ВЛАКЪТ "Евростар" за 2 часа и 20 мин. те вози от Центъра на Лондон до Центъра на Париж /495 км/.Спестяваш пари и време за пътуване от и до летището.Не ходиш 2 часа преди полет да се чекираш, да те събуват и събличат.Не си ограничен за течности и теглото на багажа.Лоши митиорологични условия не отменят пътуването.Във влака е по-широко, може да станеш е да се разходиш, Виждаш околните пейзажи.НЕОБХОДИМО е да се изгради съвременна железница в България.
Е ползвах един път международен влак Букурещ през Русе за Инстанбул ,но линията в южна България беше в ремонт та влакът мина през София .Иначе вагоните като вагони ,не казвам че бяха мръсни или нещо подобно ,но то като свикнеш с нещо нередно то вече не ти прави и впечетление .
Кой е отговарял в тази анкета? Качвали ли са се на истински влак? Продажбата на билети била задоволителна - не съм видял автомати за продажба на билети, каквито има и в най-малките селца в Германия. За мобилен апп, от който да купиш билет и следиш влаковете да не говорим. Чистотата е под всякаква критика. За скорост да не говорим - бавни и дори не знаеш дали ще стигнеш дестинацията. Защо нямаме бързощи влакове по основните направления - такива, които се движат с поне 300км/ч?
Предимствата на жп транспорта у нас се изчерпват само с цената. Иначе е по-бавен, по-неприятен откъм компания, мръсен, неудобен като разписание, а като пристигна на гарата, липсва удобен транспорт до мястото, накъдето съм тръгнал.На Запад - ами натам влакът е по-скъп от самолета, но затова пък е много удобен. Последният път в Германия се движеше с 270 км/ч.
До 6Прочети ком.14 по специално за цената от 250лв пък тогава говори кой ще ползва влака.Предполагам всички пенсионери с 180 лв пенсия ще направят опашкаС трици маймуни не се хващат
И са банички. Самите чехи не ги ползват по-далеч от Словакия. 120 км за два часа. Но специално за моята дестинация автобусите бяха по-бавно заради липсата на магистрала. Хем ми беше смешно, хем тъжно като чух от чехи вица за живота на Марс и магистралата до Ческе Будейовице.Има и някакъв частник, Режио джет. Само с автобусите им съм пътувала, но предлагат безплатна напитка, списание, завивка. Можеш да си гледаш филм по избор на малък дисплей. Вероятно и влаковете са такива.
Талис, нали? Не ми бяха удобни, защото пътувах до по-малка гара. Прекарах един семестър в Белгия и сигурно най-хубавото нещо в тази страна бяха влаковете. Бързи, чисти, удобни. В делнични дни са относително празни, не се налагаше да си деля двойното/четворното място с друг. Има уикенд билети с голямо намаление, а студентите до 26 пътуват само за 6 евро независимо от дестинацията и превозвача. В Чехия също изкарах няколко месеца, националният им превозвач не е цвете, но се стараят да не е БДЖ.
Ако искате лукс в пълният смисъл на думата качете се от холандия до франция на трена. Веднъж трябваше да отида до франция да взема тира от ремонт и се возих на такъв влак. Билета е скъп но аз не съм го плщал а холандската фирма към която работя. Бедна вие фантазита за да си представите на какво се казва влак без забележки. Скорост обслужване уют. Скороста не се усеща въпреки чее близо до 400 км в час по точно 385 км поне толкова показваше таблото в купето.
Наскоро влизам в тоалетнага на един Макдоналдс в Италия и щях да се разплача от умиление. Бяха я направили същатата като в БДЖто! След такава миризма ти иде да изпушиш една дълга цигара висейки на прозореца. Ееех!
на международен трен може и да не съм се возил, но на европейки като тази на снимката съм се возил и то много, яздил съм ги диво, докато направо полетят!
Ми то човек да повърне в тия влакове... То смърди, все едно влизаш в обществена тоалетна... Как да ползвам влак, тогава? Да не говорим, че се движи с 50% по-бавно от очакваната скорост. Докато се краде и се спъва този вид транспорт, няма как да е популярен в България.
Напипвате проблема. Освен че се точат държавните дружества се спъват за да не конкурират частните щото са на наши хора. Така Български пощи да не пречат на Спиди и Еконт така БДЖ да не пречи на бизнеса на автобусите.
Има ли място, до което мога да стигна от България, с влака, з а под 6 часа. Отговор - Не. Само пропадняшки държави от рода на Македония, Турция и Румъния.То не, да си в Белгия, че да ти е кеф Германия, кеф ти Франция, кеф ти Холандия...
Има и български влак-стрела, но е толкова високотехнологичен, че е невидим за обикновен човек. Ползват го само ВИП персони. Даже и релсите му са невидими. Това го знам от вътрешен човек, работещ в секретен отдел на БДЖ
Не на международен, ами сигурно вече има мнозина, дето не са се качвали въобще на влак. А преди 40-50г с международните влакове младежта пътуваше до Русия, Чехословакия и Полша, особено през лятото, направо до и от Бургас. По същото врене експрес Чайка и Сл.Бряг до София го вемаха за 4.5 часа.В цяла Европа сега влаковете са основен транспорт, като се почне с RER, TGV, Eurostar и т.н. Ама TGV върви с 310-315 км/ч, а преди няколко години поставиха рекорд от 575км/ч, има го в ютюб.
До Анонимен 12Извинения могат да се намерят всякакви, но не бива да си затваряме очите, че автобусните босове или са спонсори на партиите или направо седят на банките в Народното събрание. Докато това е така, БДЖ ще вехне
До Анонимен 14Същото е усещането и във влака за Банкя - приятно и удобно. При това билетът е само левче
Българинът не знае що е международен трен