ЗАЩО ПИШЕТЕ ОТНОВО ГЛУПОСТИ ВСЕКИ АВТОМОБИЛ НАРЕЧЕН "Е' ОСВЕН ЕЛЕКТРИЧЕСТВОТО, КОЕТО ПОЛЗВА Е СНАБДЕН И С ДВИГАТЕЛ БЕНЗИН ИЛИ ДИЗЕЛ И ТОВА ЧЕ МОЖЕШ ДА ПРОПЪТУВАШ НА ТОК МЕЖДУ 50 И 250 КМ НЕ ОЗНАЧАВА ЧЕ БУМА Е БУМ ПОНЕ ЗА МОМЕНТА
До Анонимен 34Как къде ще я зареждаш?! На село там място и гаражи колкото искаш. Аааа казваш тока бил лош и като включат 2 коли да зареждат трафа ще изключи.
Какъвто е бумът в Европа, такъв ще е в България. Който купил - купил. Забраняват пластмасовите сламки и дизелите. Ще се купува, каквото има старо в европа.
Основното замърсяване е с въглероден двуокис, а с СО2 бензиновите замърсяват средно 40-50% повече от дизеловите коли. За фините прахови частици, нормите са едни и същи за бензин и дизел по Евро 5 и Евро 6.
Дизеловите по-малко замърсяват от бензиновите. Кой ви излъга, че дизелите били по-замърсяващи? Разбира се, че ще се карат дизелови коли в България - най-малкото защото по-малко замърсяват въздуха.
Утре ще измислят по високи данъци за сгради без изолация, защото харчат повече енергия за отопление и по този начин замърсяват повече.
Над 70% от пътуванията в Европа са направени с автомобил.Автомобилите в Европа са най-чистите, най-безопасните и най-тихите в света.Нов двигател изхвърля 28 пъти по-малко въглероден окис, отколкото преди 20 години.През 2014 г. 70% от новите автомобили, изхвърлят по-малко от 130g CO2 на километър.Нов автомобил днес консумира 15% по-малко гориво, отколкото преди 10 години.Шумът от новите леки автомобили е намален с 90% от 1970г. насам.
Къде ще я зареждаш,да виси кабел през балкона не става,ако си 5-и по ред на зарядната станция ти трябват 3часа престой та времето е пари,означава втори автомобил и то на градско каране и задължително със собствен гараж и колко такива българи има,дайте по 5000 евро отстъпка и ще мислим,а после за препродажба забравете.
Хубаво е, че вноса на дизелови коли в България се увеличава. Дизеловите коли са по-екологични от бензиновите коли.
Една забрана за внос на коли по-стари от някакви години, примерно над 10 години или неотговарящи на някакъв евростандарт, примерно на Евро 5, както навсякъде по света, където са правили подобен експеримент, ще състари автопарка на България.
Знае се, че колите с ДВГ са по-чисти от електрчиеските коли, като се вземе целия им живот - от производството до унищожаването им. Знае се и че дизеловите коли са по-чисти от бензиновите и замърсяват повече само с азотни оксиди, които не са проблем в България и по принцип замърсяването от колите не е проблем никъде в България. Вноса на стари дизелови и бензинови коли в България ще обнови автопарка ни със значително по-малко замърсяващи коли.
Винаги ми е било интерсно когато и Ако прочета случайно нещо от нашите журналисти-абе от къде толкуз информация у тях,че и толкова убедително ни манипулират и умело променят-нагласят събитията у нас.яка работа сме и като журналисти и като народ управляван от ***-патриоти и триста хиляди къде са се припознали с тях....
Абе кви ел коли ве ей. Кат зема едно бмв тройка дизел с едно чипче и махнат катализатор става самолет ве ей. Ай да видя кой ша *** изпревари. Тъй са рязка и са суче по кръстовищата. Новите коли са за меките китки. Мъжете караме мошни истенски коли.И никакъв данък няма да и плащам на тая държава, аз си ги регистрирам на баба ми...тя е с телк. Кат ми напраят заплатата 5 бона ша зема и една електроичка да съм фейшън...сега Бмвто е номер едно
На банановата държава не и трябват ел автомобили. Пешо е свикнал с дизелката. Приятел дойде на гости от Холандия и ме пита: как живеете с този мръсен въздух. А аз даже не съм и забелязъл.Хората се развиват, БГ затъва във всяко едно нещо. Това че ни казват че сме в Европа е само да ни успокоят колко сме зле. Най-бедната държава в ЕС и скоро ще стигнем Сомалия. Там средната заплата е $400
Тесла я тестваха на германския аутобан, сериозно каране с над 200. Едвам минаха 130 км и батерията Почти свърши. Прегря и ограничи и скоростта и ускорението, скопена работа. Извод , става само за каране от София до Перник.
Не вярвайте в обявения пробег на ел. колите с едно зареждане. Реално пробега е много по-малък. Ако е обявен пробег от 250 км. той е изчислен без да пускаш чистачки, фарове, парно, мигачи, радио и т.н. В руски сайт четох информация,че в Москва реалния пробег на ел. кола / не хибрид/ е от 100 до 150км. по малко.
Цитат: В България продажбите на коли с алтернативно задвижване също бележи сериозен ръст от 218,4%*Това в заглавието го наричат бум на дизелите!!!При това дизеловите коли по-малко замърсяват от бензиновите. Основното замърсяване е с вълероден двуокис и затова в Германия данъка зависи от нивото на замърсяване с СО2.
Излиза, че в България има голям ръст на "по-чистите" автомобили - електрическите и дизеловите. Някой не знаят, че дизеловите са по-чисти от бензиновите - замърсяват по-малко, с изключение на азотните оксиди, които са проблем само в Германия.
Евробум на е-колите, а у нас бум на… дизелите