До АнонименГанъо - В Норвегия са на дотация.Като спрат дотациите и веднага ще отидат на 10 процента.
*** в Норвегия за 2017та 39,2% от новите коли са били електрически. Тази година още повече. До 2-3 години там да видиш друга ще е рядкост. А ти *** още ще се кълнеш в дизела :)
Ако действително успеят да постигнат себестойност под 100$ за kW цена на батерия, нека познаем кой ще владее световният пазар на електромобили.
Първо ще въведат ел. Таксита понеже разходите са най малко а само това се гледа при такситата. После ще се въведат масово кар шеринг и личните коли ще останат само за най богатите. Това вече се случва постепенно в европа, китай и щатите. Бих се хванал на бас че в германия дори, след 15 години няма да има и 5% коли с двг
Казах че "евтиния" базов модел на Тесла 3 струва 36 хил. щ.д. преди данъци, защото след данъци става близо 50 000 щатски долара. Евтиния брат!
Експертът има добри шансове да стане писател на фантастични романи. Едно време подобни експерти обясняваха как в 21 век няма да има ТЕЦ-ове на въглища, но някъде даже са си доминиращи за ел-снабдяване, мисля че и в Китай е така. В Африка пък ток все още се прави от дизел генератори на някой места-отива един техник като мръкне и пали генератора. Нали се сещате колко "по-евтин" ще стане токът, ако ДОРИ 30% са на ток.....Иначе не е лошо да си фантазира човек
Илон Мъск е изцедил всички авангардни технологии в Тесла, а продажбите му са крайно слаби, спрямо очакванията и бизнесплановете, като не успява да постигне и половината на заложените бройки. Това е в среда на богати клиенти. За какво говорим?
Според тия сметки Тесла 3-75kW цена на батерия 15 хиляди долара, ха някой да ми каже какво и струва на тая каруца 36 хиляди долара базовият модел, тоест 21 хиляди за всичко останало?
рано е още,но ще се случи,когато започне реалната конкуренция и борба за клиенти изведнъж ще се появят удивителни разработки и открития в тази област,времето това да се случи наближава
Евтиният базов модел на Tesla 3 струва 36 000 долара без мита и ддс. Той има върхов пробег 350 километра при температури над 15 градуса. При минус 10 пробегът се свива до 130 км. Има модели с по-голям пробег и с тройна цена. Нормалното зареждане е 6-8 часа.
Доминация на ел автомобили ще има тогава когато запчнат да потъват крайбрежни държави под вода. Тогава държавните управници и производителите ще се сетят че печалбата не е по важна от живота. Но ще е късно. Процеса е започнал и само бързата намеса на държавите може да го забавят но за спиране е късно. А е късно защото преди 30 години беше момента да се спрът бълващите отрови заводи и автомобили. Не случайно баровците хвърлят милиарди в търсене на друга планета на която да се изнесат за да оцелея
ай стига лъгахте бе, капацитета скачал с 8 процента годишно, колкото разхода на новите коли е по нисък с 8 процента от старите съгласно реклмата на всеки нов модел от последните 30 г поне. всеки шофор с опит 20 г знае че колите горят едно и също през последните 30 г, независимо стари или нови а само в зависимост кг, мощност, кубатура, турбо, бензин или дизел. годината няма значение или марката. батерията е недоносче в целофан
Айде стига с тия реклами за коли на които ти трябва един багажник с кабели да го зареждаш по няколко часа всеки ден А зимата е жива мъка с това електрическо чудо.Продадох го с кеф тоя дръглив хибрид на Тойота и не искам и на снимка да го виждам.
Ясно! Значи поне още 10 години двг ще доминира! През 2008/9г. се говореше същото, че след 2-3 години ще се насити с електрички, но не само че не стана така, а и след 3 пъти по-дълго време още не се е наситило с електрички. Да не споменавам,че у нас закъснението ще е още по-голямо.
Идва ли доминация на електромобилите? Ето 7-те причини защо