УсЕлената предна част на каросерията най-много ме заинтригува. Може би това е модификацията за българския пазар.
На мен лично много ми харесва..особено това, че е е удобна за градска среда. Най-ниския клас на Мерцедес, пак е висок клас, сравнение с голяма част от автомобилите на пазара.
До Кочо Кое не е еднодневка? Две А6 има имаме във фирмата нови - на едното още в началото смяна на турбина....на другото какво ли не още не е сменено, като цяло редовно за в оториризирания сервиз на Ауди и двете. С кое не си съгласен?
Много ми е интересно, като са еднодневки, как хората ги карат по 100 200 хил. км. и после в БГ още толкова. Като освен Ремък, масло и други консумативи и в БГ части по окачването, защото нямаме пътища, не се сменят. За справка ладата или москвича, по 1 път в месеца се ремонтираха, на 50 хил. км. Им се шлайфаха главите, сменяха се гарнитури, абе така нареченият основен ремонт, демек смяна и ремонт на всичко в двигателя. Как новите издържат по-малко, или просто ние да си мрънкаме.
Що бе аз като съм с 6 ца не мога ли да дам мнение например че всички мерцедеси си пришичат и се губи идентичноста на автомобила и по този начин и на шофьора
А-класата на Мерцедес е най-слабата серия на марката!Колите от този клас все едно че са направени от отпадъчни части.
И Мерцедес....и БМВ...масово вграждат в евтиния си сегмент - двигатели Рено....за мен това - вече не са немски автомобили ... двигателчета като миксери с по 1 - 2 турбота...еднодневки!Сами си вкарват грозен автогол!
Mercedes показа първата спортна версия на A-Class