Аз съм си купил гуми с джанти и не ходя да пълня гушите на сервизи. Сменям сам. Айде със здраве
Ако са всесезонни трябва да са висок клас, но ако се кара до 2 години и 10К може и среден. Зимната гумааа, ами до сега за 300 - 350К ми се е случвало няколко пъти да усетя разлик ит САМО с чисто нова зимна гума. Ако не ходите по планините и катате основно София - само всесезонни и така...
Мишелин,Континентал,Бриджистон,Дънлоп,Пирели,Гудиър,Фулда,Нокиан,Ханкок,Тойо,Йокохама,Унироял,Фредештайн,Клебер,Годриш,това са марките ,всички остали марки като Барум,Тъгър,Ласса и др. е компромис.По добре Свеж Мишелин втора употреба от колкото китайски ***.
До КрайВсесезонните гуми не са така добри на сняг от чисто зимна гума. Ако не шофирате в планинските части на България и в сняг - тя наистина е решение. Нашите родители нямаха два комплекта гуми.За хора, които посещават планините зимата, както и с по-активен начин на живот не са особено подходящи. Дори и при 4X4. Отричането им априори е нередно, особено ако карате по 2-3 хиляди километра на зима, основно когато няма сняг в София например (90% от времето).
До П.Петров''Балъците'', както ги наричате могат да си го позволят,защото успяват да си достатъчно и да мислят за своя собстен живот и този на околните, а вие след като не можете, в коя категория попадате - ''наудачници'' може би??
Ако искате да знаете,колата е само една принадлежност към гумите!/Впрочем така гласеше девизът на Michelin преди време/!?
Противниците на всесезонните гуми не могат да изкажат нищ по-аргументирано от "няма зимни джапанки и летни ботуши" и "такива гуми няма" Ми има правят и ги и Мешелин и Континентал и Гудияр па даже и Нокиян направиха всесезонна гума.Купете си сложете и си карайте колата с кеф па нека да няма такива гуми.
Важното да са нови гумите - другото - локуми на килограми.Е, ако караш като Фитипалди, друг въпрос.
Едно време нямаше летни,нямаше зимни! Карахме си видинките,че и регенерати през зимата си ползвахме най-редовно! Какви са тези лигавщини и измислици-всеки сезон различни гуми?!
С всесезонна гума ви е сте по-сигурни на пътя и не си губите времето и парите със смени. По сигурни сте защото:1. Зимата в България пътищата са основно мокри а всесезонната е по-добра на мокро от зимната.2. когато имате един комплект гуми за 2-3 г. вие ги износвате и хвърляте а когато имате зимни/летни вие ги карате и по 5-7 г. със изчезнали качества.3. снега никога не ви изненадва дори и да падне октомври както се е случвало.
Кола до 150 к.с., до среден клас, навъртаща до 20хил. км. на година и живеете до 800 м. надморска височина в България и не сте заклет скьор.При горните условия вие сте за ВСЕСЕЗОННИ гуми. Всички реномирани марки правят такива и са точно за нашите условия /на юг от нас се карат само летни гуми/.Не питайте мръсноватите момчета по гумаджииниците за такива - те не ги харесват щото им изяждат далаверата. Има ги в всеки онлайн магазин и достатъчно тестове има за тях.
Най-вървежни в БГ са гумите ВТОРА РЪКА! Немотията до там води!!! Новите и скъпи са за балъците.
То е ясно, че високият клас гуми ни осигурява по-голяма сигурност! Но давате ли си сметка, че заради мизерните доходи колко семейства не могат да си позволят една петдневна почивка? Човек и да иска понякога не може да си позволи от най-високият клас гуми.
Аз карах 7 години със зимни гуми Sunny от чайната. На 8-мата година вече не държат и може би трябва да се сменят.С гуми всеки може да кара...
И един възрастен шофьор, който кара по 300-400 километра на зима, дали ще обуе среден към нисък клас гуми и ще кара основно на мокър или сух асфалт (без сняг), след което ще ги смени след 5 години, или ще обуе скъпите гуми и ще ги кара после 10 години, за да избие разликата?
Купете си скъпи зимни гуми и бензин по 2,50 вече а до Коледа 3ка и данъка на колата платете и винетка си купете и на сервизите за ремонт на предница платете и на куките някой лев да не забравите да дадете и си карайте по дупките и си мълчете.И те така ! - незнайно докога.
До РУМЕО се завръщаРумео, тези 30 лв. които плащаш не са просто за "смяна" на гуми, а за демонтаж и монтаж на гуми от и на джанти, баланс и монтиране на готовото колело към автомобила. Ако имаш 2 комплекта гуми с джанти, тогава цената за смяна е 10 лв. да не говорим, че може и сам да си ги сменяш.
Хлад и дъжд навън: Сервизите пълни – време е за смяна на гумите!