43

.

преди 5 години

Време е да ходим като Китайците с маски на лицето

42

До Край

преди 5 години

По белия свят имат по 500-600 ЛИЧНИ коли на 1000 човека от населението, някъдеби доста повече. В България личните коли са около 100-150 на 1000 човека, останалите са фирмени и на държавата.

41

Анонимен

преди 5 години

По белия свят е всеки с кола, а не както тук един Край си мечтае да е сам с колата си по улиците. Например в Италия около 1960 година приеха програма всяко семейство да има кола.

40

Анонимен

преди 5 години

Интересен факт е, че една цигара замърсява с фини прахови частици повече от работещ на празен ход дизелов автомобил с Евро 5 или 6.

39

Анонимен

преди 5 години

Я па тия- що лъжат. Цигарите са виновни на 100% !

38

Анонимен

преди 5 години

Да вдигнат още цената на ток, газ и парно и всички ще минем на *** и дърва. Забелязвам следното: Вдигат цената на ток, газ и парно - увеличава се мръсотията от кюмбета. Вдигат цената на горивата - пада трафика и оттам пада замърсяването от колите. Т.е. равновесие се постига - повече от кюмбетата, по-малко от колите. Така електоратът все пак успява да диша накак, а държавата е на далавера, защото печели от високите цени на ток, газ, парно, бензин и дизел. Гербаджийско крадливо евромислене.

37

Анонимен

преди 5 години

всяка година зимата автомобилите от нормалните 4-8% стават на 40-50%трябва експертите да влезнат в големите заводи и да видят на какво се дължи това нещо, аз в каталога видях замърсяване което не е разбито "лято/зима"в началото на годината като се изтръби за миенето на улиците видях дори в нашият забравен квартал да се мие.Всяко чудо за 3 дни и сега пак по старо му.А сме първенци по понятието "улица без тротоар" съответно тревни площи в които се паркира.

36

Зозо

преди 5 години

ало Краеведа, виновна е единствено Фандъкова, ча позволи София да се застрой до дупка, срещу нескромни комисионни. Разбираш ли какво ти казвам или още мрънкаш за колите, а за строежите се разсейваш

35

месара

преди 5 години

айде пак ще ни скубят. В 21 век колата била лукс. Това са вашите избраници от герб, дами и господа! Напред към Европа с волските впрягове!

34

Край

преди 5 години

Сега пък мръсните улици били проблем - ми кой ги цапа - да ги не цапа Фандъкова или Борисов. Паркирате в блатата - бившите градинки - излизате като биволи от тресавище с таратайките - да си не миете гумите. Разнасяте кал из цела София после някой друг виновен. Виновна е Фандъкова че само ви мяуче по телевизора вместо да размаха сопата.

33

симпатяга

преди 5 години

А мръсните улици не са ли проблем - то и с колело да се движиш, пак ще вдигаш почти същия прах като с кола. Ама това пишман журналистите не питат пишман кмета-послушка на София?

32

Анонимен

преди 5 години

Имам Рено Сценик 1.5 дизел, купих го от магазина 2007 г. Поддържа се както е предписано от производителя - смяна на масло, филтри и диагностика на всеки 10 хл.км или през 12 месеца. Да старичко е вече, но е на реални 160 хл.км, няма изменения по двигателя, в пъти е по-запазено от много "нов внос" на 5 години и "реални километри" които пушат и след тях нищо не се вижда. Колата ако се поддържа, няма значение на колко е години.

31

Анонимен

преди 5 години

Естествено, че колите са виновни, защото електората не трябва да се пипа. Те са невинни ангелчета с ореоли (е някои не са защото са ги претопили... )

30

Край

преди 5 години

Как пък не срещнах един умен беден в тоя живот. Бедните искат три литрови дизели без катализатор и фап филтър и по възможност да е 5.5м шлеп с кожена гарнитура вътре.Грейт уол Волкес 99 к.с. с фабрична газова на 5г. е 5хил. лева. климатик, въздушни възглавници и т.н. Колата е идеална за градско пък и до морето ще идеш. Ама не - с нея не можеш да мигаш на хората по магистралата да се пазят да минеш ТИ.

29

Край

преди 5 години

Много ме дразнат бедните. Вярно, че ако ги няма - няма толкова хубаво да лъщим богатите, но много реват.

28

аф

преди 5 години

Поръчковата журналистика сега трябва да ни убеди, че замърсяването от колите е 40%, а не както до миналата година се пишеше 15% макс. И това, за да се аргументират покачването на данъците при автомобилите и най-вече липсата на каквито и да е действия по отношение отоплението на твърдо. Ей тва му викам гъвкавост в решаването на проблеми.

27

Край

преди 5 години

Бедните реват че нямат пари за изправни коли. Ми те и ромите искат с каруци по центъра ама няма. За бедните си има градски транспорт. И като намалеят колите ще стане редовен. Бедните ще се возят коли като станат богати - таке е по белия свят.

26

Gasdim

преди 5 години

Bravo na bg trudov ministar!

25

Бааа го

преди 5 години

Защо винаги в статия за мръсния въздух има фото с автомобили, а не с ромски кюмбета и излизащи от прозореца кюнци!?

24

Анонимен

преди 5 години

Забранете вноса на коли втора ръка на повече от 5 год.както е в Румъния!