Писна ни! Вдигаме се на протест и гражданско неподчинение. Взимат ни хляба, а държавата нехае!
Кой ползва градски транспорт ? Само ученици и пенсионери.Всички живеещи в ужасна мизерия българи са с коли. Мъжът ходи на работа с едната, жената с другата.
Браво на Общината. Да се спре кранчето на мазните бакшиши. Хубаво е и метрото да работи. Ша ги питам тогаз жълтите как ша са връщат на село.
Тая без да искат да имат и те едно свястно решение и сега се чудят , дали да го закрият. Разбира се , че трябва да остане.
Много ми е кеф да дам 2, а не 12 лева на мазна копърка. През нощта няма трафик и се прибираш сравнително бързо. Да остане за постоянно и да се открие линия до летището да не се притесняват и там хората.
"Досега не е имало пътници, опитали да се возят без билет в нощния транспорт."По простата причина, че след 8 часа магически контрольорите изчезват. Разбирам ги - никой не иска да му набутат билет отзад.
Градският и държавен транспорт съществува, за да направи живота на живущите и посетителите в градовете по-лесен. Това, че не е "на печалба", не означава, че автоматично трябва, да се премахне. Пожарната ба печалба ли е? Дай да я закрием тогава...Разбира се, ва южното е и колко ни струва, но по това, което виждам, загубата няма да е огромна.
Приемер от скандинавияПроверяват един на десет влака/автобуса. Ако нямаше, глобата е 250 лева. Това е;)
"Е, защо да не остане постоянен, ако е обмислен и финансово обезпечен. Дори и 3 лева да е, не виждам проблем да се прибереш от цънтъра на София до Люлин за 3 лева посред нощ. Иначе теслата е 15-20 лева. А така всички доволни и пътници и Общината."Не е точно така - общината не е доволна ако не може да крадне. Най-вероятно ще обявят конкурс за нови нощни автобуси, паник бутони и прочее преди да се навият това чудо невиждано да просъществува и у нас
Спокойно, колега Варненец! В София има недостиг на контрольори, така че балансът в Силата ще бъде възстановен.
Когато има кондуктор във всеки автобус билетите се продават и няма гратисчии. Така беше във Варна. Обаче сега искат да махат кондукторите и да се използват автомати за билети, т.е. ще се разчита на съзнанието. Али-бали. Само ще добавят няколкостотон кондуктори към безработните, а приходите от билети ще падат.Но някой взе едни европари за тази система, нали?
Е, защо да не остане постоянен, ако е обмислен и финансово обезпечен. Дори и 3 лева да е, не виждам проблем да се прибереш от цънтъра на София до Люлин за 3 лева посред нощ. Иначе теслата е 15-20 лева. А така всички доволни и пътници и Общината.
Нощният транспорт – работещ! Люлинчани са №1. Ще го бъде ли?