Проекта наистина е спрян от руснаците. Планирало се е строителство на голям завод в Бургас близо до сегашните солници, на територията на днешния колеж по туризъм. Проекта е щял да е доста изгоден, понеже морето е близо и пристанището е близо, Не като Кремиковци да се налага транспорт на суровините и горивото от 400 километра... Вероятно нямаше да има морска градина, а още една промишлена зона, която запада щеше да унищожи при капитулацията на СССР, а костоваците да разпродадат за големи рушвети.
Всъщност спураме да правим Рено Алпин, защото производството е било нерентабилно. Ние никак не сме пречили на руснаците, защото са били толкова натоварени, че от тях се е купувало с връзки. Нашият пазар е толкова малък - прашинка. Частите в Пловдив са се доставяли с кораби, после сухопътен транспорт, после сглобяване. Трудма логистика, труден производствен процес
До майна 17 Рено -8 , 10 и двуместното спортно Рено Алпин. Страхотия.Вярно че руснаците ни спряха.Не маже да правим по добри коли от тях.Разрешиха ни да правим само лагери по линия на СИВ.
Във момента по нешънълджиографик, дават филма. Ламборджини то винаги е било чудовище. За разлика от луксозната талига на Фиат. :)
Без малко да си помисля че Текста е копиран директно на български от Уикипедия...............................хахаха
А ако Левски беше с гумени ботуши, а Ботйов с каска или евентуално предпазна жилетка, то знаете ли какво щеше да стане...
Още един факт - ЛамборГини е част от Фоксваген.Наскоро четох оригиналната статия. Историята е малко по-различна - Ламборгини не е тръгнал да поправя сам колата, а след поредното счупване я дал на главния механик в своята фирма, който открил, че съединителят бил същия, който слагали в тракторите.
В Пловдив през 50-те и 60-те правеха ''***-рено'' страхотна спортна кола, вървеше и износ, но другарите от Москва се притесниха и затвориха завода.
До Факт"Ако Ферари нямаше гърба на ФИАТ,отдавна да е история....Докато Ламборджини е самостоятелна фирма." Самостоятелна ама друг път. Ламборгини е собственост на VW Group
Ако Ферари нямаше гърба на ФИАТ,отдавна да е история....Докато Ламборджини е самостоятелна фирма.
Ако нямаше комунизъм в България сега щеше да има производители българи на такива коли. Произвеждали сме 10 вида български самолети преди 1944 г.
"Ламборгини са спортни суперколи, които всеки, с много пари в джоба си, би искал да притежава."Айде сега...
Ако Енцо Ферари не беше надут, Ламборгини нямаше да съществува