26

един

преди 5 години

Преди 27-28 години имах едно Уно дизел , зимата при минус 10 градуса не искаше да пали грам , затова слизах с една туба вряла води и поливах двигателя .Палеше от раз.Казвах му летен дизел.

25

Анонимен

преди 5 години

аз си вадя аудито Q3 от гаража ,в който е 15 градуса и потеглям към офиса,там подземния паркинг е 4 градуса и не ви разбирам проблемите,после наминавам към кръстника да обсъдим някой нов вид данък между първо и второ четене.

24

Анонимен

преди 5 години

До АнонименРадвам се за теб , че не си имал проблеми. Аз все пак да си кажа, пък ако спестя ядове на някой - добре. Впрочем и други са ми споделяли за подобен проблем с ръчната.Лек и успешен ден на всички!

23

до shark

преди 5 години

Добре Са българските шифиори , дет се раждат научени и с толкова категории че не им стига азбуката , и затова си купуват книжките че да не си губят от ценното време , дето го прекарват пред турските сериали

22

Shark

преди 5 години

Оф, добре че сте вие, че да ни кажете какво да правим и какво не с колите си през зимата. Как ли сме се оправяли досега просто не знам!!!!!!!

21

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 21Редовно съм оставял Астрата на ръчна, дори и при -20. Никога не съм имал проблем? Да се внимава когато се чисти много сняг от задното стъкло на хечбека, защото пласмасата на задната чистачка не държи много на студ и става крехка.

20

Харалампиев

преди 5 години

Маслото да достигне до всички части на двигателя за 5 мин. Това масло да не пътува с БДЖ? Продължително въртене на стартера ... Демек ако не запали от четвърт слизате и тръгвате пеша, че да не тормозите милата количка. Загряване до работна температура, ако е -10, палите колата към 4, за да може евентуално към 7 да е загряла, че да не закъснеете за работа. И ако ходите в някой търговски център, паркирайте на улицата, нищо че ако 800 коли паркират отпред на улицата, няма да остане улица.

19

Анонимен

преди 5 години

Ако имате Опел, не го оствяйте на ръчна.Замръзва.Миналата година направих тази новобранска грешка и после........добре че бях паркирал до едно тото,та взех ток за пистолет с топъл въздух.Ама така е..........живота учи:-)

18

Чоко

преди 5 години

А в казармата пик*аехме в ключалките за да се размразят. Откъде топла вода в поделението.

17

До Незнайковците

преди 5 години

WD40 Не трябва да се смесва с друг вид смазка, той не работи на принципа да премахва влагата, а е синтетичен смазочен матерял и един от най-добрите за вериги, панти и куп други неща. Не лъжете хората и не ги заблуждавайте да си купуват допълнителни ***

16

Старото куче

преди 5 години

Забравили сте само да пишете да източваме водата от радиатора вечер и сутрин с тубата да наливаме гореща вода, като в казармата. Аз моята даже още я "нафтирам", гумите също, а ако е много студено слагам малко жарава под картера вечер. Сутрин пали на четвърт манивела!!!!ха, ха...

15

Аз

преди 5 години

Интересна статия. Но авторите е трябвало навремето да са по-внимателни в часовете по Български език. Все пак това е статия в онлайн медия, а не пост във фейса.

14

Анонимен

преди 5 години

отговора на заглавието: да я карате

13

Кога да я караме?

преди 5 години

Имам два съседа-техните МПС се карат 4 кратно в годината-при докарване бурканите-начало на есента,при колене прасето на Коледа,при връщане бурканите-пролетта и на сбора-лятото.Иначе мамините си пазят мястото на паркинга,имат ЕВРО -3 и "живеят" в Столицата-качествено и работят на смени.Те всъщност са:1. Наемател;2. Живеещ някъде другаде син на полусобственик.Как да стигнем ЕС и US?Смешковците от управата на "държавата" наказаха тия горните с 40 лв.-вервайте ще ги платят.А ние с Евро 5-6???

12

Наблюдател

преди 5 години

Не трябва да я караме през зимата.

11

Я па тия

преди 5 години

Защо пък трябва механизмът на ръчната спирачка да се сваля за да се подсуши???Това да не е бебе да му сменяш памперса?Просто се натискат няколко пъти по-интензивно спирачките,за да загреят барабаните/дисковете.Важи и след преминаване на дълбоки локви и през другите сезони.Виж проникване на вода в жилата си е проблем(замръзват) и се налага смяна или поне на уплътненията,както и смазване.

10

Мда

преди 5 години

Много правилно за автор на статията са написали "екип на ауто медия.бг"!Тия в кой век живеят?За всички изброени проблеми има сравнително евтини и достъпни решения,но никъде не видях да ги споменават.*** пример-малка тубичка(колкото капки за нос) на стойност няколко лева направи ключалките и ключа за палене да не замръзват и заяждат с години!Отделно се пишат глупости от рода на "през зимата не трябва да се използва ръчната спирачка" .Който е на равно-добре,ами който живее на криво място?

9

Анонимен

преди 5 години

Какво не трябва да прави екип на Аyтoмeдия -- да се опитва да пише на български, щото не му се получава.

8

Анонимен

преди 5 години

"С турбодизела в студа е още по-зле, тъй като този тип мотори загряват само при движение."Аха. Значи моят турбодизел е някакъв извънземен - 5 минути до 50 градуса, 10-12 минути до 90 градуса, на място. Що пишете измишльотини?!? Аз сега как да ви вярвам на другото?

7

Анонимен

преди 5 години

Гараж за 15 хил.евро,нова кола за 35 хил.евро с подгряване на седалки и огледала..по възможност нова и немска!