29

Анонимен

преди 5 години

Често ми се случва заради ужасното състояние на пътната мрежа, особено в Сф, да карам на зиг-заг, за да си предпазя колата от сериозни увреждания - я на ходовата част, я на картера, я на гумите или джантите. Но за това никой не го е еня! Все шофьорът виновен, дупките невинни! Дерете ни по 100 кожи, оправете улиците, бе! Ама нали трябва да се краде, че децата в чужбина пари искат!!!

28

Анонимен

преди 5 години

Неизбежност, т.е. пак опираме до неработещият КАТ. Защо спориш тогава?!

27

До 25

преди 5 години

И още нещо, далеч съм от мисълта, че съм сред схватливите, но отдавна съм проумял факта, че не размерът на санкцията има възпиращо действие, а неизбежността на последствието.

26

Анонимен

преди 5 години

До До 24Обичаш да слагаш неизречени думи в устата на другите. Малко е плоско. Можеш ли да ми посочиш коментар в който съм написал, че САМО (И ЕДИНСТВЕНО) шофьорите са виновни?

25

До 24

преди 5 години

Хайде малко и да помислиш!Зашо сяда пиян и надрусан - защото знае, че КАТ не работи, няма контрол и ще му се размине.Защо минава на червено - защото знае, че КАТ не работи и няма контрол.Защо извършва поредното нарушение - защото знае, че КАТ не работи и контрол няма.Така е по света, но такива като теб твърдят че в България не е така и само шофьорите са виновни и се вдигат санкциите за шофьорите и резултатът го виждаме всеки ден от 29 години - все повече нарушения и катастрофи.

24

21 и 23,

преди 5 години

хайде малко да пораснете!КАТ това, КАТ онова. Спор няма, че институцията не работи както би ни се искало и както е редно, за едно време пък да не говорим. Но не КАТ сяда пиян или надрусан зад волана на автомобила, не КАТ взема решението да мине на червено, да настъпи *** до ламарината, да говори или цъка в телефона, а водачът. Решението и отговорността за постъпките ни винаги са лични. Оправданието "Той така ми каза да (не) правя" е много удобно и лесно, но е за една друга възраст и място

23

Анонимен

преди 5 години

По света шофьорите спазват правилата само ако държавата им налага това спазване с контролните си структури. Ако държавата не го прави, правилата масово не се спазват, точно както е в България. Затова за нарушенията е виновен КАТ, а не шофьорите, както първосигнално си мислят някои добре облъчени от КАТ.

22

Анонимен

преди 5 години

София, пешеходна пътека в Центъра. Всички коли спират, като трябва да се внимава за коли от провинцията, които не ясно дали ще спрат или ще продължат, както са си свикнали. Разни шофьори в служебни коли със сини лампи вътре, често недоволстват, че трябвало да спрат и да изчакат пешеходеца, а и обикновено не знаят и какво е пешеходна пътека.

21

До 19

преди 5 години

Хората казват, че човек се учи докато е жив. Може и ти да научиш каква е реалноста, която е различна от това, което ни втълпява доста успешно КАТ.

20

Анонимен

преди 5 години

Цитат: Оказа се, че повечето шофьори имат близко до максималното мнение, за това как карат и какво правят на пътя.-=-=Какво е "максималното мнение"?

19

До 15

преди 5 години

Казват, че това което не е научил и узнал Иванчо, няма как да се знае от Иван.След като си от правилния %, можеш и сам да си го преведеш...

18

Анонимен

преди 5 години

В другите държави няма катастрофи и агресивни водачи. Даже и пътищата не плащат в швейцария, германия.. И др. На българина и железни обувки да му сложат пак ще мълчи и даже ще си ги плати.

17

Анонимен

преди 5 години

Добре че българскияте шофьори са доста добри шофьори, иначе при този неработещ КАТ, катастрофите щяха да са 100-200 пъти повече.

16

Анонимен

преди 5 години

У нас има много катастрофи, защото българина е изключително лош шофьор.Всички дрънканици за лоши пътища и стари коли са са тотални глупости и оправдания.Абсолютно сериозно го мисля, защото виждам какво става по пътищата.

15

До 14

преди 5 години

В огромна грешка си, както и останалите от онези 80%.КАТ създава и поддържа средата, в която шофираш и колкото и да искаш, не можеш да избегнеш тази среда създадена от КАТ. Всеки шофьор, който се опитва да спазва правилата, разбира този факт много добре, освен онези 80%, които са с промити от КАТ мозъци.

14

До 13

преди 5 години

Така де, най-лесно е да оправдаеш собствените си грешки и недостатъци с някой друг. Ако си наглец по душа едва ли само КАТ ти е виновен за "пичовското" поведение на пътя и към околните. КАТ е като цялата държава и отдавна е на автопилот, но този факт сам по себе си не е основание да правим каквото си наумим и въпреки останалите.Къде оставяш социума и средата на подходящата възраст? И що не питаш вашите къде са били когато е трябвало да ти служат за пример или да те вкарат в правия път? Или

13

Анонимен

преди 5 години

Главната причина за катастрофите е неработещия КАТ. Навсякъде по света, където няма контрол, шофьорите правят много нарушения (човешки грешки) и в резултат има и много катастрофи, но първопричината е, че няма контрол. Да, шофьора парви нарушението, но го прави защото няма контрол. По света е така, в България също, но онези 80% не могат да схванат този *** факт и винят шофьорите.

12

Анонимен

преди 5 години

Това изследван е смехотворно - човешка грешка е, че си направил път, по който стават катастрофи. Ако не си направил пътя, катастрофи няма да има.

11

Реалист

преди 5 години

Принципно тези са объркали изследването, вероятно защото са добре зомбирани от КАТ за причините за катастрофите. Над 90% от катастрофите в България са следствие на нарушения на закона, които нарушения от своя страна са почти винаги следствие на липсата на контрол за спазването на закона. Голям дял като причина за катастрофите имат знаци и маркировки неотговарящи на пътните условия, лошата организация на движението и паркирането и лошите пътища. Катастрофите по други причини са доста малко.

10

Реалист

преди 5 години

Доста неадекватно изследване, което даже не признава собствените си резултати, като цитираното за пешеходеца, ако тези резултати не отговарят на предварителното изискване какви да са резултатите.Човешка грешка е много общирно понятие, в което на практика може да включиш всичко. Например, човешка грешка е, че на магистралата има огромна дупка, която ти си направил човешката грешка да не предвидиш. Човешка грешка е и че не си предвидил, че някакъв е объркал знаци и маркировки и ти катастрофираш.