54

Maks

преди 5 години

Целия напън на КФН е за да успокои напрежението и съм сигурен, че това са го получили като задача от правителствената ТИКВА . Помните как ТИКВАТА коментира повишаването на температурата на водата и сварената жаба ! След няколко дни ще кажат, не няма да е 1000 лева застраховката , а ще е 500 и по този начин ще се опитат да приложат любимата схема на ТИКВАТА.

53

Анонимен

преди 5 години

Няма шофьор който да не е правил дори лека катастрофа! Смятай тогава тия от КФН как ни омайват, и най вече, как ни лъжат за тези 80% ! Всички постепенно ще започнем да си плащаме по хилядарка и ще те обвиняват ,че си джигит или некадърник!

52

ганьо

преди 5 години

а, като излезе народа с сопите и свали правителството заради тая глупост а?

51

Просветлен

преди 5 години

Може би трябва да разбираме, че 80% ще плащат по-малко от останалите 20 при новите по-високи цени за всички. А не по-малко отколкото струва застраховката днес.Благодаря от сърце за проявеното милосърдие! Ах, как искам да се застраховам!

50

По български

преди 5 години

В Германия на база 100 % намалението може да достигне - 70 %.Максимумът е 240 %.Тези ще ми намаляват с 25 %.

49

Анонимен

преди 5 години

Неграмотни са и за манипулатори вече не стават.Нагло лъжат! Сега е моментът. Но понеже съм страхлив, а знам, че и вие сте страхливи, ще ви кажа - наздраве!, ракиено време стана...Народеее????

48

Анонимен

преди 5 години

До МАРС 45. На паркинг щети се изплащат само по КАСКО, а не по ГО. В статията е посочено, че става въпрос за причинени вреди, а не за понесени такива.

47

Перко

преди 5 години

На протест за закриване на КФН бих отишъл. А застраховката не е чак толкоз зор. Който иска да кара ще плаща. Да видим първо какви цени ще изкарат

46

Счети

преди 5 години

Още една информация, която е малко известна. Когато дадено застрахователно дружество реши да продава продукта ГО то е длъжно да съгласува цената на ГО с КФН и съответно КФН определя, дали цената е достатъчна за формиране на застрахователни резерви. В дружеството, което работех искахме да пуснем по-ниски цени от другите дружества, но КФН не ни разреши. Следователно КФН е пряко замесена в определянето на минималната цена на ГО, колкото и да се правят на ощипани !

45

Зозо

преди 5 години

Ала-бала, бонус-фалос, дрън, дрън и днес си назначиха 4 конституционни съдии без някой дума да продума за/против. Ай честито!!! Е ся вече яко го задухаха ***!

44

МАРС

преди 5 години

"Ако в рамките на една година от започването на системата не са причинени нарушения на пътя, НИТО СА ИЗПЛАЩАНИ ОБЕЩЕТЕНИЯ ЗА НАНЕСЕНИ ВРЕДИ...", тоест ако някой те удари на паркинга и ти изплатят щети, вече си виновен и ще плащаш повече!

43

Счети

преди 5 години

До Мнение 38. Здравейте работил съм в счетоводството на застрахователно дружество и мога да ви кажа, че от продукта ГО всички, ама всички компании са на загуба. Не че ги оправдавам за високите цени, но това са фактите. Тази застраховка обикновено се ползва за завоюване на пазарни дялове и по-голям процент приходи без печалба.

42

Анонимен

преди 5 години

За КФН бонуса ,за мен фалуса.

41

Анонимен

преди 5 години

КФН изтърва Олимпик,пък сега ще ми смята,вземайте си там заплатите от по 10 000лв и си трайте!

40

Анонимен

преди 5 години

Всички шофьори ще плащат повече с данък малус-будалус.

39

Анонимен

преди 5 години

И трябва хората, които са без нарушения до сега, веднага да вземат бонус, откъде накъде почва наравно с джигита? Иначе може до е много добра системата бонус малус, но първо трябва да се изчисти от недомислици и подпорки за застрахователите.

38

реалист

преди 5 години

Като сме толкова примерни шофьори, защо бе нужно да се увеличават с 60 - 70 % застраховките ГО? Мафиоти, върнете старите цени от 130 лв.

37

Мнение

преди 5 години

Започнаха оправданията заради протестите. Явно някой с власт здраво е говорил по телефона с КФН. Обаче на хората не им изнася това! Като се заговори за бонус-малус и застрахователите увеличиха ГО двойно. Сега искат още да я вдигат, за да може въпреки 25% бонуси - пак да плащаме двойно на компаниите. Финансисти извадиха резултатите колко щети се плащат по ГО и излиза, че и без увеличението са на огромна печалба. Освен ако финансистите не си измислят цифрите - аз от счетоводство не разбирам.

36

Анонимен

преди 5 години

Статията започва, че 80% ще попаднат в бонус-класовете, защото са изрядни. Значи има информация кой с какви нарушения е.Но в края идва секирата, че при въвеждането на системата, всички започват от базовото ниво ...защо???За новите шофьори -ок, но за старите, защо не се върнат назад примерно 5 години.

35

Пълен кретенизъм

преди 5 години

Глупости на търкалета! Тогава защо ще се правят промените, нали застрахователите щели да фалират при сегашните ниски размери на ГО и затова ги вдигали. Оказва се, че хем ги вдигат, хем стават по-ниски за 80% от застраховатите?!? Каква наглост!