До Анонимен 20Да бе, качи се един път до Симеоново при сняг с летните , дори не е и планина и ела пиши как еАко въобще слезеш... Лятна гума зимата си е чиста проба мазохизъм. Една зима закъснях със смяната и при 5% наклон, нямаше спиране, всъщност само варианта в бордюра върши работа
Голяма грешка е също - да си търкалял зимните и лятото и после да кажеш. Предните ще сложа отзад а отпред ще купя 2 нови зимни....И си уж със зимни гуми на всякъде, ама тия дето си ги карал лятото и сложил отзад, са изпечени и са станали като пластмаса. Резултата е същия. При завой задницата е неконтолируема и се завърта при всеки завой. А тя завърти ли се, квито и гуми да имаш отпред си в канавката. Затова всичко се маха и се сменят всички 4 гуми на автомобила.
Преди да бракувам Голфа преди 10-11год, беше с две зимни, две летни, от 4 различни марки и едни вериги в багажника. Така сме обикаляли из цяла България и то до селата в габровско и обратно, ходихме и на една хижа м/у Чепаларе и Пампорово посред зима в снега. Това е било 2007-8ма. Едва после разбрах, че имало зимни гуми и даже имам едни за сегашната кола. От подготовката на водача зависи 90%, 10% са гумите. На лед всички гуми не стават, вериги също-има едни с шипове за лед
Е как зимата с зимни гуми бе, то не унесе уи голфу, все едно не съм карал. То с нови зимни гуми всеки може
Принципно са прави, да не говорим че при новите системи за контрол , различните по размер , вид и шарка , гуми не са препоръчителни.Друг въпрос е че 90% от хората избягват да шофират в условия като тези на видето.
Аз си бича и зиме и лете със зимни гуми. Карам ги 4-5 години и после нови зимни гуми. Не му бера гайлето да сменям пролет и есен и да им търся място да ги държа.
Няма да купя зимни гуми колкото и да ме агитирате.При нас на морето сняг почти не пада, а зимата аз почти не карам. Гумите ми са летни, нови с дълбок грайфер 7 мм.
Ако ще гуми с шипове да я обуят когато задкормилното устройство е дефектно в главата няма спасение. Карал съм с летни гуми на сняг и лед. Но когато умееш да владееш автомобила няма никакви проблеми. Зимата не се кара както през лятото това много състезатели го забравят. Ако лятото сте карали с 160 км то зимата се кара с 80 км. Асвалта когато е топъл сцеплението е на 100 % докато на студен и мокър асвалт сцеплението е едва 40 %. Това ако го знаете няма да катастрофирате.
Не може това в онова и душата в Рая!Ако искаш да караш в голямата навалица и то с прилична скорост,всичко друго освен 4 свястни зимни гуми е лу.дост.Обаче някъде в провинцията,дето няма движение-става.То и едно време си поднасяхме лееекичко по пътищата,ама нямаше в кой да се удариш.Впрочем,имаше и зимни гуми-видинки и някакви руски(съветски).Но рядко се ползваха.
До Анонимен 3Мда, но на Цариградско имаше 4 коли на кръст, всъщност Ленин! Тогава можеше и без гуми да си. Мой приятел тогава кацна на Феята с видинкитеАйде нема нужда от откровено тАпи сравнения...
Аз зимата на голфа навремето купувах евтини зимни гуми Корморан, много добре се държеше на сняг. Ако пък съвсем не искаше да върви(по заледен път) - 2 вериги отпред и беше като БТР. Не препоръчвам зимни гуми Нексен, многа са зле. Летните им не са лоши, но зимните - не.
От 40 години карам с всесезонни гуми малко по скъпи са но пък ви спестяват главоболия по сменяването. Всесезонната гума е с по специален каучук, а по специалното е че в самият каучук е добавена химия. Видинките по времето на недоносеният соц бяха всесезонни нямаше зимни гуми. Но когато дойдоха капиталистите унищожиха завода в град Видин и внесоха ментета гумета за зима и за лято. Както добре знаете капиталиста е такова животно което гледа печалбата. Така че качете всесезонни и забравяте проблема
Единствената разумна икономия е две много хубави зимни и две много хубави всесезонни.Със сигурност е по-добра комбинация от 4 зимни пистарки на 10 години или 4 нови китайски балатумки.
С две зимни и две летни гуми: Защо това е грешен подход?