67

Анонимен

преди 4 години

До zdfЗа галямя част от шофьорине написаното е вярно. Но наистина пътищата са потресаващи. Хайде да не спорим излишно.

66

Анонимен

преди 5 години

Първо в България трябва да се направят хубави пътища.без да се краде от материали,без да се прави после ремонт на ремонта.Трябва да се правят бързо и качесствено.А сега фирма фаворитка взима примерно 5 държавни поръчки.Захваща 5 обекта с минимален брой работници.Те разкопават за да се каже че се действа.После изписват че се дават най-скъпи материали,а слагат третокачествени.Ремонта се влачи с години,с минимум работници.Фирмата прибира стотици милиони,а за нас остават ниското качество и тапите

65

До 66 go4o

преди 5 години

Навсякъде по света начинът на шофиране се определя от контрола за спазването на правилата. Няма държава и никога не е имало, в която шофьорите да спазват правилата само по своя воля, без държавата да им е наложила това спазване. Ако не си съгласен дай пример.

64

Ристо Метъло

преди 5 години

Вчера пред очите ми една бабичка скочи на шосето да пресича, без дори да се огледа (при положение, че на 50 метра имаше пешеходна пътека) и заради нея стана верижна катастрофа...бабичката си тръгна без дори да се обърне, а хората останаха да си скубят косите. Ако масово хората ходят като мухи без глави, то тогава нищо не може да ги предпази от инциденти....

63

Питащ

преди 5 години

Някой знае ли кой отговаря за организацията на движението в София? Трябва да е голяма калинка.

62

Го4о

преди 5 години

За нарушенията няма НИКАКВА ВИНА КАТ, а нарушителите! Ако няма нарушители, няма да имаме нужда от пътни полицаи!

61

gio

преди 5 години

До АнонименГаня си ти момко, при зелена светлина пешеходеца след като се огледа има право да пресече без значение колко остава докато светне зелено. Ти като водач на МПС си длъжен при зелена светлина обаче преди да навлезеш в кръстовище да се огледаш и прецениш ожстановката преди да тръгнеш и ако е невъзможно да преминеш да останеш на място. Сигурно не знаеш и че непосредствено преди пешеходна пътека нямаш право да спираш, защото ограничаваш видимостта на останалите участници в движението.

60

Анонимен

преди 5 години

до60 И превозните средства трябва да са със светещи къси светлини да се виждат.

59

Анонимен

преди 5 години

РЕШЕНИЕТО ЗА ТИЯ ЛИПСВАЩИ РАБОТИ, СТАВА С КОМПЕТЕНТНИ ХОРА И ПАРИ.Тук такива са в дефицит.

58

Анонимен

преди 5 години

"Този светофар едновременно за пешеходците и за камионите ли светва зелено."Въобще не е рядкост пешеХОД да стъпи на пътеката в последните секунди на зелено. С ясното съзнание, че ще светне зелено за колите преди да е пресякъл. Но *** е най-важният: ще го изчакат.А сега си представи някоя баба, която ходи 3 пъти по-бавно от обикновен пешеходец да направи същото. То докато я изчакаш да пресече и настъпват топологически изменения в ландшафта наоколо...

57

Анонимен

преди 5 години

Този светофар едновременно за пешеходците и за камионите ли светва зелено. И как така този водача не е усетил чее минал през човек. Тази жена да не е била плоска като дъска. Един познат мина през куче и камиона подскочи а как ли е подскочил този като е минал през човек. Нещо не се връзват нещата. Повечето от катастрофите стават от недоглеждане и бързане. Всичко бърза да стигне Хамериканците и става качамак.

56

Анонимен

преди 5 години

Тая крава, може ли да ми обясни, защо са писали, че стълбовете трябва да са черни или сиви? За да не се виждат през нощта и да се блъскаме в тях ли ? Що за *** са тръгнали да ни учат на пътна безопасност, след като вкарват и държат на такива *** изисквания. В цяла европа стълбовете на светофарите са или с отразителни ленти или в друг цвят- точно за да се виждат, а тая иска точно обратното. 50 пъти изменят закона и все глупости пишат. Да вземат да препишат някой европейски от до и това е

55

Анонимен

преди 5 години

В случая шофьорът на камиона най-вероятно е спрял пред светофара, но е бил по-напред, отколкото му е позволено, т.е.пресякъл е стоп линията. Защо е извършил нарушението е ясно - няма контрол, а без контрол правилата не се спазват и така е по цял свят. Резултатът е прегазена жена, а причината за това е КАТ. Разбира се ще накажат само шофьора, но не и КАТ.

54

Анонимен

преди 5 години

Статистиката на КАТ за причините за катастрофите е напълно погрешна, но се използва за основа за все по-строги санкции и съответно по-голям и лесен рекет от страна на КАТ. Почти всички катастрофи са следствие на нарушение, а нарушението почти на 100% е следствие на липсата на контрол за спазването на правилата.

53

Анонимен

преди 5 години

В България няма експерти по пътна безопасност, няма и експерти по организация на движението и паркирането. В България се робува на мантрата, че при по-ниска разрешена скорост е по-безопасно, а по цял свят се знае, че това не е така, което е недостижимо за ума на 80%.

52

+++

преди 5 години

В България около 90% от катастрофите и нарушенията са заради липсата на контрол за спазването на правилата и около 10% са заради лоша инфраструктура, лоша организация на движението и паркирането и липсващи знаци и маркировки или несъоветстващи на пътните условия.

51

Българин

преди 5 години

Те са виновни, ние сме само невинни жертви. За всичко са виновни те.

50

Анонимен

преди 5 години

Няма да се оправм, докато онези 80% обвиняват шофьорите и не виждат истинските причини за катастрофите и нарушенията.

49

Партиен член

преди 5 години

Много правилно казано.От години се обвиняват само шофьорите а повечето освен пешеходци сме и шофьори. В другите държави обръщат все повече внимание на пътя. А в пътя влизат маркировки знаци сфетофари и тн. Постоянно увеличават наказанията и глобите без ефект. Време е пътя да се направи така че да се намалът нарушенията. И естествено да има контрол..

48

Анонимен

преди 5 години

Държавата е невинна.