Когато етанола престой дълго време в горивопроводите се образуват наслагвания които ги стесняват и запушват, това сполетява и помпите и дюзите. За да се избегнат тези проблеми трябва да си сипваме стабилизатори на горивото в резервоарите, които от своя страна скапват други неща. В общи линии всичко е нагласено така, че колите ни да се трошат и да ръсим пари на сервизите и производителите на части.
Горивата в България са некачествени, както и стоките в магазина.. Дори не искам да си представям какви *** разтварят в бензина и дизела. А, в супермаркетите е пълно с дефектни стоки, такива, които практически са непродаваеми в цивилизацията! Храните - е там е ужас просто..
До От Германияама дали са верни .... казват ти че има 5% етанол ама дали е така никой не знаето и на хамбургерите пише че са от 100% телешко ама това далеч не е така
В Германия етанола е 5% на супер 95 но има и по-евтин с 10%. Аз не рискувам с 10% . Карам си с 5%. В България няма избор.
До цар киро"Едва ли толкова вреди на колата, ама на джоба със сигурност."на старите коли - 10 годишни и по-стари направо им разказва играта !на по-новите двигатели ако е под 10% влияе само на разхода -т.е. ако караш с под 2200 об/м не се усеща, вдигнеш ли повече обороти разходът на кола която нормално гори 7-8 на 100 ( на 2200 об/м и вдига около 100 км/ч ) се вдига на 12-15 на 100 ако караш с 130 км/ч при 3200-3500 об/мв бензина слагат още и бутан зимно време
Етанола е добро решение, за намаляване на вредните емисии. Много по добро от хилядите безумия които предлагат производителите на автомобили, желаейки да запазят мощност, скорост и ускорение на модерните автомобили.А защо му викат био етанол, явно в БПГА няма как да обяснят, щото компетенцията им стига да са говорители на производителите на автомобили.
Етанол (дали био или не) не може да се намери на цена под 4 - 4.50 лв/литър 96 градусов.Едва ли толкова вреди на колата, ама на джоба със сигурност.
До 32Божествени глупости не чета. Не ми ги натрапвай моля ти се.пожелавам ти приятно изкарване в божието царство.
Това са пълни глупости живея в Франция и карам на био етанол от 3 години и имам минаги над 150 000 км абсолютно никакъв проблем жалко че не съществува и в България би било чудесно
Достатъчно е да си чел Новия Завет и ще разбереш за какво ти се говори. Никой от живите (освен двама старозаветни пророци) не е бил и няма да бъде в Божието царство, докле не дойде денят на Страшния съд, а тогава на всеки според заслугите му. Ти се заяждай на дребно колкото желаеш.
Златьо ще Гласувам за Марешки та стой та гледай-ти да видиш.Марешки съм съгласен да краде 20% ама вие се уливате в едно с домусчиев и една камара пладнешки разбойници вече 28 години крадете 95% хем от народа хем от евросупсидии.Тъй,че гответе се за Марешки .а относно темата -има коли особено от старите бараки ,които издържат на всичко-пример-албанците и нашите ромале-не са глупави,а сещайте се за коя марка иде реч.
До 123етанол - температура на кипене - 78 целзияоктан - температура кипене - 125 целзияКак си представяш етанола да се изпарява много по-бавно?
До КамилаВъзможно е да е така,ама Божието царство е имагинерно понятие,докато земното-реално и се постига с много пари...
Да им вярвам, че печелят за себе си по стотинка на литър??!!!!!!!!!!!!! Да бе да! Затова куцо, кьораво и сакато иска да има бензиностанцията. Имам приятели, които ги вкараха в бизнеса и след година време.....то не бяха коли, апартаменти, екскурзии, дрехи....и какво ли не щеш.....стотинки ли!!!!!!!????? Друг път! Няма балами *** долна!
В Бразилия от 50 години карат коли само на етанол и не се оплакват.Явно проблемът е,че покрай етанола и други неща влизат в горивото...Впрочем,в Индикар се кара на етанол и то чист.Навремето в бензина често имаше вода и единия от начините да се "прекара" беше добавянето на чист спирт в резервоара.Иначе проблемът в България е,че "честните" частници искат да печелят прекалено-като се почне от Лукойл,та се стигне до последната селска бензиностанция.
Биоетанолът в бензина – опасен за колите. Сега е 8%, ще стане ли 9?