14

ушко

преди 5 години

ако влака навлиза бавно при пероните, пак ще се получи!

13

Гошко

преди 5 години

Преди месец бях в Париж. На всички станции има стъклени врати и те св отварят само при спряла мотриса. Да не споменавам, че почти всички мотриси се движат автономно без ватман.... Та с тези стъклени прегради се решава проблема на 100% без значение дали е по невнимание или опит за самоубийство.

12

Анонимен

преди 5 години

Ако човека е решил да се самоубива, линията е без значение, но според мен е нещастен случай за съжаление. Бързат да се долепят до лентата още преди влакчето да е спряло, да не би да го изпуснат случайно.

11

Малко яснота

преди 5 години

Жълтата линия е релефна, за да може незрящи хора да се ориентират по нея, а не за да може, когато ти я настъпиш и да се сетиш, че не трябва да стъпваш там.

10

Анонимен

преди 5 години

Най-доброто решение е инсталиране на електропастир. Спиране на тока при идване на влака, за минат овцете.

9

Анонимен

преди 5 години

До АнонименАбе бил съм на доста места, където има метро и нашето далеч не е направено навсякъде като хората. Основно проблемите са тесни изходи (направо не ми се мисли при една евакуация какво ще стане) и кофти разписание.Това с вратите съм го гледал и във Виена (и там се бутат) и в Париж (където на някои станции те е гнус да се подпреш). В Брюксел съм гледал гъчканица по-страшна и от софийската в час пик. А пък в Лондон на една от линиите има стъклени врати,точно за избягване на инциденти

8

Марто

преди 5 години

Слушалки в ушите, поглед забит в телефона...еми сблъскал се е с метрото този път.

7

Анонимен

преди 5 години

Тънката жълта линия е и асбразивна, за да прави още по-голямо впечатление, но.. уви! Освен това жълтите плочки са обемни- и тях не ги уважаваме. Пероните също са доста по-големи от повечето европейски станции, абе изобщо, метрото е относително добре направено. Нашенския манталитет обаче пак разваля хубавата работа. Нахални баби се бутат за да застанат пред вратите и после задръстват пероните, с бавно движение. Припряни шматки също се бутат да да слязат първи и после стоят отляво на ескалаторите!

6

Анонимен

преди 5 години

Дискавъри,ти не го ползваш метрото. Има си електронни табла, които показват точно след колко минути идват следващите 2 влакчета, а и се вижда светлината в тунела, както и се чува шума от приближаващия влак. Упражнявайте си мисълта другаде. Този човек 99.9% е пробвал самоубийство, очевидно не е мислил много, ами уби петъка на десетки хиляди хора, които загубихме час-два в чакане вътре в метрото и после по автобусите и пеша

5

Анонимен

преди 5 години

При Оправлението на Тиквата "щастлият" *** скача на воля под влакове, метро, от балкони и мостове ЛИКУВАЙКИ.

4

Анонимен

преди 5 години

До DiscoveryАбсолютно вярно и то защото не са свикнали на метро оттам откъдето идват затова. По това се разбира кой от скоро се е пренесъл с бохчите в София

3

Discovery

преди 5 години

Редовна практика е сулчо и пулчо да престъпват линията и да се надвесват към релсите да видят иде ли мотрисата... е.... при все че има 1000 таймера дет показват колко мин остава до следващата, та и до по-следватаща мотриса, ко се пулиш да зяпаш бе??? Да не говорим, че като идва то ем се чува, ем се усеща... тая линия за нищо я немат, както и всички останали правила в БГ-то...

2

Анонимен

преди 5 години

За българина не жълта линия, а жълта бетонова ограда трябва.

1

АнонимеН

преди 5 години

ВИЖДАТЕ ЛИ ОНАЗИ ЖЪЛТА ЛИНИЯ НА ПОДА!! ТЯ НЕ Е СЛОЖЕНА ТАМ СЛУЧАЙНО АМА НЕ ТРЯБВА ДА Е ЖЪЛТА А ЧЕРВЕНА!!И НЕ СЕ ХВЪРЛЯЙТЕ ПРЕД ВЛАК МОЖЕ ДА НЕ УМРЕТЕ ВЕДНАГА А ДА ИЗПИТАТЕ НЕЧОВЕШКА БОЛКА! ПРЕРЕЖЕТЕ СИ ВЕНИТЕ ЩЕ ИЗГУБИТЕ СЪЗНАНИЕ И ГОТОВО