104

Анонимен

преди 5 години

А относно фирмите коли, ако не си забелязал фирма, като ЕКОНТ изолзва коли регистрирани в Русе. А на територията на София се движат поне 50-100 такива непрекъснато. Много други фирми също ползват коли с регистрация в други градове, заради по-ниските данъци там. Само дебиил би говорил глупости от типа : не е проблема, че има много автомобили. Ами къде е проблема бе? какво освен бройката автомобили се е променило от преди 6 месеца например??? НИЩО!

103

Анонимен

преди 5 години

Отиди пред КАТ да видиш колко коли регистрират на ден - по 600-800 коли и тези са само със софийска регистрация. А дори и лизинговите коли немогат да изравнят сметката с колите, които ежедневно идват от близките до София градове.Така че проблема е в големия брой автомобили и това, че те са стари и пушещи. Аз съм на 40 години и преди 20 години София беше различен град. Свикнал съм да ходя пеша и да ползвам градския транспорт въпреки, че колата ми струва 50 000 лв. Селяците с дараците, тихо!

102

Анонимен

преди 5 години

Ако наложиш такса за натоварено кръстовище друго ще се натовари.Регулирането на кръстовищата става с една евтина система от датчици,които да регистрират броят на автомобилите чакащи на светофара.Когато например този брой стане десет или петнадесет например да пуска зелен сигнал. Също така и синята зона трябва да стане поне 10лв.Но на мафиотската фирма и е удобно да има големи обороти от дву левовата цена,скобите и паяците.

101

Анонимен

преди 5 години

За пореден път екипът на Фандъкова демонстрира *** поведение.Ненормалната организация на движение в София,ниската цена на синята зона и струпването на огромно количество провинциални коли са основа за задръстванията.

100

Анонимен

преди 5 години

Това 600 на 1000 не е коректно число. Включват в бройката всички коли на лизинг, които се водят на софийски фирми докато собствениците ги изплатят, нищо, че колата се кара в Бургас или Варна, включват фирмените коли, които са регистрирани в София, но се ползват в провинцията и много други.

99

До 96 ахааха

преди 5 години

КАТ може да каже и че 10 милиона коли напускат София или 100 милиона коли. Ти на КАТ вярваш ли?!Досега не съм срещал 350000 коли. Обикновено пишат 100 хиляди или 150 хиляди коли напускат София. Разбира се, в това число влизат и коли на хора, които не са жители на София, но за известно време са в София и по празниците се връщате по селата си. Май не си прочел "лични коли", а колите напускащи София не са само лични коли. Въпросът е да не се сравняват ябълки с круши - всички автомобили с личните.

98

Анонимен

преди 5 години

Експеримент! Безплатен и удобен градски транспорт! Този експеримент ще ви даде правилният отговор.

97

шофьор

преди 5 години

Заради колите и тяхната прекомерна употреба, хората в България са затлъстели. Колкото по затлъстели, толкова по-мързелив. Колкото по-мързеливи, толкова по-малко искат да ходят. То е като омагьосан кръг. И така докато всички станем по 200-300 кг. Произтичащото от теглото е ясно.Всичко е пари. Хората осмелили се да искат промяна са оплюти от статуквото. Защото колкото повече се движим, толкова по-здрави ще бъдем.

96

Анонимен

преди 5 години

А такса некадърност и такса алчност, кога? И да, вие трябва да я плащате неуважаеми експерти и управници.

95

hubu

преди 5 години

Българският народ е много беден и затова всеки се вози сам в автомобил. Не може да си закупи гараж или да си позволи платен паркинг. Трябва да може да се паркира пред входа на блока и то безплатно.Трябва да се ограничи трафика, който преминава транзит по жълтите павета и то с по един човек в кола. Може именно такива да се таксуват в час-пик.

94

ахааха

преди 5 години

"Има преброяване от 2011 годона - 262000 лични коли, т.е. около 200 на 1000" ахаха, КАТ като кажат че преди празниците напускат 350000 коли София *** ще каже, че това не са лични автомобили и автомобилите са един на 10 човека...

93

Анонимен

преди 5 години

Такса "Задръстване" трябва да плащат кметове и общинари като преки виновници за задръстванията в София.

92

Анонимен

преди 5 години

През 2011 жителите на град София са имали относително малко коли - 262 на 1000 жители според данните от пребояването на населението. Сега да са станали повече, примерно 280 на 1000 жители. В големите градове на ЕС е рядкост да срещнеш град, в който хората да имат по-малко от 400 коли на 1000 жители.

91

Обединение на Разума

преди 5 години

"Още малко ще започнем да говорим, че трябва да плащаме и за въздуха, който дишаме".- Да се съпоставя въздух и притежание на личен автомобил ми идва прекалено крайно.В София има 600 автомобила на 1000 души. Виена - 395/1000. Берлин - 324/1000.Истанбул - 200/1000. Пасарелките само ще задълбочат проблема със задръстванията. Ако се мисли само как да се подобряват условията за автомобилното движение, ще се генерира още повече автомобилен трафик.

90

Анонимен

преди 5 години

В София се водят, че живеят около 1230000 човека, но около 1/3 от тях са избягали в чужбина и едва ли някога ще се върнат обратно в България, т.е. от тези, които се водят официално като жители на София, реално живеят около 800 хиляди. Има едни други, които не се водят официално, че живеят в София, но са в София и те са около 100-200 хиляди, т.е. София е с около милион жители. Статистиките са толкова изкривени за брой на жителите и за брой на колите, че повече няма накъде.

89

Анонимен

преди 5 години

Очевидно е, че в София колите са малко. Това, че стоят в задръстванията на едно място не ги прави много. Задръстванията са заради лоша организация на движението, катастрофална, както казва този в статията и с което съм напълно съгласен. Всеки човек със средна интелигентност, като за загледа как е организирано движението някъде, където има задръствания, не след дълго започва да се чуди, кой некадърник го е организирал така лошо.

88

До 89

преди 5 години

Я ми обясни как колите от 262 хиляди през 2011 (200 на 1000 жители), са станали 650 на 1000. Ще станеш ли от масата, където умуваш?

87

Аман от умници

преди 5 години

В София колите не са 650 на хиляда, както са внушили на онези 80%, а и във Виена на са 340 на 1000. Ако се беше поинтересувал, щеше да разбереш, че в бройката за София са и колите от Софийска област и тези от Столична община извън град София, а за анселение взимат само това на град София, Другата лъжа е, че се сравняват 340 на 1000 ЛИЧНИ коли във Виена с ВСИЧКИ автомобили приписани, както обясних по-горе, на град София. Има преброяване от 2011 годона - 262000 лични коли, т.е. около 200 на 1000

86

Анонимен

преди 5 години

Малеее тиквите са превзели *** явно. Виена имала повече автомобили- 340 коли на 1000 души, а в София 650 НА 1000. Всеки разбирач обяснява как кара кола и вика не е проблема в броя коли... Акъде е бе? Град изчисляван повремето на комунизма за 100 коли на 1000 души и при прогнозна населебие на софия от под милион... Къде е според вас проблема??? Аман от "умници", на маса и в нета много разбирате, ама нещо ВИЕ да промените НЕИСКАТЕ, А??? държавата е съвкупност от хора, хора от същия народ.

85

fake news

преди 5 години

До gioсингапур е 5 квадратни метра и тоталел комунизъм. там ти казват как да живееш, какво да правиш, какво ти е позволено... ако искат могат да ти наредят да яздиш мишки утре и те ще го правят защото така за обучени. така че не ми давай за пример комунисти.