Взимате си Audi AllRoad или Volvo XC70, карате умерено и забравяте за проблема. Няма човек който може да замени компютър с AWD система като бързина и точност на реакцийте.
Принципно си прав , от завой се излиза с газ, НО за целта трябва да си влязъл с правилната скорост, нещо което никой не се сеща докато не вземе да "изправя" завоя и тогава е късно.
Автомобилизмът ми е страст от малък. Ходил съм на много курсове за състезателни пилоти, включително за рали-пилот във Финландия. В масовия случай- газта е тази, която те спасява при загуба на контрол. Човек се паникьосва и натиска спирачките- огромна грешка. В скандинавските страни има следният тест на шофьорските курсове. Пускат те в заледен кръг с даден диаметър и с изключени системи за стабилност ти блокират задните колела. Минаваш теста, ако авомобилът ти не излезе от кръга. Веселба е.
Твърдението ти принципно е вярно, но се научи да пишеш грамотно. В противен случай попадаш в категорията, която споменаваш, демек "каруцари".
От 40 години съм на пътя денонощно и нямам нито едно произшествие. Бог да ме пази че при тези дрогирани и пияни селя.ндури не се знае кой ще ми изкочи на пътя. Автомобил се кара със сиво вещество което липсва при много от каруцарите. Те си мислят че автомобил се кара с краката което води до катастрофи. Всекидневно вижадам малоу.мни с мощни автомобили които си мислят че са безсмъртни. Но свършват в гробищ.ата.
https://facebook/gergi1997/videos/1220394851449620/В екстремни ситуации се спира за да премине кортежа на бойко!Дори да карате линейка на сирени и от вас зависят човешки животи! Винаги спирайте пред Баце и баведете глава в дълбок поклон!
Да овладеем пътя: Какво да правим при екстремна ситуация?