Няма вариант, при който Пасат от 2014 сега да плаща около 80 лева данък МПС по-малко. Ако е под 100 к.с. (има ли такъв?), ще плаща повече. Ако е над 100 к.с. данъка ще му падне, но не с 80 лева, a с от 137 лева нагоре. Примерно за Пасат 150 к.с., данъка ще му падне с над 192 лева.
Данък МПС е данък собственост, но с промените сега всичко се размива. Данък МПС беше и политика на държавата за закупуване на определени автомобили - с малка мощност и товарни, сега политика няма.
За нова кола от 204 к.с. досега данъка беше най-малко 517 лева, сега става 170 лева. Намаление има, не увеличение ...за мафията.
Крадци определят правилата. На никои не му дреме за природара, ако беше така нямше да карат джипове с по 6,3 мотори. ЦЕЛТА е да се ограбят и без това бедните!
KW * цена на киловат * по коефициент за възраст * коефициент за екокатегорияТова е.Примерно за кола от 100 к.с. (74 KW) с катализатор, на над 20 години, без екокатегория, минималния данъкДосега беше:74 KW * 1,10 лева * 1 * 0.6 = 48,80 леваСега става:74 KW * 1,10 лева * 1,1 * 1,3 - 116.00 лева
Всеки сам може да си направи една проста електронна таблица и да си пресметне в какви граници ще е данъкът му. Променлив параметър е сумата, която се плаща за 1 KW и която се опрееля от общината в граници определени от закона. Границите в закона са почти същите. Примерно за кола между 75 к.с. (55KW) и 100 к.с.(74KW) се плаща от 1,10 до 3,30 лева за KW. Променлив параметър е и отстъпката за екологичност, която сега прекръстиха на коефициент. Примерно за коли с Евро 4 беше 50%, сега е от 0.8 до 1.
Линк към калкулатора йок, калкулатор йок и за какво е тая статия, за голям брой преглеждания. Ми добре са се сетили, че ще има интерес към онлайн калкулатор на новия данък - ми да вземат да го направят - седнете почетете малко - не е трудно. Ама е по-лесно кьорфишеци да се пускат.
Тъй като номер 56 не знае да смята давам пример.Закон за местните данъци и такси и как се плаща за 2018 годинаМощност в киловати на колата умножена по цена за единица киловат определена от общината в граници определени от закона. После полученото го умножаваш с коефициент за възраст определен в закона. За кола над 15 години е 1 (едно). Ако колата е с катализатор, според закона се ползва отстъпка между 20% и 40%, което се определя от общината. В закона се казва, че за кола от 100 к.с. се плаща
Такива калкулатори има от много години, но очевидно джурналистите от днеса чака сега са се запознали с този факт, а самата статия е улта смешна и несвързана.
В закона за местните данъци и такси я има тази информация за размера на данъка досега, а в промяната на закона за корпоративното подоходно облагане има новите правила. Всеки сам моеж да си изчисли как се променя данъка. Може ли да ми обясниш защо всъщност питаш и то по този невероятно глупaв начин?!
ГЕРБ лъжат както винаги. Къде ги видяха тези "до 10 лева" увеличение на данъка, когато в масовия случай, данъка скача с между 50 и 76 лева и това засяга 80% от колите. Намаление има само за скъпите мощни коли на мафиотите.
До Фалшива новинаХайде сега посочи откъде взе тази информация. От Позитано 20 ли ти дадоха тези сметки?
Не спряха герберастите да лъжат колко скача данък МПС. Всеки сам може да пресметне колко скача данъка. Примерно за кола 100 к.с. (74 KW) с катализатор, досега се плащаше с 20% до 40% отстъпка, а сега отстъпката отпада, като допълнително коефициента за възраст се вдига от 1 на 1,1 за колите на над 20 години, което прави до 2,56 пъти увеличение на данъка. При минимално възможен данък от 48,84 лева, данъка се увеличава на между 116,40 и 125,36 лева - увеличава се с между 67,56 лева и 76,52 лева.
До Анонимен 44Не си ли обвързан с "точните" хора и да си конкуренция на някой от "нашите", ще те закопаят на всяко едно ниво... Или забрави за суджука? Или си мислиш, че то е няакво локално явление, за даден град. Ще имаш проблеми с администрацията, с всяка една служба, ще дават пари на работници, да те съботират и да лъжесвидетелстват срещу теб ... докато не се откажеш или не започнеш, да им робуваш.Ще стане лошо, това ще стане.
Това със забраната за внос е вятър и мъгла, според наредбите на ЕС е забранен износът на високо-технологични бооклууси за Африка, трябва да се преработват в Европа, но фирмите пишат че са резервни части и контейнерите продължават да заливат третия свят.
По-скъпо, по-евтино: Онлайн калкулатор пресмята данъка на коли