58

Анонимен

преди 5 години

Докато пушите цигари, въобще не ми се оплаквайте от колите!

57

Анонимен

преди 5 години

Литър олио - 1,68Литър нафта - 2-50

56

Мнение

преди 5 години

НАПРОТИВ!!!Искаме внос на стари дизели, защото кой нов дизел може да върви безпроблемно с олио и старо двигателно масло? Знаете ли колко евтино ми излиза да пътувам с олио? И отзад мирише на пържени картофки и нищо не замърсява. Не искам нова и луксозна кола, не искам лукс - ИСКАМ ДА МИ Е ЕВТИНО!!! Затова живея тук - и ако стане скъпо ще се махам някъде където е евтино!!!

55

Анонимен

преди 5 години

Обединените вносители на нови автомобили могат да купят цялото Народно събрание ,но същата работа могат да сврършат и като купят двама трима министри и депутати ,които да им отпушат продажбите с такива "екологични" предложения

54

2+2

преди 5 години

Дизелът е създаден за да гори рапично олио.Ако горивото е растително защо ще е канцерогенен? Освен това дизел мерцедес или тойота на 10 години е по-читав от новата Лада *** или и китайски индийски автомобили

53

от сиднеиAaвстралия

преди 5 години

Ми направете космическа таксата за регистрация в кат и се решава проблема

52

Анонимен

преди 5 години

Няма по-канцерогенно от изгарянето на безоловен бензин. Хеле, тия ви пауър и прочие.

51

Констататор

преди 5 години

До Анонимен 22!"*** изобщо не се занимавам с монтаж на газови уредби, но за сметка на това разбирам от двигатели един ИЗПРАВЕН бензинов двигател няма никакъв проблем, ако работи с газ."Яя, така ли, извинявайте г-професор не знаех, че разбирате от ДВГ. Моля дайте определение за "изправен двигател" (т.е. поставен вертикално ли :D )?Я кажете на нас незнаещите каква е макс допустимата степен на сгъстяване при гвс на бенз двг, с цел да не настъпи самозапалване?П.п. *** ще наричаш родата!

50

Анонимен

преди 5 години

За Германия стар дизел е този, който не отговаря на ЕВРО 6, т.е. произведените преди 2016 г. автомобили. Това е заради азотните оксиди, които до ЕВРО 6 при дезеловите имаше доста по-високи нива на замърсяване, а е Германия само азотните оксиди са проблем, ЕС ги глобява за тях и те затова спират дизелите по няколко улици на няколко града в Германия. Иначе бензиновите замърсяват повече с изключение на тези азотни оксиди. За фините прахови частици нормите са еднакви за бензин и дизел по Евро 5 и 6.

49

Анонимен

преди 5 години

Всъщност с вноса на тези дизели, въздуха в България ще стане по-чист. Да не говорим, че дизеловите коли по-малко замърсяват от бензиновите. Една забрана на вноса на такива коли в България, очевидно ще направи въздуха по-замърсен. Вместо да карат дизел на 13-15 години нов внос от Германия, ще продължат да си карат стария дизел на 25-30 години.

48

Анонимен

преди 5 години

Каквото и да си говорим, това е възможност да намалим средната възраст на автомобилите от 20 на 10 години на сравнително ниска цена.

47

Гунчо

преди 5 години

Истината е, че на българките работодатели хич не им се дават запалти. Ако населението получава адекватно възнаграждение, никой няма да купува стари издухани швабски джилери. Хорицата не са виновни-изнемогват, а се налага да пътуват до работата си, до училище, до поликлиника , защото обществения транспорт е смотан, мръсен, нередовен и скъп. Всеки би си купил нова кола дори на изплащане, ама заплатите в България са мизерни, а иначе крадците, измамниците, лентяите - те карат хибриди и електрички!

46

Kво каза?

преди 5 години

До Sofia High TechКъде е това, бе бай...Готин?

45

референдум

преди 5 години

Нено Димов да внесе декларация за двойния стандарт при храните и стоките на западните компании внасяни в България- високи цени, по ниско качество, отколкото аналозите им в Европа на същите стоки!Тоя чиновник на бюджетна хранилка, тръгнал да дрънка декларации за " стари дизели"- че повечето са Екостандарти 3, 4, 5- изработени от ЕС!Нено, чиновника подава декларация от името на държавата по такъв въпрос, без референдум, защото това касае директно народа, не чиновници, дето " отразяват дейност"

44

Sofia High Tech

преди 5 години

Ами вече всяка втора кола е Тесла и всяка трета е суперхибрид, значи на дизелите им е минало времето.

43

икономист

преди 5 години

Докато пишете за износ и внос реално създавате едно недоносче, което няма как да има каквото и да е развитие. В рамките на ЕС износ и внос няма. Има за Кипър, Турция и Русия.И държави не изнасят и не внасят автомобили, ни най-малко пък стари. Пълните си страниците с бла-бла вместо да заспите за да има някаква полза все пак.

42

Bad company

преди 5 години

Цялата тази дандания е добре подплатена с пачки от вносителите на нови автомобили. Да , има ограничение за дизелите до стандарт ЕВРО 3 но това е само на местна почва. В Италия се отнася само за провинциите Ломбардия и Пиемонте и то за градовете с над 15 000 жители. За "специалистите" тук да поясня, че стандарт ЕВРО 4 /за който няма ограничения/ повечето производители го въведоха 2002-2004 г. Колко от вас си купуват дизел на 15 г.???

41

един

преди 5 години

Съжалявам, че ще го кажа, но дори недостатъчно уместните като поведение македонци забраниха преди 2-3 години първоначалната регистрация на автомобили по-стари от 10 /десет/ години.

40

поправете ме ако

преди 5 години

В България няма нормативна уредба която да ограничава вноса на коли с критерий възраст, гориво или еко норми.Като се има предвид какво силно лоби са вносителите на стари автомобили, мога да си заложа каскета, че такова ограничение няма и да има.Всеки който е минавал на преглед, знае каква бутафория е. Ако реално ни проверят колите, 90% трябва да ги спрат от движение.Ама на никой не му стиска да го направи. Политически това ще погребе която и да е партия. Като с казаните за ракия... :-)

39

Край

преди 5 години

Ревете за миене на улиците - ми че то 1/3 от колите се паркират в бившите градинки - сега кално/прашни ями.