46

Ученик

преди 5 години

Къде ще отидат старите автомобили?

45

Веско

преди 5 години

Тео го е казал по-долу съвсем ясно. Имат бюджетен излишък и си стимулират икономиката. Самото производстов на нов автомобил, плюс рециклиране на стария замърсява повее от каране на дизел още 10 години. А колко други ресурси се унищожават...

44

Анонимен

преди 5 години

Аиде сега дизела преди бе бензина сега дизела кои каквото му е кев единствено кога пропуши тогава е зор че маистора не ти обръща внимание

43

Анонимен

преди 5 години

Идеята е обикновения човек да се чувства виновен... Той замърсява, той не приема джендърите, той е против бежанците, той не чете етикета и т.н.

42

Българина

преди 5 години

Всички решения и политики в тази област НА ЕК СА ИЗМАМА И ЛОБИЗЪМ. Преди 20 г дизел се стимулураше, сега ще го забраняват! Резултата ще следния, всички коли на бензин които харчат средно 30 процента повече което реално ще повиши търсенето на петрол!!! И замърсяването с двг ще се увеличи не намали. Тук няма екология а лобизъм, шистовия щатски петрол си търси пазар. Това решение е грешка!

41

Анонимен

преди 5 години

Do 20 bilgariya 5 miliona li vece

40

Х6

преди 5 години

До 38 или си пий хапчетата или не излизай от вас да не вдишваш твоят си въздух...от квото и да е той все тая...

39

До 39

преди 5 години

Нормите за фини прахови частици (ФПЧ) за колите по Евро 5 и Евро 6 са едни и същи. Пишеш за дизели преди Евро 5 и 4, които и в България ще излязат от употреба. Евро 5 е от 2009-2010 години, а Евро 4 е от 2005-2006 години.. Всъщност нивото на замърсяване от ауспусите с ФПЧ в София е около 1-2% от допустимите норми. Да, замърсяват, но толкова малко, че не си заслужава да си губим времето с колите, вместо да се занимаваме с истинските замърсители - печките през зимата и неизмитите улици.

38

Гост

преди 5 години

До Анонимен 39За тази цел по - новите дизели имат DPF филтри

37

Анонимен

преди 5 години

Дизела изхвърля финни прахове частици които предизвикват белодробни заболявания и рак! И те не се пречистват чрез процеса фотосинтеза от дърветата за разлика от газовете!

36

До 25 жеко

преди 5 години

Всъщност дизеловите по-малко замърсяват от бензиновите, с изключение на азотните окиси. Основният замърсител е въглеродният двуокис, а с него бензиновите замърсяват доста повече.

35

Розалия

преди 5 години

Да минат на велосипеди както софиянци!

34

Гост

преди 5 години

До пецатаПред "Надин"

33

жеко

преди 5 години

Помня как до преди 15 г медиите ни убеждаваха че дизеляците са най чистите и економични коли,а ако караш на ЕКОдизел олио от фритюрника ,направо пречистваш въздуха, помня рекламната атака по онова време че чак цената на рапицата стана по скъпа от зърното , сега ко става не вървят бензиновите линии в заводите и веднага онези промити мозъци швабите ще ги накарат да си продават кочините под строй, по прости са от нас ама не си го признават, съдя по това че леля меркел ги управлява

32

пецата

преди 5 години

Имам голф 3ка 96та , къде да се наредя

31

Анонимен

преди 5 години

Хайде честито ви нови ....малко остарели коли:)))

30

sofeto

преди 5 години

До Анонимен 31Да бе да....тази "собственоръчна" статистика от пръстите ли си я изсмука?

29

Анонимен

преди 5 години

В един малък град като Саарбрюкен с население 250 000 човека има 180 000 автомобила които всекидневно са на пътя. Автомобила там е необходимост защото хората работят на 200 км от там където живеят. Без автомобил са с вързани ръце и крака. А какво да кажем за Мюнхен Франкфурт Нюрнберг тези мегаполиси с милиони автомобили. Милиони автомобили бълващи газове в атмосферата. Не случайно правителството отпуска евро за да си купят нови автомобили. Затова по стар от 5 г. автомобил немеца не кара.

28

MaйMyнaтa

преди 5 години

Ангела да препрати и нафтата насам, по 0,20? цента раэбира се!! И беэ това нема им требва.

27

Тео

преди 5 години

Тази "дизел" мания е много лош сигнал. Очевидно немските концерни нямат достатъчно продажби. Факта, че ще се дава "премия" от 3 до 10 к евра за по-нов автомобил е красноречив. А този, който е с VW ще си вземе пак VW. А уловката е, че 5-10 годишни автомобили с ресурс за още три пъти по толкова трябва да идат на пресата - ерго стимулиране на покупка на нов автомобил. Не знам къде немеца вижда понижаване на вредните емисии, при положение, че самото им производство е енергоемко! Всичко е пари!