31

Часрен манипулатор

преди 5 години

То и аз манипулирах една Астра на дъщеря ми. Счупи се ламбда сондата и почна да прави мизерии. Четох, четох, разучих как работи и направих един симулатор, нещо като усъваршенстван модел, дето го слагат газаджиите. Частите струват няколко лева и малко време трябва. Сега е с няколко режима с копчета, за минаване на преглед съм им обяснил какво да бутнат, да мине без проблем. Ако искаш да върви обаче, трябва да гори здраво, а как замърсява нямам идея. Те правят същото, но по-скришно и по-сложно

30

quattro™

преди 5 години

Хехе да си намразя бензиновото куатро V6 ли?! Е нема как да стане!

29

Анонимен

преди 5 години

Фолксваген са най-големият автомобилен производител, пред Тойота. Имат 100 завода в 27 страни, в т.ч. завод за $1млрд в Тенеси. За м.г. печалбата им е 12млрд при оборот 230 млрд. Така че, това за фалирането са празни приказки.

28

Пропов

преди 5 години

Ако Vw мамят, значи и останалите го правят. Всички използват еднакви технологии. Всички имат еднакви техн. харакеристики. Няма как да продаваш на този конкурентен пазар, ако не вървиш с другите. Примерно Рено също обявяват близки цифри. Как ги постигат, реални ли са, ами японците и те, американците..Генералния проблем е, че изискванията са нереални. От там и се вкарват всички в грях. Чиновниците трябва да се осъзнаят малко.

27

Колю куция

преди 5 години

Истината е,че американците са загрижени за замърсяването,както и Европа.При нас се карат най -старите и замърсяващи коли в Европа,а може би и в света.А ,че VW няма да фалира е тигурно.Ние сме живите мъртви засега,но скоро няма да сме твърде живи,ако я караме така-мислим се за големи тарикати,а лъжем себе си!

26

Анонимен

преди 5 години

Всяка една компания по света може да фалира, но Фолксваген /VAG/ със сигурност е една от автомобилните компании, които биха фалирали най-трудно!Просто това случи ли се, не само Меркел ще загуби поста си, но ще има огромни сътресения в Германия и целия ЕС, което никой няма да допусне!

25

do Бай Стане

преди 5 години

Ами грешно си разбрал "отразяването". Продукцията им няма да стане по-евтина, а просто ще фалират (ще ги фалират) и ще изчезнат прословутите Голфове. Независимо от санкции и черен ПР, хората харасват колите им и ги купуват още повече. Обаче ако им тръснат още 20-30-40 милиардна глоба, фирмата няма да издържи и трябва да обяви фалит. А там вече не се знае.

24

Бай Стане

преди 5 години

Ще се отрази и на нас. В Перник голфовете ще поевтинеят още. Вече и аз ще мога да си купя Голф на старо. Дизелак.

23

Анонимен

преди 5 години

Наистина ли някой вярва , че и американските коли не са манипулирани?

22

Анонимен

преди 5 години

изискванията за стандарт евро се определят от чиновници без да се интересуват дали това е възможно технически на практика а не в лаборатория.нещо както при социализма определяха от коя година ще сме стигнали комунизма.а после плащайте данъци според евро.

21

Анонимен

преди 5 години

Мога само да ви кажа, ние никак не сме изолирани от този проблем, дори напротив - ще ни удари пряко. Сриването на немската автомобилна индустрия ще се отрази в голяма степен и на икономката в България. Вече има голям брой фирми и фирмички, които са подизпълнители - на софтуер, кабели, седалки, радиатори и прочие компоненти. Ако махнем туризма, те осигуряват доста голямо перо от бюджета ни, а също и заетост на работна ръка.

20

House M.D.

преди 5 години

Къде се намират нафтовият и бензиновият портал? В заглавието - писането на въпросителна след твърдение е признак на най-отявлена неграмотност!

19

Анонимен

преди 5 години

Ауди А6 и А8 от 2005-та още изглеждат добре, много по-хубави от изгъзеното ново Мондео. Немците си имат кусури, но колите им са добри. Нагли дебели американци! Културния империализъм на САЩ и Англия иска да стане и икономически. Бойкот на форд и всичко англо-американско! Дано мексиканците да ви направят държавата по-свястна, те са добри хора, не фалшиво престорени като вас.

18

до Фалш

преди 5 години

Не е точно така. Имам лек автомобил седан на 6 г., дизел, 1,6 л., 106 к. с., който на дълъг път харчи 4.7 - 5.0 л. на сто, при положение, че по магистралата карам със 130-140, а извън нея при всяка възможност със 110-120. Това го засичам редовно с реално изразходвано гориво, не с бордови компютър.

17

Анонимен

преди 5 години

Върви кампания за унищожаване на европейската конкуренция.Мръсни удари - под кръста , и оплюване.Не разбирам какви са тези европейци , които се радват на американските мошеници.Фолксваген раздава договори за милиони на подизпълнители, вероятно стигащи и до нас.Срутването на немския концерн - ще повлече със себе си още безброй фирми , и може да доведе до криза в Европа , която да засенчи тази на американските спекуланни от Лемън Брадърс.Подобна радост е напълно неуместна - и признак на глупост

16

Анонимен

преди 5 години

Американски рекет...

15

nikoi11

преди 5 години

<html><body><!--StartFragment--> САЩ нямат причина да атакуват баш VW-става въпрос за колите под марката VW.Техните модели се продават слабо в САЩ.През миналата година едва към 140 хил бройки.Основната причина е ,че 4-5 цилиндровите модели са със славата на невероятни трошляци дори за американските стандарти.В САЩ изобщо не мислят ,че VW са качествени коли.

14

Анонимен

преди 5 години

Е те глобите в щатите бяха под форма на зарядни станций за ел. Коли а не кеш. Това все пак се ползва и от фв.

13

Анонимен

преди 5 години

Долу някой спомена - амриканските автомобили са изключително не-конкурентноспособни! Това е и причината за раздухването на всички тези скандали, колосални глоби и воя на Тръмп, че никой не искал да им купува колите и трябвало да сложат мита на европейските, че да станели непродаваемиа в Европа едва ли не да задалъжът хората да купувар сащ-бракмите.И всичко това на фона на 6 литра незавиващи и неспиращи таралясници, дето замърсявали по-малко от 2.0TDI , муахахахаааа

12

Анонимен

преди 5 години

Пропадне ли Фолксваген, пропада и Германия.