26

Анонимен

преди 5 години

Проекта наистина е спрян от руснаците. Планирало се е строителство на голям завод в Бургас близо до сегашните солници, на територията на днешния колеж по туризъм. Проекта е щял да е доста изгоден, понеже морето е близо и пристанището е близо, Не като Кремиковци да се налага транспорт на суровините и горивото от 400 километра... Вероятно нямаше да има морска градина, а още една промишлена зона, която запада щеше да унищожи при капитулацията на СССР, а костоваците да разпродадат за големи рушвети.

25

Анонимен

преди 5 години

Всъщност спураме да правим Рено Алпин, защото производството е било нерентабилно. Ние никак не сме пречили на руснаците, защото са били толкова натоварени, че от тях се е купувало с връзки. Нашият пазар е толкова малък - прашинка. Частите в Пловдив са се доставяли с кораби, после сухопътен транспорт, после сглобяване. Трудма логистика, труден производствен процес

24

Анонимен

преди 5 години

*** Христова - най-неграмотната списвачка в този сайт. Срам !

23

Анонимен

преди 5 години

Сега света чака Татра да изкарат прототип по-добър и от лада девятка:)

22

Помня

преди 5 години

До майна 17 Рено -8 , 10 и двуместното спортно Рено Алпин. Страхотия.Вярно че руснаците ни спряха.Не маже да правим по добри коли от тях.Разрешиха ни да правим само лагери по линия на СИВ.

21

Терсенето

преди 5 години

Във момента по нешънълджиографик, дават филма. Ламборджини то винаги е било чудовище. За разлика от луксозната талига на Фиат. :)

20

Анонимен

преди 5 години

Без малко да си помисля че Текста е копиран директно на български от Уикипедия...............................хахаха

19

Анонимен

преди 5 години

А ако Левски беше с гумени ботуши, а Ботйов с каска или евентуално предпазна жилетка, то знаете ли какво щеше да стане...

18

Капитан

преди 5 години

Още един факт - ЛамборГини е част от Фоксваген.Наскоро четох оригиналната статия. Историята е малко по-различна - Ламборгини не е тръгнал да поправя сам колата, а след поредното счупване я дал на главния механик в своята фирма, който открил, че съединителят бил същия, който слагали в тракторите.

17

майна

преди 5 години

В Пловдив през 50-те и 60-те правеха ''***-рено'' страхотна спортна кола, вървеше и износ, но другарите от Москва се притесниха и затвориха завода.

16

друг факт

преди 5 години

До Факт"Ако Ферари нямаше гърба на ФИАТ,отдавна да е история....Докато Ламборджини е самостоятелна фирма." Самостоятелна ама друг път. Ламборгини е собственост на VW Group

15

Taushanski

преди 5 години

Да си варат макароните и да несе правят на техничари жабите

14

Факт

преди 5 години

Ако Ферари нямаше гърба на ФИАТ,отдавна да е история....Докато Ламборджини е самостоятелна фирма.

13

ogin

преди 5 години

Жабари

12

до 9

преди 5 години

До Анонимен 9: ....... с Ламборгин..

11

Анонимен

преди 5 години

Ако нямаше комунизъм в България сега щеше да има производители българи на такива коли. Произвеждали сме 10 вида български самолети преди 1944 г.

10

Анонимен

преди 5 години

С огромно нетърпение очаквам, някой българин да им се ядоса и на двамата...

9

Анонимен

преди 5 години

Искам и аз да ходя на автоизложение в Турин!Ако там няма, ще ида в Милан или в Болон!

8

Анонимен

преди 5 години

Щеше да има други...

7

Анонимен

преди 5 години

"Ламборгини са спортни суперколи, които всеки, с много пари в джоба си, би искал да притежава."Айде сега...