Има само три причини за да избереш механична скоростна кутия:1. Ретро маниак си2. Нямаш средства 3. Мазохист си
Учудвам се, че не са узмислили още автоматик без скорости, само натискаш и ускорява от 0&до 180 примерно, без да оревключва нищо :)
До АнонименДай Боже да не ти се налага ремонт-ще си умреш от мъка след прераждането.Освен ако нямаш излишни пари,де.Ама тогава пък си купуваш нова кола и няма драми.
Забравено е да споменат че с автоматичната скоростна трансмисия ще сменят по често спирачните накладки. Докато при ръчната трансмисия може да убиеш скороста със скоростите и чак след това да употрбиш спирачките. Преимуществото на автоматика е за градско и за такива на които им е трудно да включват ръчни скорости. По специялно за млади девоики. Цял живот карам автомобили с ръчни скорости. Започнал съм с Москвич през Лада Ланчия Опел аскона до сегашната Мазда всички са с ръчка.
Само автоматиците с електронно управление,два съединителя и прочее превъзхождат напълно ръчните скорости,като могат да работят и в ръчен режим.Обаче цената им е като на малолитражка,а са трошливи не по-малко от старите автоматици.А бе удоволствие за богати,накратко.Колкото до "любителите" на задръстванията-за тях най-доброто решение е хибрид или изцяло ел. кола.*наистина е голям кеф да се кара такава кола
Кола в 21 век се пали с бутане по следния начин - Буташ я , пали . Така е било и през 18 век . Автоматика не можеш да го бутнеш , да натиснеш съединителя и да вкараш някоя скорост . Да знаеш , и да не пишеш глупости от незнание .И да ти кажа един съвет - ако не превишаваш скоростта на знаците , няма никога да те глобят от КАТ .
За автомобили втора употреба автоматикът е силно противопоказан.Впрочем,цените на аналогични модели с или без автоматик го доказват категорично.
механичната скоростна кутия е за предпочитане, понеже дава по-голям контрол върху автомобила автоматичната скоростна кутия има опция да си кажеш на коя скорост искаш да караш и тогава соростите не се превключват автоматичноима и положение "неутрал" което е специално измислено за буксиранеза измъкване от сняг или кал единственно помага 4 по 4 с блокировкатегленето на ремарке е много по лесно с автоматична - има специялен режим - теглене и спускане по наклон с ремарке
За шофиране в постоянно задръстване нещо ще споменете ли в статията. 😂 От както съм с автоматична скоростна не ме боли левият крак. 4 км 860 натискания на съединителя добре ли е?
Е в България всеки пали с бутане, какво пак някои не разбрали. Буташ или те теглят с въже и палиш или пък пускаш по нанандолнище и палиш.едно време палих УАЗ-ката с манивела, или по нанадолнище спирах, или ме теглиха. Сега на много места в София може да видиш хора бутащи кола за да запали.При тукашните трошки е така.
Автоматика има само 2 предимства..- ако сте калпав шофьор и трудно се справяте с ръчката с тръгване и превключване или не ви се занимава и ви мързи да превключвате автоматика е за вас..-удобен е за натоварени градски условия с големи задръствания !пази много съединителя..
Поне да беше презнал авторът, че е преписал статията от списание от 1985г. Така щеше за всички да са обясними странните твърдения в статията
Статията е изчерпателно доказателство за липсата на техническа грамотност.За образование съвсем.Може ли автора да спомене как се пали кола с бутане в 21 век?Няма ли волове?Или кочияшът почива.Или автоматичната скоростна кутия например няма ръчно превключване?Или как работи трекшън контрола при ръчни скорости?Колко добре работи стабилизацията на траекторията?
Да предпочетеш ръчните скорости: Ето 14-те причини за това