Показали са ни макет, за целите на пропагандата. Реален мост в море не може да се построи, защото няма къде да стъпят колоните му.
На китайците единствено може да им овлажните бамбуковите пръчки. Спрямо тях нашата бойковина е в средновековието.
Може и да са се поизхвърлили китайците,ама с времето ще се изплати моста.А критиките ясно откъде идват.Впрочем,нека да погледнем има ли поне един такъв голям проект в Европа,САЩ,Канада,Австралия в последните 20 години????Ами няма,няма и да има повече.
До Тиквун ВеликиВероятно смяташ, че Дебелата Сланисова ще ремонтира по повече. Съдейки по управлението на Сър.гей Станишев най-вероятно тя (***) няма намерение да ремонтира каквото и да било през целият си живот.
ТУка 2 км го ремонтират 3 години, значи прец целия живот на Тиквенко не може да се ремонитра целия
То и на айфеловата кула са казвали че била купчина от винкел.Без майтап проверете.Десетки общественици навремето са твърдяли че била ypод от метал загрозяващ хубавата гледка към красивите сгради.Сега казват че сградите загрозяват основите на Айфеловата кула.Аз винаги съм се възхищавал на каквото и да е техническо съоражение което е предназначено да служи за добро.
Следващата стъпка , е един мост до кравария , за да могат китайците и северно-корейците да унищожат краварника и без ядрено оръжие !
Най-дългият морски мост в света – 55 км, в Китай