26

мразичервенотиквеник

преди 5 години

И от **** на Б.Б. да вземат проби пак ще продължава същото , ще си плащаме с*инетките и данъците като овци а Б.Б. пак ще си сучи далаверата .

25

Анонимен

преди 5 години

Бойко би казал*: Еми избирайте си ги по-внимателно пътищата по които карате. Това е ваша работа да следите къде минавате. (*изказването му по повод фалита на Олимпик)

24

Мен

преди 5 години

Сега ако имаше свободни медии. Журналистите щяха да организират взимане на проби от всички пътища ремонтирани последните 10 години и да ги изследват в независими чужди лаборатории. Резултат сигурен съм ще е впечатляващ. Ако пък имаше държава тя щеше да провери всичко ремонтирано от трейс...

23

Анонимен

преди 5 години

Навсъкъде у нас така се строи, пардон "усвоява". Във Варна елате да видите, гдедката е потресаваща. На село черния път е по-хубав от асфалта на крадливия вожд. Няма как на работа да стигне човек, този град трябва да се евакуира и да се отвори след години, като направят поредния ремонт на ремонта. С какъв ъкъл разкопаха навсъкъде, опс да риторичен въпрос. Ще ги откраднат после, какво си се разбързали

22

Бай Иван

преди 5 години

Пратете ги в лабораторията на ТРЕЙС нали е акредитирана.

21

цъфна истината

преди 5 години

Фирма ТРЕЙС е само от бивши комунистически величия и от спестените пари е спонсор на бсп и предизборната къмпания на президента.

20

Иван

преди 5 години

Както забелязваме всички Бойко не се изказа до сега нито един път по случая, поради простата причина, че са дружки с ТРЕЙС на много високо ниво и си лапат паричките. Няма по-добро доказателство от това, че тук мафията си има държава. Бягайте докато можете от тук.

19

Анонимен

преди 5 години

Хич не се притеснявайте за светлото бъдеще. Ще сложат ограничение 20 км/ч и ще решат проблема с лошата настилка и клапавата мантинела. Елементарно! Даже може да са още по-революционни и да измислят нов знак, според който в участъка слизаш и буташ.

18

Владо

преди 5 години

В Германия съм виждал да асфалтират пътища.Поне 30см полагат асфалт,отделно е чакъла отдолу...тук едно,че некачествен,друго малко и трето по-скъпо от в Германия

17

Анонимен

преди 5 години

Супер, а от бул. Васил Лeвски, бул. България и бул. Цариградско шосе дали ще се вземат проби ? Да се обазложим ли какъв асфалт е използван там...Междодругото Трейс ще строят и Тодор Каблешков...

16

Киро Скалата

преди 5 години

15 следователя, абе вие знаете колко са 15 следователя и колко много работа могат да свършат? Шерлок Холмс навремето с една лупичка се е оправял човека.. За какво са ви 15 следователя?

15

Жо

преди 5 години

В БЕЗБРОЙНИТЕ статии и коментари на "разбирачи" от всякакъв ранг, не прочетох не прочетох две важни неща. С каква скорост са се движили колите, в които се е ударил автобуса и какво е състоянието на гумите на автобуса. Както винаги, българинът, ако има ограничение 40, той кара с 50-60 и това го принуждава да "реже" завоя. Да, но в този момент на завоя изскача автобус, който също кара бързо, натиснал е спирачки и се пързаля, но с габаритите настъпва осевата линия.Скоростта и гумите важни фактори.

14

Щерю

преди 5 години

Брях, и асфалт вече не можем да ядем - само пълнежи-ментета вътре...

13

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 9Точно така. Ограничението говори че пътя е много опасен. Защо е опасен е отделна тема. Следва анализ и търсене на отговорност. НО, хората са живи.

12

Анонимен

преди 5 години

Дето е пропастта мантинелата трябва да тройно подсилена дори пътя да е качествен некой ако пукне гума или нещо се с.учи да не се изсипе като чувал с картофи в пропастта.

11

Анонимен

преди 5 години

TRACE ли поиска оставката на Нанков ?

10

Анонимен

преди 5 години

Ти ако си мислиш, че в момента инспекторите решават какво да правят дълбоко се лъжеш. Как е служител в някоя си администрация ще е в състояние да се изправи срещу поток в милиони, отиващи в управляващите?

9

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 3А защо се строи, така че да е разрешено до 40 км/ч?Да станем пешаци или да тръгнем с волски каруци.Самото ограничение на скоростта говори, че пътят не е направен както трябва или не е локализиран правилно.

8

Анонимен

преди 5 години

Преди ремонта на ТРЕЙС явно сцеплението е било по-добро. В Гугъл се вижда как даже я няма мантинелата, която никой не припознава като своя и не иска да я ремонтира. Как може да няма никакво отводняване и на практика да са построили едно корито. Защо завоят са го направили толкова некадърно, че да въвеждат ограничение вече 30км/ч в рамките на 300 метра(!)

7

345654

преди 5 години

Е какво ще докажат, че по време на строителството бай Тошо не е сложил чакъл. Да гледат над стария асфалт какво е сложено и да видят защо не са уширили моста . Там трябва да има уширение в крива и ясна видимост към завоя. Кой не е разрешил да се ушири или кой го е проспал да го нареди, да го проектира, да го оцени и да го изпълни ?