???? В нормалните държави има изисквания и критерий при минаването за ГТП/ год.техн. преглед / Ако автомобила отговаря на нормите и критерийте , е в движение , ако не -не !!!Това е положението , не насаждане на конфронтация между притежателите на автомобили .
Като компенсация може да вдигнат цените на газта. Ако това се случи, то спестените 50% от данъка дефакто ще бъдат "преместени" от касата на местната община и ще отидат в джоба на Лукойл. Ако това, на свой ред, наистина се случи, значи трябва вече да си купим калашници и да изметем ***.
До OzzyКато имаш представа от оценка на риска, обясни ми кое е по- опасно? Мелница за производство на брашно, цех преработващ памук или склад за петрол?Според мен, за всичко си има правила, които трябва да се спазват, защото можеш да взривиш и пудра захар!
Колите с газова уредба (600 хил.) – само с 1/2 данък?