Цялата парлама за замърсяването от горенето на твърди горива и глобите да това е - да ни натиснат да горим газ, доставян ни от евреите и коли на ток - засега, от САЩ...
Проблема, емигрира, при..... БАЛЪЦИТЕ!КАТО НЕ МОЖЕТЕ ДА ЗАБРАНИТЕ ВНОСА НА БАКМИТЕ ШЕ ГЪЛТАТЕ ПУШЕЦИТЕ И...... ШЕ СИ ТРАЕТЕ, БЕ... ХАХАХАААА
точно издуханите дизели на по 300 000 км.с превъртян километраж показващ 100 000км.с евро 4 наводнява България с цени над 20 000 лв.ако знаете в КАТ какво е....
Дизел--никога!!Едно, че са трудни за поддръжка а, и вБългария, няма свестни дизелджии-майстори!Все са самоуки и менте....!
Гатанка : Кое според вас е по вредно-СО2 или Финните Прахови Частици ????Защото аз нещо не я схванах цялата пащявица за кое е точно ! Без СО2 ние бихме загинали като вид. А ФПЧ си ги има по улиците и без автомобили!Защо не се мият проклетите улици поне веднъж седмично , и защо се позволява на *** и Пульо да горят гуми, масла и въглища?
Една статия с невярно съдържание.Тези "стари" автомобили всъщност са по-нови от вече съществуващите в Украйна и доста источни части от Европа.
То е ясно ,че ще пращат на изток старите кошове ,ние нямаме пари за друго.Ама и те продължават да си купуват дизели.70/75% от новите коли в германия са дизел.Ако така се решават проблеми здраве му кажи.
Доста спорно е кои коли замърсяват пвоече въздуга - бензиновите или дизеловите. Основният проблем в световен мащаб са повишените нива на въглероден двуокис, а там бензиновите замърсяват между 40% и 120% повече от дизеловите коли. СО2 е безцветен и не се вижда и затова много хора смятат, че няма замърсяване след като не го виждат.
"Старите" дизели на България са голям шанс за България да подмлади автопарка си. Би трябвало на всеки да е ясно, че "стар" дизелов автомобил с Евро 5 (след 2010) и Евро 4 (след 2006). са доста по-нови от сега използваните бензинови и дизелови коли на по 20-30-40 години. Въпросът е дали автоджамбазите ще продължат да купуват колата за 200 евро в Германия или Италия, а тук да я продават по 10-15 хиляди лева, което я прави недостъпна за обикновения българин.
А знаете ли че ако се правят както трябва техническите прегледи, новите бензинови коли няма да минат преглед. Никой бензин Евро 6 не покрива нормите, но масове се трае.
След няколкогодини ще остареят и сеганите бензинови на германците и тогава ще продават бензинови в Украйна. После електрическитеи т.н.
Хайде преди да обвиняваме старите дизели, да погледнем първо качеството на горивата! Всеки ще ви каже, че дори в Румъния нафтата е в пъти по качествена от *** които се пласира на българския пазар. Една кола дали е нова или стара като е калпаво горивото тя ще замърсява! И как да си вземеш нова кола когато калпавата ни нафта (във всички бензиностанции е еднаква) много бързо и съсипва дюзите, филтрите и я кара да дими все едно е на въглища. Качеството на горивата му е майката!!!
Кога най-после ще се правят техническите прегледи по правилата и ще се спира този който не покрива нормите.Елементарно е .Другото са само пирказки колкото да не заспим.
Изглежда във Видин се карат много парни автомобили защото мирише на въглища ,а не на нафта.Но защо ли миризмата е само през зимата ,това не знам!През лятото сигурно преминават на бензин или газ.Или може би само на акумулатори карат.А май никой не контролира какви въглища се продават- май ги правят от стари гуми и чорапи и то мръсни чорапи.
До Анонимен 19И какви екстри точно има твоят 5 годишен автомобил за 7 000 лв ? Сигурно по-малко от моят 20 годишен автомобил за 7 000 лв.
Старите германски дизели: Проблемът не се решава, а "емигрира" на изток