Стесняване на пътя поради някаква причина - ремонт или катастрофа. Вместо да увеличат разрешената скорост в стеснения участък, за да избегнат задръстванията, умниците от КАТ налагат там някакво абсурдно ниско ограничение и задръстванията стават от днес до утре. Изводът е, че ако ликвидираме КАТ като особено вредна за безопасността на движението структура, задръстванията при такива случаи ще намалеят поне 2-3 пъти.
Задръстванията в България - 80% са заради лоша организация на движението и паркирането, 10% са заради лошо планирани и извършвани ремонти и 10% заради катастрофи.
Тук някакви се опитват да дават примери с други държави, при които условията са много по-различни. Там имат много по-голяма гъстота на население, имат много повече коли на човек от населението и колите им изминават годишно между 5 и 20 пъти повече километри. Това означава, че там трафика е около 30-40 пъти по-голям от този в България и да кажем в София. На това отгоре тези ***, се опитат презрително да наричат хората в България ***/***, а не се виждат, че за онова за зеле не стават.
Аре, по-полека с жалбите на чиновниците ! Един път попаднал в задръстване и му се дава думата да дава съвети. За хилядите българи това е ежедневие, но ние не сме важни, нали ?
*** Балканеца за всичко реве.Чуба,чуба:)На който не му харесва да хваща автобуса и директно в Европа да бере евро.Турска поговорка"Който не знае да целува ръка,целува з***дник".От мен хубав ден.
Задръстванията са едно абсолютно нормално нещо из Европа, особено в натоварените дни и часове.Просто *** не е свикнал с този феномен.
Дакато КАТ се занимава с ловене на нарушители зад нарочно забравени след ремонт знаци, вместо да помага и контролира ще бъде все така.
Напълно си прав. Преди години като малък си спомням, че не е имало случай да се прибираме с нашите късно с колата, и да не ни спрат поне един път. Проверка на документи, оборудване и проверка за алкохол. Сега града го кръстосвам на длъж и шир доста често през нощта и никой не ме спира. Тук там полицейска кола, ама те вътре си правят лаф или спят та да мине по-бързо дежурството. Ако ги извикат някъде лошо им става. Виж да се протестира за заплати е друга работа!
Не поведението ня шофьорите, а пълната липса на контрол от страна на КАТ за спазването на правилата. Поведението на шофьорите винаги е следствие на този контрол. Така е навсякъде по света и България не е изключение.
къде точно смята да ходи нископлатения д-р Кунчев? Не за друго, с маршрута нещо да му помогна.
Ремонт на "Тракия" – и след това километрично задръстване