76

noFreeman

преди 5 години

та досега защо не го направихте бе... сещам се, защото крадяхте петрол от окупираните от вас държави и така пей сърце... сега нещо вече не става с нападане на страни и вкарване на демокрация, след което конфискуване на природното му богатство... *** статия му викам аз на това... били скъпи батериите... ел. коли има от 1970 година.

75

Анонимен

преди 5 години

Електричеството е единственият енергоносител, който всеки може да си направи в къщи! Размърдайте си мозъците и помислете, КОЙ не желае това бъдеще да се случи!

74

2+2

преди 5 години

Колкото повече производителите на петролни продукти вдигат цените ,толкова повече ускоряват преминаването на електричество .И когато това стане те ще духат таратора.

73

Анонимен

преди 5 години

Идва ли доминация....? Глупав въпрос . Погледни през прозореца. Не. Дори и в САЩ само в Калифорния карат повече електрически Тесли. 99% е на някакъв вид двигател с вътрешно горене. В свободня свят няма как да наложат нещо което не е изгодно за хората. И причините са само икономически.

72

Handel

преди 5 години

Абе тоя *** ли е или да? Или яко са му цакали? Нали тоя ток трябва да се произведе? Нали после трябва да мине през подстанции, да се прокарат милиони километри високоволтови линии, на милиарди домове да се преправят електрическите инсталации?

71

Поручик Ржевски

преди 5 години

Познавам хора с хибридни коли, невероятни суми пари са дали и се мъчат всеки ден с тях.Пробех 30 км, всеки ден трябва да и навреш кабела някъде, малък резервоар за гориво.Единия иска да го тури на Путин, другия на арабите...смешни са много.В момента няма толкова електрически мощности, които да покрият нуждите на колите.И се чудя откъде ще дойдат тези ел мощности - може би тецове на бензин? хахахах

70

Анонимен

преди 5 години

Бг, я чукни в нета *** bild България " колко е действителния разход на електромобилите", виж теста на ауто билд зимата на зои, ампера, и-голф, па после разправяй, че зимата не е кофти сезон за електричките! Съгласен съм, че и високата Т ги мори, но и ниските температури също им скъсяват пробега понякога почти двойно.

69

БГ

преди 5 години

Тука нещо мн бъркате акумулаторите ви с батериите на колите най големия враг на батерията на колата е топлината а не студа!При колите батериите имат нужда от охлаждане!Ето и малко данни Тесла модел с100д 90км/ч 627км при -10 градуса с пуснато парно Тесла модел с100д 70км/ч това е като за градско 798км при -10 градуса

68

Анонимен

преди 5 години

Е анджък де, аз това разправям, че нема батерии. А дали ще успеят китайците да измислят добра батерия е трудно да се гадае! Още боба не е обран, та да хвърля и да видя. Принципно големите изобретения не се случват в Китай - в наши дни.

67

До75

преди 5 години

Е тук не позна, успеят ли да направят достатъчно добра батерия на приемлива цена нещо в което не се съмнявам, след това всичко ще бъде под ножа!

66

Анонимен

преди 5 години

Китай няма особени шансове да наводни Европа или Америка с електрички. Защо? Защото Китай и сега прави коли, но те са тотален аутсайдер на тия пазари. А Китай може да прави количества, но не и да си осигури добър прием в развитите държави. Много е вероятно с електричките да се повтори същото.

65

На тслъта дръжката

преди 5 години

Представям ви кефа. Студ ,сняг виелица генгерлик помощ няма от никъде вие сте в новата си тесла и батерията пада.

64

Анонимен

преди 5 години

Значи искаш да кажеш, че след 5 години, в развитите държави електричките ще преобладават? Нема изобщо никакъв шанс това да се случи! Просто е невъзможно индустрията да произведе половината от съществуващите днес автомобили за пет години, па и да се купят. Абсурд. Няма как да се извърши толкова бърз оборот на колите, ако ще и без пари да ги дават, а те не само че не ги дават без пари, а ги дават сравнително скъпо. В най-добрия случай евентуално 10% след 5 години да достигнат.

63

70

преди 5 години

Сам си противоречиш, говорим за бъдещето в белият свят до 5 години ще се наложат при нас може би ще отнеме 15-20години,а на хоризонта освен "Н" на Toyota Mirai няма нищо ново. Налагането на тоя тип автомобили е още по трудно, но това е тема на друг разговор.

62

Анонимен

преди 5 години

Най-куцият агрегат в съвременния смартфон е батерията. Абсолютно същите батерии, само че многократно по-големи се слагат в електричките. С тия батерии нема да стане. Докато не стане някакъв бум в батериите, положението няма да се промени значително, па правителствата да забраняват двг колкото си искат.

61

От 68

преди 5 години

Не ти плеснах аз минуса... Но за кое бъдеще говориш? Винаги всичко е било въпрос на ресурси и кинти. И сега има многократно по-добри батерии, но не стават за масово производсво, щот са твърде скъпи. А днешните масови батерии още не стават за да станат доминиращ транспорт. Все още не съм видял реклама, че някой с електричка е обиколил света в разумен срок. След 10-15 годни - може би, но до тогава може и нещо съвсем различно да се появи. Нямам нищо против ел.колата, но в момента не е алтернатива.

60

До 68

преди 5 години

Дали ще е Тесла, дали ще са европейските производители или от Поднебесната бъдещето на електромобила е Необратимо. А затова си прав че българите сме финансови "фенери" и за нас гроздето ще бъде кисело.

59

Анонимен

преди 5 години

Аве фенери, я чукнете в търсачката "финансово състояние на Тесла", да видите колко са "добре" :) Аман от дървени философи и дървеняци! Добре били... Добре са като умрел на 40 дни!

58

До И 63

преди 5 години

Чети бе момчеТесла 3, гаранция на електромобила 4 години или 80000 км. Гаранция на батерията 8 години или 160000 км, в зависимост от това кое ще настъпи първо, с минимум 70% задържане капацитета на батерията през гаранционият период!

57

Анонимен

преди 5 години

А ти си направи справка колко молби за държавна помощ са подали! А бройките на колите може лично на теб да ти звучат много, но са недостатъчни очевидно, за да минат без заем! А защо ли искат държавна помощ???? Защото банките не дават вече! Защото целия комплекс Тесла е заложен!!!! Айде на хаирлия :) Бегай си купи Тесла, щом са толкова убави в твоите очи!