40

икономист

преди 5 години

До Старият машинистВсичко това, което си написал паказва, че е напълно възможно да се създаде една много добра организация на транспортирането на хора и товари, чрез използването само на масов транспорт. Хем няма да се замърсява толкова околната среда, хем ще се осигури възможност за внедряването на автоматизирани системи за управление в автобусите и камионите. Във влаковете вече отдавна имаме такива! Само, че елитът не иска това да се случи! Защото ще се лиши от все по-големите печалби...

39

до 20

преди 5 години

До Анонимен 20,хахаха,те българите на едно място не работят,ти на няколко,кажи не на наркотиците,аз българин да работи в истинския смисъл не познавам,назначени са някъде и се водят на работа от някой роднина,но дори и не стъпват,само им тече заплата и стаж

38

extremist

преди 5 години

АВТОКРАТЧЕТО ОРБАН Е ПЪТНИК! КАТО НЕГОВОТО ПРИЯТЕЛЧЕ ТИКВАТА

37

Анонимен

преди 5 години

Неее, не може да бъде, Орбан е ГОЛЯМА РАББОТА!Така слушах тук троловете да го величаят толкова много време!

36

АнонимеН

преди 5 години

УНГАРИЯ, БЪЛГАРИЯ И ПОЛША СА ПОСЛЕДНИТЕ КОМУНИСТИЧЕСКИ БАСТИОНИ НА РУСИЯ В ЕС!

35

House M.D.

преди 5 години

"...за да се удовлетворят изискванията на инвеститорите..."Ето истинската причина за робския закон!

34

Старият машинист

преди 5 години

ДЪРЖАВНАТА политика през 70-те години беше- основен начин на придвижване е ЖП транспорта. Автобусните линии докарваха хората до най-близката гара. Леките коли бяха малко и повечето хора бяха принудени за пътуват с влак. Карал съм влак за морето, 15 вагона претъпкани с 1500 пътници.Заводите бяха задължени да ползват ЖП транспорт за суровините и за готовата продукция.Машинистите правехме между 50 и 100 часа извънреден труд всеки месец, годишно това прави средно 900 часа извънреден труд.

33

не става

преди 5 години

До Анонимен 32За 10 часа труд-заплата и половина!За 12 часа-две заплати!Така е в Германия!

32

Анонимен

преди 5 години

Да ми платят 2 заплати допълнително и няма проблем.

31

дядо Поп

преди 5 години

проблема е че като си на мин. заплата не е оправдано да работиш извънредно................а тия с дебелите заплати чорбаджийте не допускат извънреден труд познаите защо?..................

30

Анонимен

преди 5 години

Добре, че има минимален праг на заплатите от 560 лв, защото държавата плаща толкова за 8-9 часов работен ден, напрегнат, стресов труд без възможност да си отклониш вниманието изобщо, а допускането на грешка, има сериозни последици.

29

Чужденец

преди 5 години

До 65:Кьорав ли си или обикновено тъn? Майките да кьопавите деца нали протестираха колко време беше? Например.Проблемът при вас е, че нямате лидери. Толкова си можете..

28

Мачкай Орбане!

преди 5 години

Ти си унгарският народен валяк,мачкай шорошкият асфалт - това е функцията ти!

27

65

преди 5 години

И унгарците,и талибанците и папуасите дори ще протестират ама ние -не

26

Анонимен

преди 5 години

Абе той Сорос е подшушнал на Орбан да ги върши такива.

25

НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ !

преди 5 години

елитът трябва да се унищожи !Държавата принадлежи на хората а не на тези 0.1% гадове !!!Ние не сме роби на елита !!!5 часов работен ден !4 дневна работна седмица !цалата печалба на гадовете трябва да се национализира и разпределя между хората !

24

до 26

преди 5 години

Не познаваш хора работещи на две места в България? Че те половината хора в България работят поне на две места..

23

Анонимен

преди 5 години

За какъв ,,робски труд" говорят?Всичко извънредно се заплаща,в противен случай ще се наложи да си внасят талибани да покриват нужните часове труд!Социалисти и либерали ,пуснали пипалата си в синдикатите са организаторите на протестите!Орбан трябва да приеме закон срещу саботажа на икономиката!

22

Анонимен

преди 5 години

Абе откъдето и да го погледнеш - дишаме им прахта на унгарците.

21

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен25Имам стотици познати и приятели, не познавам хора работещи на две места.Отде си го измисли?