46

Анонимен

преди 5 години

"Цапат" кубиците в пъти. Годините "цапат" в %.

45

Трол Горянин хахаха

преди 5 години

Какво общо имат старите коли със замърсяването, навремето , "Лада"-та като я минах на газ и ауспухът беше побелял , и това че си беше 35-годишна ,

44

Анонимен

преди 5 години

Не всички стари коли са цапащи. Цапащи са мислите на управляващите. На тях им се искат пари в бюджета за сметка на неработещата икономика. Защо не бръкнат в джобовете на капиталистите. Там има много пари. Пиша,т че в българия всяка седмица се появяват нови 3-*** милионери. На всеки милионер се пръкват по 3000 нови голтака, т.е. по 9000 на седмица. Но за това никой не пише. В България е трудно да търсиш правда.

43

Анонимен

преди 5 години

Вместо да мият улиците всеки ден, качествено при това, тръгнали таксите за автомобилите да вдигат, и диоти. Всичкия прахоляк идва от неспирните ремонти и калта, която е навсякъде. В моя квартал / в София/ ремонтираха един парк, забележете, асфалтираха алеите, а зелените площи ги разровиха, като орана нива и всичко е в кал по тях в момента, когато изсъхна тази кал, при най-лекия полъх на вятъра се разнасят облаци от прах. И там играят деца, има детски катерушки!

42

До 44

преди 5 години

Основно човешко право е правото на собственост.--Ограмоти се поне малко преди да пишеш дивотии!

41

Анонимен

преди 5 години

И като Саудитска Арабия да станем, всеки да е с Бентли, пак българинът ще твърди, че е беден и му е скъпо. Това ни е народен спорт...оплакването.Превърнали сме се с гробница за таралясници. Само по площадките на блоковете още не сме започнали да паркираме. Считаме, че колата е основно човешко право и смятаме за гейщина да се кара колело или да се ползва градския транспорт. Навсякъде по света колата е скъпо удоволствие, защото замърсява и влошава комфорта на живот в градовете.

40

Анонимен

преди 5 години

Всички тези решения за "такса смет" и вдигане на данъка за старите коли, са лобизъм и изпълняване на многогодишните желания на бизнескартелите. Постепенно отнемат правата на работниците, служителите, гражданите и си осигуряват по-ниски данъци или никакви данъци. Сегашните коалирани кокалодържачи патриоти и европеиди изпълняват поръчките.

39

Истината

преди 5 години

Истината за такса смет е друга. Големите замърсители - фирмите, да плащат малко, а малките замърсители - гражданите, да плащат и заради фирмите.

38

Истината

преди 5 години

Истината е, че зад повишеният данък за старите коли не стои екологията, както лъжат герберастите, а е начин да се компенсира намаления данък за новите коли на мафиотите.

37

Истината

преди 5 години

В България единственото значимо замърсяване е с фини прахови частици (ФПЧ), но то е главно заради използването на твърдо гориво за отопление, и то се концентрира в малка част от дните в годината, когато е най-студено. Манипулират ни като показват това замърсяване като средно за годината, за да излезе, че е по-малко от действителност. Когато има надноремно замърсяване с ФПЧ, повече от половината е заради отоплението, а ауспусите на колите имат незначителен дял в това замърсяване.

36

Истината

преди 5 години

Замърсяването с ФПЧ заради колите се дели на две части - замърсяване заради движението на колите, което вдига във въздуха прахоляка от неизмитите улици и второто е замърсяване от двигателите на автомобилите. 96% от замърсяването с ФПЧ е заради движението по неизмитите улици и 4% е от ауспусите на колите. Тези проценти са от изследване по поръчка на Столична община, което трябва да "докаже", че колите замърсяват най-много.

35

Фалшива новина

преди 5 години

Герберастите пак лъжат. За старите коли, повишението на данъка е най-малко между 15 лева и 33 лева, ако за киловат се плаща по-долната граница и между 84 лева и 113 лева, ако за киловат се плаща по горната граница.

34

Анонимен

преди 5 години

"Замърсителят плаща" е стар лобистки девиз на бизнескартела. Идеята им е да не плащат такса смет за промишлените сгради и офиси. Насочено е срещу населението и гражданите. Цялата тежест на такса смет искат да се поеме от гражданите.

33

Емо

преди 5 години

Използването на прилагателното цапащ за автомобил е признак на ниска култура и неграмотност в писането на български език. Капо цапа автомобила (той дали може да цапа във вода) го глобете него, а не собственика.

32

Цапо Цапов

преди 5 години

И правителството цапа гащите ама...........!

31

Пена

преди 5 години

Е тези коли дето са на газ и не замърсяват що им вдигате данъка?!?Шведите от факултето горят гуми и парцали, цапат повече от всички 30годишни дизелови голфове нищо не плащат?!?Колко е гражданската за каруците, винетки за тях има ли, акциз...гтп...?!?Явно поредното первазене пак ще бъде за бедните Българи...

30

До Гашо

преди 5 години

Преди две години и половина закупих джип 304 к.с., който беше регистриран като N1. Сега ще ми промените закона и ще ми искате 800 лв.данък. Но аз нямаше да го купя, ако законът тогава беше такъв! Тоест постфактум променяте правилата, а за много хора това е било основен мотив при решението им.Мафиотска държава, оставка!

29

Цветан Ц

преди 5 години

Тиквата като се върне и запали камината какво мислите че става. Дали ще отиде някой да му вземе дървата?

28

Анонимен

преди 5 години

До ГашоТова е политиката на тиквата.

27

Анонимен

преди 5 години

За ко да карам нова дачия като мога да карам БМВенце което ми е набор?