"Трамвая тръгна от депото и като стигна, предпоследната си спирка, беше пълен и нямаше, къде да се седне " Това заявиха в социалните мрежи неизвестни за нас лица.Генералния директор на хТВ отиде при началника на депото, който е изненадан, че в час пик, трамвая се пълни и тогава идва супермен от КНСБ и успокоява хората, че разбира какво ставано няма какво да се направи."-из мотивационното писмо на Веско от 4 а клас, който силно искаше да пробие в журналистиката
Винаги е било така.Още пред повече от 30 години положението бе същото със същия влак. Помня как се блъскахме по влаковете в неделя.След това на хората им писна и си купиха коли.Сега е същата простотия.Вместо да стане европейско и нормално пътуването то дълбае дъното където жп-то ни вонаги е било.
Не знам как се получава у нас влаковете са пълни има и правостоящи а БДЖ все няма пари дори за мин.подобрения .В чужбина има много повече влакове които пък са запълнени не така максимално като у нас и вагоните им изглеждат все едно сега са излезли от завода .Това е политика на държавата да съсипват всичко -не само БДЖ ,съсипаха пощите които са от нац.значимост ,съсипаха здравеопазването ,съсипват и образуваанието ,съсипаха и малките селища вместо да се развива дейност там-икономическа и социална
Хем искати бдж да пести хем недоволствати стискайти малко зъби да откраднат оп грешка да съберат малко средства ще купият чисто нови от АВрупА малко карани на 20 години но стояли в гараж и само старци са се качвали.
Как да има здрави вагони като ЖП завода в София го унищожиха. В този завод всекидневно влизаха вагони за ремонт а излизаха отремонтирани. Също така имаше и завод на Подуене разпределителна. Кой беше този селян.дур който реши че са за унищожаване. Докато селян.дурските управници не започнеме да ги унищожаваме до 9-то колено няма да имаме нищо в таз мутренска кочи.на.
Целта на борисов е да закрие бдж, за да бъдат принудени хората да пътуват с автобусите убийци, собственост на неговите депутати
ГЕРБ унищожава БДЖ по план. До края на този мандат мутрата е обещал да го приватизира на другите мутри
Цел 1 на герб е унищожаването на железниците. Ако искаха друго унищожителят Мусльоковски, да беше купувал по две машини и 5 вагона на година сежа БДЖ щеше да е друго. Но пуста гуша, няма наяждане, а баце гледаше и се кефеше. Е той мисли за народа, не може да мисли за някакво си БДЖ. Но въпреки всичко ние ще продължаваме да използваме влаковете докато ги спрат !!!
Център нападателят и директор на БДЖ Владимир Владимиров използва старите машини до последно с фиктивни ремонти и намален брой вагони. Това намаля общата тежест на влака и съответно намалят инфраструктурните такси, но и най-същественото - намалят пътниците и се прехвърлят към автобусите. Цел 1 на ръководството на железниците
Пътувал съм от София до Кърджали по времето на комунизма в пътнически влак и вътре бяхме натъпкани като сардели в консервена кутия. Проблемите на БДЖ са явно още от онова време със старите вагони и локомотиви и с недостига на място, със старите релси.
тез пък ко ревът. Пътници биле. Ми кат не ви изнася си купете коли ве беднюхи. Накачили се в бджто, на цени в пъти по- евтини от рейса и мрънкат. Друг е въпроаът, че половината са и без билет.
Железниците са стратегически ресурс на всяка държава. *** управляващи защо съсипват БДЖ не знам ? Или наистина са *** или някой им плаща да съсипват. Няма друго обяснение.
Комфорт в БДЖ: 400 пътници във влак със 195 места!?