25

Анонимен

преди 5 години

Отговорност ще носят само беззащитните.

24

Анонимен

преди 5 години

Създаването на нова структура е откровено признание, че държавата сама себе си не може да контролира и създава пирамиди от органи! Вместо да намаляват, тунеядците се размножават!!! Аман от тези!!!

23

НЕ ВЯРВАМ

преди 5 години

100% отговорността ще се размие! Ще се бавят експертизи, ще се подменят резултати! Ще се броят пари за адвокати, съдии, експери и за когото трябва. Ако някой обере пешкира, то ще бъде шофьорът. Досега няма виновни и осъдени на по-високо ниво от най-ниското! Спомнете си дискотека Индиго, пожарът във влака със затворени врати, избухванията във военни обекти и много др.

22

бай Иван

преди 5 години

Както казват прокурорите и съдиите " Общественното мнение надделява при вземане на съдебно решение".Но....трябват и обективни доказателства.Имало е сигнали и от КАТ за проблемният участък.Кой или кои длъжностни лица ще бъдат привлечени за "престъпна небрежност"??? Мантинелата замонолитена ли е по " канона" на закона,както и на проекта?Имало ли е кал по платното в резултат на непочистени канавки?и т.н.

21

Логика

преди 5 години

И започна лапането : МВР обяви обществена поръчка за 1 150 000 лв. без ДДС за външна фирма, която да изготви модел за оптимизиране на вътрешноорганизационните процеси в МВР.

20

хх

преди 5 години

отваряйки постоянно нови звена,органи,комисии,агенции и прочие ДОКАЗВА БЕЗСИЛИЕТО,БЕЗОЧИЕТО и КРАЙНАТА НЕКОМПЕТЕНТНОСТ НА ГЕРБ!!! "По този начин няма да има типичното, особено в критична ситуация, разделяне на отговорности", обясни Дончев. Точно така неуважаеми Дончев се размива отговорността която ГЕРБ НИКОГА не поема! НИКОГА! 3 мандата само си назначаваме бушончета...

19

стига нови правила

преди 5 години

Необходим е преглед на всички компоненти, което включва образователната система, обучението на водачи, издаването на свидетелство за провоуправление, състояние на пътната инфраструктура, ефективност на контрола--- отново чрез бюрокрация към прогрес ,а е необходимо само да спрат да крадат и да си правят пътищата както трябва,не ми трябват нови изпити ,нови глоби ,нови правила само за пари,оправете си много ви се моля скапаните пътища и ни оставете на мира !!!!

18

реалист

преди 5 години

АНТОН ТОДОРОВАТА ШАЙКА КОЛКОТО ПОВЕЧЕ ИСКА КОНТРОЛА, ТОЛКОВА ПОВЕЧЕ НЕЩАТА ИЗЛИЗАТ ОТ КОНТРОЛ. МОЛЯ ВИ ОСВОБОДЕТЕ НИ ОТ ВАШЕТО МАФИОТСКО ПРИСЪСТВИЕ, ЗАЩОТО АКО НЕ СТАНЕ ДОБРОВОЛНО, СКОРО ЩЕ Е ПРИНУДИТЕЛНО.

17

Анонимен

преди 5 години

Нормално след като при всяка схема и трагедия няма отговорни и осъдени те да продължават да се случват. И вие, ако знаете, че ще ви се размине ще си въртите далаверите.

16

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 1 Прегледай пак записа, там се вижда че инвалида се блъска в мерцедеса. Препоръчвам ти да свалиш и герберастките цайси щото явно ти пречат да мислиш!

15

Логика

преди 5 години

В най-бедната страна в ЕС обаче с най- много депутати на 100 000 жители , с най-големите субсидии за партиите, с най - многото чиновници (8% от цялото население , 20% от получаващите заплата) , с най- много полицаи на 100 000 жители, с винетка по-скъпа от швейцарската народа ще носи още ********** !

14

Анонимен

преди 5 години

Когато видя хората подписали протокола за приемане на пътя край Своге в затвора тогава ще повярвам. Същи така няма да е зле и тези които са приели сигналите за същия този очастък и тях в кауша. Всички те са отговорни за тези 17 жертви

13

ДА ДА

преди 5 години

Чувай Гергино !

12

Анонимен

преди 5 години

Щом две страни си прехвърлят топката с отговорността да се съдят и двете страни, ако са три да се съдят трите страни и т.н.

11

Анонимен

преди 5 години

Ха, ха цирка продължава, имах по високо мнение за тоя Дончо, но съм се излъгал!За регистъра, а и сега, освен да предлага нови безмислени държавни структури друго главата му не може да роди!

10

Анонимен

преди 5 години

Пак лозунги и гръмки фрази, докато се забравят нещата.Всичко си тече по старому.

9

Анонимен

преди 5 години

Вода4а на автобуса има свидетелство за правоуправлвние от 1977 година. Мислите ли 4е през тези 40 години не е можал да катастрофира поне 20 пъти. Но не е катастрофирал. Бил е вода4 и на линеика в София. Но ето 4е доидиха едни маисторета на пътища и наляха асвалт примесен с Варовик за по гладко пързаляне. На това място е имало десетки катастрофи като последната ТИР е отнесъл мантинелата и по време на катастрофата с автобуса мантинелата е била легнала да спи. КАТ е подавал сигнали но уви.

8

Анонимен

преди 5 години

Който е слагал тебешир в асфалта да си понесе отговорността заедно с проверяващите качеството на асфалта.

7

Анонимен

преди 5 години

Ще, ще, ще проблема е сега кой ще отговаря . Стига сте увъртали кои са тези които приеха ремонта без забележки, кои са им началниците,кои са началниците на началниците и така до асфалт паша.

6

xxx

преди 5 години

Обобщение:Създаваме нов орган, с членове от неправителствени организации, които стават правителствени служители.Убавиня :)