8

!

преди 5 години

След 2-3 година стотина от тях ще се карат от български селинджъри в софето като товарни.

7

Анонимен

преди 5 години

Много ме радват, разни хора, които си мислят, че това е "върха на сладоледа". И тези, котио си мислят, че само "специални хора" могат да карат "лимиитраните" автомобили от Rolls Royce, Mercedes и Ferrari (последните две, с политиката за "специални и стари клиенти", демек купи 10 коли, преди да ти дадем "правото", да купиш някаква си специална кола). Хубавото е, че разни новобогаташчета и тотомилионерчета, бързо-бързо се приземяват, в стремежа си, да станат "колекционери".

6

Х6

преди 5 години

А така тъй им сепада....америка удря ли удря,италия удря ли удря...алчни ***....емигрантите ще оправят европата...богаташите се самозабравиха...

5

Анонимен

преди 5 години

От БМВ доста са се поувлекли.Тая талига не струва и един милион та какво остана за 10 милиона.Искам КОЙ ще е идиoTа който ще даде 10 милиона за БМВ та да му тресна една тиква в тиквата.Единственото което прави цената такава е работата на СКЪъъъъПО платените дизайнерработили цели 4 години за да проектират това недуразумение на инженерната мисъл.А най-хубавото в тази история е когато след 3-4 години пуснат тази бангия серийно за 300 хил ойро.Ай чеестито на "печелившият" с 10 милки.

4

Ваньо

преди 5 години

Може ли да и се сложи газов инжекцион или течна фаза ,

3

Анонимен

преди 5 години

Много грозна бе! Що така?

2

шепот

преди 5 години

Преди коментирахме ,че мерцедес и москвич са с една и съща съдба.В този момент ,ако я имам ,съзнанието миняма къде да я складира.Явно имадруги реалности

1

Боко Тиквата

преди 5 години

Купувам! Горанов, вдигай данъците!