Ще има глад за професия шофьор. Професията е много отговорна, много опасна и не заплатена добре. Живот на колела както се казва. 0872
сега цялата държавна машина ще мачка шофьора.Бил каралс 53 ?? ами гербави строители от трейс Труп!! 53, защо след като строите вие53 трябва да се смята за някаква космическа скорост.Значи според вас като се наложи ремонт или крадете, решението е знак с по ниска скорост.Ами тогава на вашите магистрали да сложим знак-60 и готово!!Ако някой ден преди това бе свил знака??Това е все едно да ти отрежат крак вместо да извадят зъб и казват. няма да имаш проблем с крака-радвай се кефи се.
Простотията, безотговорността, тесногръдието, злобата и наглостта! Силно изразени български характерни черти на поведение и бит.
Най-лесният начин да се манипулират хората, е като им се внуши, че са виновни. Точно това прави мафията в България, внушавайки, че шофьорите винаги са виновни, след което магията е свободна да граби колкото си иска - шофьорите са виновни, блеят оФцете.
Абе за да изхвърчи 11-тонен автобус от пътя, колкото и да е хлъзгав асфалтът, и лед даже да има, си трябва скорост. Зимата на леда не изхвърчат, ама август месец, понеже бил полиран асфалтът, паднал рейсът в дерето. Айде бе!
Материалът е виновен.Едни и същи хора ремонтират пътя, после карат по него кола, после ни управляват.Материалът е калпав.
абе верно 5-ти ден седи там с неоправена мантинела, не че тая декоративна оградка може да се нарече мантинела, ама поне да я беха поизправили малко
Образованието е в основата на всичко. През последните 30 години ни образование, ни възпитание-откъде да дойде културата на водачите? Безнаказаност и нахалство навсякъде, простотията превзе медиите и властта.
До ;-)тахошайбата записва максимално достигнатата скорост в интервал от време, колко време е карал конкретния шофьор, почивал ли е не ли, скороста във всеки един момент неможе да се установи, при електронните тахографи е възможно но и там си трябва експертиза
И освен това къде е гаранцията, че шофьорът е бил концентриран в пътя? Той може и с 40 да е карал и пак да катастрофира.
повече от ясно че пътя не е бил в ред, за да изхвърчи така от пътя.Ами той не е изхвърчал така, а малко по-иначе.И след като от тахошайвата не може да се извади скоростта, аз тогава твърдя, че е карал с 65 км/ч
До Анонимен 84Тахошайбата нали е за това, за да записва скоростта във всеки един момент? Иначе за какво ги слагат? За контрол на скоростта, естествено.
До 83баш прукорора си ги измисли, експерт няма как да му каже подобна глупост, всеки експерт знае че от тахошайба неможеш да извадиш точна скорост в конкретен момент, можеш да видиш максималната скорпст която е достигнал шофьора в определен интервал от време, колко време е карал, правил ли е почивки и т.н. и т.н., но точна скорост в конкретен момент неможе, дори и при електронните тахографи пак си трябва точна експертиза
стига сте писали глупости карал бил с 53 км/ч, откъде ги е взел тия 53, от тахошайба, няма как от нея да установиш точно скороста в конкретен момент, ако сте пътували по тоя път особенно събота и неделя ще знаете че тогава винаги пътя е много натоварен и се пътува в колона, с колкото се движи колоната с толкова се движите и Вие
До 82Тия 53 км/ч не си ги измисли прокурора, а му бяха докладвани от експертите по тахографи след анализ на тахошайбата.
До 77казаха ти че няма още автотехническа експертиза, тия 53 км/ч дето си ги измисли прукорора въобще не отговарят на истината
А за дядото вчера, който постави рекорд като успя да се блъсне не в един, а в два влака на ЖП прелеза, сигурно пак асфалтът е виновен.А момчето днеска, което се уби с мотора като се блъсна в паркирал авомобил, и там ли АПИ има вина.А за бащата на (П)резидента онзи ден?Матряла калпав.
Съгласен съм, но не трябва ли да има предвиден по-голям толеранс за водача. 10 километра разлика е доста трудно да се контролира, особено пък на такъв участък.
Абсурдно е при ПТП с 40-50 км/ч да имаме 17 загинали и още толкова в тежко състояние, иначе на пътя може да се случи всичко, и шофьора да се разсее, и инфаркт да получи, и техническа неизправност да възникне, може от някоя кола пред вас да се излее я масло я нафта, но е абсурдно да иммаме толкова жертви от ПТП с 40-50 км/ч, просто трябва да има нужните обезопасителни съоръжения, аз даже се учудвам как досега не е смазан някой на тоя тротоар там, по спецификациите на АПИ там трябва да и парапет
НА 11 и 12 юли направихме тестове на София след серия прочистващи въздуха дъждове.НА 11 сутринта снимахме как биосферата чисти огромни обеми над София от мръсни газове.НА 12 след обяд имаше вече тежко увреден огромен купол над града.Уврежданията освен от стотици хиляди автомобили бяха причинени от от електро магнитен смог..Въздуха стана токсичен задушлив.Биосферата спря да пречиства. През 2012 година в големите градове имаше биосферна очистка вкл в Киев,Москва ,София
Лоши пътища, безотговорни шофьори... Кой е виновен?