10

Анонимен

преди 5 години

Бях в този влак чакахме около 20-25 минути. Оглеждаха спирачките на сравнително новия руски ***. После продължихме със скърцащи спирачки. а можеше да закарат влака в глухия коловоз на Опълченска и да продължим със следващия, но това в нормална столица.

9

Анонимен

преди 5 години

няколко пъти съм попадал на повреди, не във влака, на спирка.... седиш, чакаш никой нищо не казва... по принцип е проява на елементарно уважение към хората, ама ...

8

Анонимен

преди 5 години

Имаше информационно затъмнение.

7

Анонимен

преди 5 години

"Само в София Фандъкова ликвидира надземния транспорт над метрото."За да не пречи градския транспорт на старите дизеляци, които започнахме да внасяме ударно от Европа.

6

До немрънкащ

преди 5 години

Хайде да останеш под земята в пълното влакче и да незнаеш какво става и това да продължава доста време!

5

Анонимен

преди 5 години

Очевидно информация трябва да има, за да може хората да потърсят друг транспорт, не че го има - Фандъкова го премахна. Това е времето когато все още много хора отиват на работа и бързат, за да не ги уволнят за закъснението.

4

Анонимен

преди 5 години

Когато има авария се ползва успоредният на метрото надземен транспорт, както казва теорията по въпроса и както е по света. Само в София Фандъкова ликвидира надземния транспорт над метрото.

3

не мрънкащ

преди 5 години

Че каква толкоз информация трябва да има, влакът не тръгва веднага значи има повреда :) това необходимо ли е някой да ти го съобщи ? А повредата дали ще се отстрани за 5, 10, 15 или повече минути става ясно след като се установи каква е повредата, за което също е необходимо време а не става веднага :). Много пък сте сте изнежили с наличието на тая информация :)

2

ФЪНдък

преди 5 години

До пак аварияТова е постановка. Някой се опитва да ми клати стабилността.

1

от провинцията

преди 5 години

Оххх, олекна ми на душата. Бех са силно притеснил за софиянците ама сега са успокоих