19

Анонимен

преди 5 години

Кой каквото ще да каже, държавата е лош стопанин.

18

Мдам

преди 5 години

До LBNВ момента с БДЖ се пътива точно заради евтиният билет. Ако вдигнат цената на услугата почти никой няма да се качи. БДЖ винаги е печелела от товарни превози,а превоза на хора е бил на загуба. Частника го влекат товарите. Там са големите пари. НЕ случайно най големият превозвач в БГ си купи влакове, вагони и нае терминала в Пловдив. Превозва ремаркетата на влакови композиции.

17

Анонимен

преди 5 години

Скоро очаквайте вместо вагони БДЖ да закачва товарен вагон. Клиентът ще е длъжен да си донесе стол, ако иска да седне.

16

даа

преди 5 години

бдж частна и ще цъфне, колкото цъфна та и еърза бмф на гелосаният домуз

15

Анонимен

преди 5 години

БДЖ не може да бъде частна. Няма частна железница в света, защото не може да излезе на печалба, ако исключим товарните превози. Само че състоянието на железницата е пряко отражение какво е състоянието на държавата - организационно, научно-тенническо, и военно. Пълна разруха е БДЖ и много хора трябва да са в затвора, много хора трябва да бъдат съкратени, голямо рязане там трабва да има.

14

dedo

преди 5 години

освен ако частникът не дойде с идеята да дооткрадне каквото е останало и да избяга, гледхаме го този филм

13

ЖП пенсионер

преди 5 години

Е, да де...Всичко е точно! И по план. Нали за това ликвидираха специализираната Транспортна полиция преди 4-5 години. Една от първите самостоятелни структури - Железопътна полиция, на българската полиция, създадена още в далечната 1879 г. и преживяла дори комунизма, беше плячкосана и ликвидирана през 2014 г. Сега за акви органи , какви полиции , какви охранители, какви бутафории ми говарят сега!?

12

LBN

преди 5 години

Да, в частен джоб, но когато частникът не позволява изтичане на средства, поддържа техниката, за да може по-дълго да я експлоатира, тогава нещата се нареждат. Да, билетът за Бургас няма да е 30лв, но и качеството на услугата ще е друго.

11

Анонимен

преди 5 години

До ДДДДДДКакто виждаш и сега милионите отиват в частен джоб

10

LBN

преди 5 години

Вие сериозно ли ни сравнявате с японци и китайци!? В нашата реалност, толкова. Масово сме далавераджии, мързеливи, гледаме да прецакаме другия. Частникът си гледа интереса и никога няма да допусне така безстопанственост.

9

ДО LBN ОТ ДИМО

преди 5 години

... Не може да "стопанисва" ли ? ... Я се скрий , бре ! ... Може и още как ! Само където ... НЕ ИСКА ! ... Няма желание ... защото първо имат други цели ... И второ ... БЪЛГАРИНЪТ си е главно БАЙ *** и С_ _СКИ ТАРИКАТ ... Трябват да 'УСВОЯВАТ СРЕДСТВА" , които ако отиваха на точното място - а именно за подръжка на железопътната ни инфраструктура... Със сигурност положението нямаше да е такава ТОТАЛНА РАЗРУХА !!! .. ЕДНАТА ЧАСТ ОТ НЕЩАТА СЕ ПРАВЯТ УМИШЛЕНО , А ДРУГА - ЗА ДА МОГАТ ДА "УСВОЯВАТ"!

8

Анонимен

преди 5 години

Крадеш ли от колектива си на печалба.

7

Анонимен

преди 5 години

Карай бавничко, бавничкота чак яваш яваш с приватизацията и лустрацията. Докато не остане нищо не окрадено!

6

Анонимен

преди 5 години

По някои влакове вече БДЖ пътува с локомотив + 1 вагон. Следваща стъпка - превоз с дрезина под наем от БДЖ :D

5

Димо Падалски

преди 5 години

... Ако тръгна пеш до влака София - Бургас , има голяма вероятност да стигна преди него на ЖП ГАРА - БУРГАС ! ... Ако докараме група Японски туристи на нашата Централна гара тия ще умрат от кеф ... Ще се счупят да се снимат до нашите ... "влакове" ... Такива превозни "средства" едва ли имат й в музеите там ! :) ... "ГОЛЯМАТА ЦЕЛ" явно е да се фалира БДЖ ... И впоследствие да бъде "взето" от някоя мутра или група от мутри , а кинтите от товарни превози да влизат в "ПРАВИЛНИТЕ БАНКОВИ СМЕТКИ" ...!

4

До LBN

преди 5 години

Що не ги изпееш тия дитирамби в Япония? Или в Китай?Да, и на двете места наред с държавния оператор има и частен. С дублираща жп линия по дадено направление (но не всяко!) и съответната поддържаща инфраструктура. И познай, изградени са на между 1 и 3 до 5 км разстояние една от друга. Потърси за структурата на железниците в Япония и по-специално по направлението Осака - Токио. И тогава обяснявай как държавата е лош стопанин. У нас е така заради съзнателно въведената и толерирана безнаказаност

3

LBN

преди 5 години

Доказано е, че държавата не може да стопанисва такива дружества. Като добавим и манталитета ни, ето го бедствието. Да се закрива БДЖ, да има частни превозвачи, със съвременна услуга, така ще спрем да се избиваме и по пътищата.

2

Някой

преди 5 години

Въпросът остава - кога ще се случи следващата трагедия, за да почнат пак да си прехвърлят топката като гламави, и да замажат положението. След това ще помолят за още пари, за да може и те да потънат някъде и така, докато на хората не им писне... което може да стане след 100 години. Нов бардак със стари к*рви не се прави, а цялата ни държава е пълна с такива.

1

ДДДДДД

преди 5 години

Това се цели да се направи. Да се фалира БДЖ и да се изкупи от частна фирма. БДЖ товарни превози да носят милиони ама в някой частен джоб.