25

гого

преди 5 години

армане голям разбирач си ти, от кво ли не разбираш, дървен филисоф....карай си ти електрокарите...

24

Hex

преди 5 години

6 лв. + 200 лв. някъде в старозагорско, че трябва да се спи някъде, докато колата се зарежда :)

23

Професор Тюхчеф

преди 5 години

Сега е момента някой да пусне два автобуса до Варна и да избие рибата , сменяш батерииите във Велико Търново и продължаваш, ще ти излезе 20-30лв разход, билетите 5 кинта по евтини и ще е пълен на 100% .

22

Св до Иво

преди 5 години

Тъкмо щях да напиша това. Защо винаги сравняват с всичко пътя от София до морето. То така и стана всички са в София и пътуват до морето. Все едно това е най - важното. Бойко това и постоянно мели, как ще оправи пътя на софиянци до морето. Най - важното нещо на света е софиянци да си изпържат зад.ниците в почивните дни. За това се труди цяла България! Сега им оправи и достъпа към гръцко... Абе софиянец да си.

21

До 17 пиленцето

преди 5 години

Забраната на вноса на коли над някакви години навсякъде където е приложена води до още по-голямо остаряване на автопарка. Това за данъка е изтъркана плоча. Който има пари за нова кола от 50-150 хиляди лева, има пари и за данък от няколкостотин лева, която е 10-20 пъти по-малък от застраховката Каско, която плаща. Сега мафията има проект за промяна на закона, с която данъка за евтините стари коли ще се увеличи два пъти, а на скъпите нови мощни коли данъка ще падне три пъти.

20

Иво

преди 5 години

До АнонименСтига с тези сметки, не всички живеят в София. Ако си от Карнобат например без проблемно ще стигнеш до морето с малка ел. кола, независимо колко ограничен е пробега. Кой би тръгнал с e-up от София до морето?

19

До Жо

преди 5 години

Трябва да се сравняват почти едни и същи коли в електрически вариант и във вариант ДВГ. Примерно Фоксваген Up 52852 лева в електрически вариант и 27077 лева в бензинов вариант. Хайде сега смятай колко ти струва отиването до морето (500 км), за примерно 400000 или 600000 километра общ пробег на автомобила. Колко пъти по-скъп е електрическия вариант?

18

Бургазлия

преди 5 години

Аз живея на морето , значи не ми трябва .

17

смрадац

преди 5 години

До Студ ли?А потят ли се?

16

Извратен еколог

преди 5 години

Само 600 е-мобила!?Ако видите кои са собствениците и какви длъжности са заемали,поне половината са били в държавната администрация на високи постове,а останалите биха доказали доходите си лесно,с изключение на първия милион дето се вика! Иначе и аз съм съгласен на еко автомобил,за 6 кинта да ходя до морето,ама с 1000 кинта заплата,най-много някой 15 годишен дизеляк втора употреба,ама за сметка на това нов внос,каран от баба германка,ходила един път седмично до Куфланда!

15

Чикън

преди 5 години

Трябва да има данъчни облекчения за новите коли. Не може нова кола 130 коня да има данък 500лв, а стар изпушил дизел на 20 години да има данък 30-40лв. Хората трябва да се стимулират да купуват нови коли. Много от тях предпочитат за 10-20 хил да купят стара луксозна кола, отколкото нова и по-обикновена. Румънците например са забранили да се внасят коли по-стари от 7 години. Чудесна идея! Няма да ставаме сметището на Европа.

14

Студ ли?

преди 5 години

Аз карам колело целогодишно! Обличам стабилни спортни дрехи като за ски и не ми пука от студа. Дори и снега не ми пречи стига да не е много дълбок. Зимата в снега слагам гуми със шипове. Не се пързалят ИЗОБЩО! Във западна Европа хората също целогодишно карат велосипеди. Във Холандия и Дания в пиковите часове в градове велосипедите са повече от колите. Децата си ходят на училилище с колело даже и когато вали сняг и дъжд. То си е супер готино да караш колело във лошо време.

13

Анонимен

преди 5 години

Елекрическите коли и велосипедите са за населени места с голяма плътност на населението - поне три пъти по-голяма от плътността на нселението в София. Копирането на чужд опит без да се разбира какво се копира е вредно. Начертаните с една боя велосипедни алеи в София увеличиха замърсяването на въздуха с около 10%.

12

Бен Ган

преди 5 години

До 11Абе ти в кой свят живееш? Тук 9 месеца от 12 е *** студ. И като сложиш дъждовното време... колко дни ти остават да караш колело? Аз харесвам ел.автомобилите, но това с велосипедите на ток е пълна глупост. Освен ако си безработен лентяй в Испания например... можеби да.

11

Анонимен

преди 5 години

"Въпреки в пъти по-ниските разходи за придвижване с кола на ток, българинът все още е консервативен към електрическите двигатели, отчитат от бранша."===Ами консервативен ще е, защото:1. Максималният пробег все още варира доста, при доста от моделите е нисък. Свършва ти батерията там където няма зарядно, какво правиш?2. Е-автомобилите са много по-скъпи за закупуване.3. Стигаш морето и се оказва, че няма зарядни станции или не са достатъчни за всички. Какво правиш?

10

Анонимен

преди 5 години

Най добрия транспорт са високоскоростните влакове в комбинация със електрически велосипед. По този начин можеш спокойно да пътуваш до всеки град много бързо, евтино и чисто във супер комфорт. Докато пътуваш във влака, велосипеда се зарежда а ти си хапваш, ползваш си интернет......почиваш.Като пристигнеш в самия град, там вече се качваш на колелото и за 5-10 мин отиваш където си искаш. Този начин на пътуване става все по популярен сред младите хора в Япония и други азиатски страни.

9

Аз

преди 5 години

до ЖоБате, сметни и ако електромобила е каран от човек на 20 години ако води заседнал начин на живот, колко пари за хапчета за кръвно ще даде между 60 и 80 годишна възраст.

8

Анонимен

преди 5 години

То сметките на теория са едно на ръка. Но тея малки коли на ток, едвам добутват до 80-100 км. А до морето са 4х 100км. Резонен е въпроса, какво правим като свърши батарейката още в началото на пътя?

7

реалист

преди 5 години

Най евтино излиза старата евтина кола. Колкото и да харчи и каквито ремонти да й правиш не е като да дадеш 150 000 лв. Друг е въпроса с безопасността и комфорта, но тировете не гледат тези неща. Другото е лъжа и суета.

6

Реалист

преди 5 години

В България проблема при замърсяването е само замърсяването с фини прахови частици (ФПЧ) през зимата, заради печките на твърдо гориво. Колите са много малък замърсител, когато ФПЧ са над нормите. При това електрическите коли замърсяват почти колкото колите с двигатели с вътрешно горене, защото 96% от "замърсяването заради колите" в София е заради това, че те се движат и при движението си вдигат ФПЧ във въздуха от неизмитите улици. Дизелов автобус и тролей замърсяват практически еднакво с ФПЧ