Аз нямам кола и не ми дреме за колите и шофьорите. Зимата се грея с гуми, пластмаса и всичко, което може да гори. Топличко и уютно ми е вкъщи. Да живее екологията и приятно ви дишане от моя голям котелен ауспух :)
Всичко това са мерки на големите държави да премахнат старите коли от улиците. Не е важно дали карате колата или не... важното е да я нямате. Да няма семейства с 3-4-5 коли, като забранят старите коли - едно семейство трудно може да има 3 нови коли... и т.н. Целта е и улиците да се изпразнят от паркирани коли и да се стимулира покупка на нови. Всичко останало е проформа. И тук се напълнихме с хора с по 4-5 коли паркирани пред блока. Но трябва да е - като нямаш гараж - плащай тротоарно право!
Когато погледнете към аспусите на бензинов и дизелов автомобил на 5 -6 години и откриете разликата визуално ,целунете по чистия аспух - благославете дизела и се скрийте някъде 96647
ММиналата година го казаха в прав текст, в Мадрид замърсяването е най-осезателно след започването на отоплителния сезон, защото голяма част от отоплението на сградите в центъра се извършва с локално парно на нафта.
Малко като забраната на цигарите е!!! Има забрана на обществени места, а се продават даже в най-затънтеното село. Същото и с колите, забраняват да влизат някой видове в даден град, а който има пари-ще си купи още една за града и ще джитка с 2 коли, т.е. ще замърсява още по-вече от преди забраната. Нали помните опитите в Атина за четни/нечетни номера преди години. Ако имаше истинска алтернатива, щяха да оставят всичко на пазара и хората сами ще изберат новото, ако е по-добро, икономично...
Никой не може да ни убеди, че един добре подържан 20 годишен автомобил е по-вреден за екологията от пет еднодневки малолитражки сменяни на 4 години.
Историята с дизела е 100% лобистка. Раздухват се всевъзможни вреди от частици, газове и т.н., без никога да се цитира кой, кога и с какви средства ги е установил. И колко достоверни, и повторени от други са евентуалните измервания.Даже и да съществуват някакви вреди, нормално е да се мисли за отстраняването им, а не за забраната на дизела. Нивото днес на физико-техническите средства и знания е такова, че винаги може да се намери решение.Обаче май е по-добре (за някои) да се забрани!
Все ще умрете ,не се напъвайте чак толкова с екология и здравословен живот. Това са глупости за да се влачат пари от едни за сметка на други-бизнес просто!
Глобалното затопляне, въглероден двуокис, значи ако се спират автомобили, трябва да се спрат бензиновите, като много повече замърсяващи Земята. Това означава, че след кратка атака срещу дизеловите, следва глобална атака срещу бензиновите автомобили и пълната им забрана.
Колко тона бомбички ще опреснят въздуха на големите градове? Не е важно нали носят пари на определени комунисти. Борбата с дизеловите автомобили продължава.
Евро 5 е от 2009-2010 година и в Евро 5 и Евро 6 нормите за фини прахови частици са едни и същи. Основното замърсяване е с въглероден двуокис, а там бензиновите замърсяват много повече от дизеловите. Само в няколко града на Германия има наднормено замърсяване с азотни оксиди, при които дизеловите замърсяват много повече, особено тези преди Евро 6, който е от 2014-2015 г. и затова там мрънкат против дизеловите и се натрисат на още по-голямото замърсяване с СО2. Като цяло дизеловите са по-чисти
Дадох 70 000 лв.за нова кола с Евро6 дизел и сега какво, не стига,че ми повишиха данъка ,а и ще ме ограничават да я карам,забранете кюмбетата,защото навън мирише на дърва и горени парцали!
Излиза, че общото е, че започват постепенни забрани, започващи с най-старите коли без да ги делят на бензин и дизел, т.е. започват с над 20 годишните коли, Евро 1 е от 1992 година.За Германия беше очаквано замърсяването с СО2 да се увеличи, тъй като бензиновите замърсяват значително повече от дизеловите. Другото общо нещо е, че колкото е по-богата държавата, толкова по-строги мерки може да взима. Като цяло никъде няма пълна забрана на определен вид коли, а само частични за малки райони.
В момента атаката е срещу дизела, защото е с по-високо КПД и харчи по-малко. Когато акцизът върху дизелното гориво достигне "поносим" връх, ще почне да се говори, че е по-близо до Карно-цикъла и ще почне атака върху бензина. Патърдията по отношение замърсяването с ФПЧ е с далечна цел Северен поток II и Турски поток, като моята прогноза е, че Турси поток ще мине през Гърция, защото е по-скъпо. Цялата работа е да се спаси Русия за 7-ми пореден път от американските евреи, както и арабските приятели
Забраната на дизела подобрява ли екологията в големите градове?