15

Анонимен

преди 5 години

ГЛЕДАХ ЕДИН ДИРЕКТОР ОТ БДЖ В СТАНИ БОГАТ. ИМАЛ 315 ДУШИ ПЕРСОНАЛ!!!!!!

14

дерайлирал

преди 5 години

До Професортова е точната дума

13

Анонимен

преди 5 години

"Националният железопътен превозвач ще осигури превоз с автобуси между Реброво и Своге за пътниците от всички преминаващи влакове до възстановяването на движението в участъка."Не е ли по изгодно за националния железопътен превозвач да закрие железопътните линии и да премине изцяло на превозване на пътниците с автобуси? Ще спести много разходи и неудобства както за себе си така и за оредяващите пътници.

12

Анонимен

преди 5 години

Ми що карат бързо.Ко е то туй ще фърчи с 50-60км\ч

11

Анонимен

преди 5 години

ИМА СНИМКИ НА ОТЧУПЕНО ПАРЧЕ ОТ РЕЛСА. АМА КАК СЕ ЧУПИ РЕЛСА И НАЙ-ВЕЧЕ ЗАЩО.

10

Анонимен

преди 5 години

Временно е прекъснато движението на влаковете..............ама колко ВРЕМЕННО ? аз след 2 дни трябва да пътувам от там.

9

Анонимен

преди 5 години

Машиниста загази пак както преди 2 години в Хитрино си измиха ръцете

8

Шопо

преди 5 години

Това е диверсия за да продадат БДЖ !!!

7

Анонимен

преди 5 години

всичко се разпада

6

гого

преди 5 години

много неглижирано се представя случая, ами ако е умишлено....

5

Стоян

преди 5 години

Преди години БДЖ имаше по гарите елекромобили за товари. Дали има право да се нарича бърз влак с темпото което се движи?

4

Асд

преди 5 години

Ейй аз като човек без книжка който доста рядко пътува но ми се налага по работа и роднини отвреме на време, минах на влакове когато катастрофите станаха толкова чести навсякъде. Сега и влаковете в БеГе-то не са толкова надеждни. Всичко се пука.И все пак влака вероятно е най-безопасното средство за превос, даже и в БГ

3

Възмутен

преди 5 години

Това е то - БДЖ! А беше едно от най-солидните предприятия!

2

Анонимен

преди 5 години

За да излезе вагона от релсите има само една причина. Тя е много съществена. Повреда в талигите на вагона. Тези талиги се ремонтират след определен пробег. Задължително се проверяват колелата за износване лагерите пружините амортисьорите. Но тъй като завода за ремонти Георги Димитров е сринат и изравнен с земята вагоните също са в такова състояние. Доброто в случаят е че няма пострадали хора. Също така се установява че съществуват доста смелчаги които все още ползват влак за транспорт. Браво.

1

Анонимен

преди 5 години

Браво на герб за реформата в железниците, излизат от релсите, гърмят и виновни няма, е нема такава държава и още им вярвате на герберитееее и на всички останали