39

Движение

преди 5 години

Трябват кръгови, надлези, мостове!София се задъхва няма къде да се паркира.В центъра трамваи, метро, велосипеди. в новите тролеи лятото пускаха климатици.Да има ленти само за обществен транспорт и коли на специални режими.Жесток контрол при каране в тези ленти.Хората плачат, че нямат пари, а С-я е задръстена с автомобили, пушещи рейсове и стари микробуси и джипове.Създайте условия и ще слезем от автомобилите.Къде са парите от зоните?Влагат ли се в кварталите, до Пирогов улиците са тъмни!

38

Велосипеди

преди 5 години

Чудесно със стоянки под наем - хубава идея!За кабелите - проблемът е че строителните предприемачи не са направили улеи за тях.Дупчи се вратата, а кабелът минава през целият апартамент и става на решето.Спряхме да гледаме новини (то едни новини), ще спрем нета.И вестници не четем, отказахме пушенето и пиенето - скъпи са.Отказах мобилния - бил вреден и се подслушвал. Отказвам колата.Жената ми е проблем.Там трябва по-здрав закон.Твърда ръка.Щот съм мекушав.

37

Анонимен

преди 5 години

Дрън дрън дрън докога ще ги тъпиме да ни се подиграват

36

Анонимен

преди 5 години

Явно живея в някоя паралелна вселена и София е нещо друго от това в което живея аз. Много шизофренична статия, която ме кара да се чивствам много объркан.

35

SS

преди 5 години

Трябва да сложат емотикони за да не се губи време в писане.Тука щеше да е една огромна тиква която се спуква от смях на всичко написано.София и колело е все едно мадама с минижуп в Индия.Обречен си.

34

Анонимен

преди 5 години

От къде го докараха този църBул за гл.архитект?Не приема опита на страни като Дания,Холандия, Германия....а поканил пияницата от Москва, където няма грам традиции в сферата на Вело трафика!Аман от комунисти в това герберско некадърно управление!

33

Анонимен

преди 5 години

Много гръмки амбиции! Това от кога от 2050 г. ли? Ако се мислеше в тази посока, защо не се направи велоалея свързваща бул. България с бул. Цар Борис III по Тодор Каблешков?

32

За Велоалеята

преди 5 години

Питам аз какво правим в следната ситуация:Караш си колело по велоалеята на Мария Луиза посока Лъвов мост.Всичко супер. Широко, равно, тук там спираш на светофар.И стигаш до Лъвов мост и...........и..........и...........А сега накъде???? Алеята свършва и.....накъде господин Главен архитект????Освен наобратно, ама аз за какво стигнах до Лъвов мост?На това ли му казваш развита велосипедна система? Велосипеден пръстен или велосипедна скоба? Има алея, няма алея. Европейско изпълнение!

31

Край

преди 5 години

София ще стане хубав и подреден град ако колите намалеят наполовина.За целта поддържането на кола в София трябва да стане СКЪПО и събраните пари от това да се налят в силен градски транспорт. За това обаче трябва кмет с огромни топордаци. Да възпиташ населението и трудно и неблагодарно.

30

Край

преди 5 години

Българчето гледа на колата като на най-ценното нещо което притежава. Според него тя е престиж и да я нямаш значи си задръстен. Това е щото българчето е бедно и доста простичко. Колата е средство за придвижване - и това средство в София е възможно най-неудобното и нерентабилното.Средната скорост в час пик е под 15км. /час. Колите работят на място и тровят народа, отделно задръстват елици/тротоари и градинки.Борбата с колите ще е борба с манталитета - трудна работа.

29

Анонимен

преди 5 години

Този наш "главен архитект" комсомолска сбирка ли ще прави? Ще черпи опит от Москва? Тоя бил ли е някога в Москва? С колело? Не от Виена, която води цял свят с опита си за велоалеите, а Москва?!? Не за метрото, което там е наистина забележително, а за велоалеи консултации? Самата идея за велосипед в София е толкова тъпa, че изобщо не си заслужава да се отваря темата. Да хване едно колело и да го видим.. След 1 час без всякакви експерти ще разбере сам. След дъжд качулка.

28

Анонимен

преди 5 години

Тези изобщо вярват ли си. Инфраструктурата за придвиждане с велосипед с София е под всякаква критика. Велоалеите са абсурдни и няма почти никаква логика в направленията им, липсва отделна организация за велотрафика, понижени бордюри и др. Могат поне да вземат някакъв пример от Пловдив в това отношение - алеите обслужват всички направления и въпреки че има какво да се желае, са един добър пример. Няма как да очакваш някой да се движи с велосипед, когато инфраструктурата затруднява дори пешеходец.

27

Анонимен

преди 5 години

Много искам да пътувам с велосипед до работата си но имам няколко проблема:1. след като пренаправиха Малинов лентите са по тесни и преча на леките автомобили...2. Крадат ми 3-то колело, резултат 3:0 за крадците срещу МВР.3. Вело алеите са толкова измислени че пиян таксиджия на мотор ще ги направи по кадърно.

26

Анонимен

преди 5 години

Манталитета на "хората" не е такъв, че да вървят извън вело алеите... На места го правят и от невъзможност, просто защото няма къде другаде да се върви, след като вело алеята е заела тротоара, особенно когато има и неправомерно паркиран автомобил на него. В София няма качествено изградени вело алеи!

25

Анонимен

преди 5 години

"Опитът, който има в Москва, е огромен и това ни дава предимство, за да може ние взимайки доброто от техните решения да го превърнем и при нас в София", обясни още Здравков.__То понеже Москва е много уреден град, та и на нас ще дава акъл, надали има друг град в Европа с толкова проблеми като Москва, особенно по отнопение на трафика и градоустройството

24

Анонимен

преди 5 години

Господин архитект вие от Москва ли ще черпите опит, защо не от европейския съюз? Ясно личи че сте *** на Русия.

23

Анонимен

преди 5 години

Понеже вело-алеите са напрвени нали........

22

Анонимен

преди 5 години

Аз да попитам - държавните служители с лични велосипеди ли ще ходят на работа или със служебни?Щото в момента идват с колите в центъра.....

21

Анонимен

преди 5 години

Велосипеди има предимно в градове и държави с голяма плътност на населението, а София не е от тях и е голяма грешка да се ограничава изкуствено автомобилния транспорт, за да има велосипедни алеи, които малко хора ползват и то само през лятото. В Москва плътността на населението е 2 пъти по-голяма от тази в София, а в примерно Париж, е 10 пъти по-голяма, Колкото до зелените площо в София, то мафията вече ги застрои, особено в годините на ГЕРБ и сега зелени площи почти няма.

20

Жо

преди 5 години

КАКЪВ ВИД ТРАНСПОРТ да ползват жителите на София- това ще го решат самите жители, а не кмета и главния архитект.Това е като пазарната икономика- пазарът се саморегулира и изхвърля ненужното.Така е и с транспорта- хората сами ще се откажат от ненужното, когато те преценят. Няма нужда разни отворковци да ни налагат мнението и проектите си, за да гушнат едни кинти от Европата.