13

Анонимен

преди 5 години

Много пръдят мигрантите докато се додрапат до Европа. После пък *** от социали. Изводът е:"Убий мигрант, намали парниковите газове!"

12

До 13 Факт!

преди 5 години

Защо не поназнайваш поне малко за това, за което пишеш?!Основното замърсяване при автомобилите е с въглероден двуокис и затова данък МПС в Германия зависи от нивото на замърсяване с СО2. При коли на един и същи производител и една и съща мощност, бензиновите замърсяват с СО2 между 40% и 240% (3,4 пъти) повече от дизеловите коли.ФПЧ - нормите за тях са едни и същи за колите с Евро 5 и 6. Преди това няма норми за бензиновите. В България колите са много малък замърсител.Азотни оксиди - Германия

11

Факт!

преди 5 години

Да бе дизелови викаш да отделят азотни оксиди и прахови частици га да умрем от рак.Смяна на ДВГ е начина ама нали ако ги пипнат Германия ще изчезне от картата!

10

Анонимен

преди 5 години

С висока степен на вероятност руснаците са отровили Скрипал. С висока степен на вероятност повишеното съдържание на фреон в атмосферата идва от източна Азия, т. е. пак от тях. Не се ли увлякохме твърде много по теорията на вероятностите?

9

Анонимен

преди 5 години

Ами спрете бензиновите коли и използвайте дизелови коли - те по-малко замърсяват въздуха! Сега гледах едни нови опели - ами бензиновия отделя два пъти повече въглероден двуокис от дизеловия със същата мощност. При по-старите коли разликата е още по-голяма.

8

Факт

преди 5 години

Само 10% от замърсяването с въглероден двуокис е заради автомобилите. Други са големите замърсители, но за тях не пишат и все с автомобилите се захващат, което очевидно няма да реши проблема.

7

Анонимен

преди 5 години

Абе не отдавна нали убеждаваха хората, че това е конспиративна теория със промяната на климата.

6

бай ганю

преди 5 години

днешните проблеми на човечеството ще бъдат миниатюрни в сравнение стова което ни предстои след 10-15 год свързано с климатасветовната индустриализация е началотона края на свтът който познаваме днессуперконсуматорските нации захранвани от производителността на азия нанася дълготраен негативен ефект който е вече безвъзвратенискамели нашите деца даходят със скафандри заради радияцията в бъдеще или храната да струва цялата заплата? не- но не искаме и да направим нищо за промяна начина си живот

5

Анонимен

преди 5 години

От както Китайците слезнаха от велосипедите и хвърлиха *** природата тотално се промени. Най лошото е че не спазват никакви екологични норми. А капиталистите вместо да спрат да изнасят за там автомобили и производства които в европа са забранени продължават без капка съвест. И каква съвест в капиталист за него всичко се измерва в милиарди печалби. И докато едни печелят други ни успиват с ел. автомобили но не казват колко замърсяват природата с производството им с тези уж екологични коли.

4

месара

преди 5 години

Еми Боеко много парди, опитва се да захрани газовия хъб, че руснаците и евреите го ритнаха в дзурлата

3

Анонимен

преди 5 години

Много маимуни на клона и клонът се чупи. Стар трик

2

Бай Иван

преди 5 години

Викаш животът да умре. Без транспорт ще се затрием много бързо. По доброто решение е да се променят нещата максимално бързо, но се иска воля - политическа такава.

1

+++

преди 5 години

Автомобилите са източник на 10% от замърсяването с въглероден двуокис, а бензиновите коли замърсяват с близо 40-50% повече от дизеловите коли. Май това повишение е пряка последица от кампанията срещу по-чистите дизелови коли.