Създаването на нова структура е откровено признание, че държавата сама себе си не може да контролира и създава пирамиди от органи! Вместо да намаляват, тунеядците се размножават!!! Аман от тези!!!
100% отговорността ще се размие! Ще се бавят експертизи, ще се подменят резултати! Ще се броят пари за адвокати, съдии, експери и за когото трябва. Ако някой обере пешкира, то ще бъде шофьорът. Досега няма виновни и осъдени на по-високо ниво от най-ниското! Спомнете си дискотека Индиго, пожарът във влака със затворени врати, избухванията във военни обекти и много др.
Както казват прокурорите и съдиите " Общественното мнение надделява при вземане на съдебно решение".Но....трябват и обективни доказателства.Имало е сигнали и от КАТ за проблемният участък.Кой или кои длъжностни лица ще бъдат привлечени за "престъпна небрежност"??? Мантинелата замонолитена ли е по " канона" на закона,както и на проекта?Имало ли е кал по платното в резултат на непочистени канавки?и т.н.
И започна лапането : МВР обяви обществена поръчка за 1 150 000 лв. без ДДС за външна фирма, която да изготви модел за оптимизиране на вътрешноорганизационните процеси в МВР.
отваряйки постоянно нови звена,органи,комисии,агенции и прочие ДОКАЗВА БЕЗСИЛИЕТО,БЕЗОЧИЕТО и КРАЙНАТА НЕКОМПЕТЕНТНОСТ НА ГЕРБ!!! "По този начин няма да има типичното, особено в критична ситуация, разделяне на отговорности", обясни Дончев. Точно така неуважаеми Дончев се размива отговорността която ГЕРБ НИКОГА не поема! НИКОГА! 3 мандата само си назначаваме бушончета...
Необходим е преглед на всички компоненти, което включва образователната система, обучението на водачи, издаването на свидетелство за провоуправление, състояние на пътната инфраструктура, ефективност на контрола--- отново чрез бюрокрация към прогрес ,а е необходимо само да спрат да крадат и да си правят пътищата както трябва,не ми трябват нови изпити ,нови глоби ,нови правила само за пари,оправете си много ви се моля скапаните пътища и ни оставете на мира !!!!
АНТОН ТОДОРОВАТА ШАЙКА КОЛКОТО ПОВЕЧЕ ИСКА КОНТРОЛА, ТОЛКОВА ПОВЕЧЕ НЕЩАТА ИЗЛИЗАТ ОТ КОНТРОЛ. МОЛЯ ВИ ОСВОБОДЕТЕ НИ ОТ ВАШЕТО МАФИОТСКО ПРИСЪСТВИЕ, ЗАЩОТО АКО НЕ СТАНЕ ДОБРОВОЛНО, СКОРО ЩЕ Е ПРИНУДИТЕЛНО.
Нормално след като при всяка схема и трагедия няма отговорни и осъдени те да продължават да се случват. И вие, ако знаете, че ще ви се размине ще си въртите далаверите.
До Анонимен 1 Прегледай пак записа, там се вижда че инвалида се блъска в мерцедеса. Препоръчвам ти да свалиш и герберастките цайси щото явно ти пречат да мислиш!
В най-бедната страна в ЕС обаче с най- много депутати на 100 000 жители , с най-големите субсидии за партиите, с най - многото чиновници (8% от цялото население , 20% от получаващите заплата) , с най- много полицаи на 100 000 жители, с винетка по-скъпа от швейцарската народа ще носи още ********** !
Когато видя хората подписали протокола за приемане на пътя край Своге в затвора тогава ще повярвам. Същи така няма да е зле и тези които са приели сигналите за същия този очастък и тях в кауша. Всички те са отговорни за тези 17 жертви
Щом две страни си прехвърлят топката с отговорността да се съдят и двете страни, ако са три да се съдят трите страни и т.н.
Ха, ха цирка продължава, имах по високо мнение за тоя Дончо, но съм се излъгал!За регистъра, а и сега, освен да предлага нови безмислени държавни структури друго главата му не може да роди!
Вода4а на автобуса има свидетелство за правоуправлвние от 1977 година. Мислите ли 4е през тези 40 години не е можал да катастрофира поне 20 пъти. Но не е катастрофирал. Бил е вода4 и на линеика в София. Но ето 4е доидиха едни маисторета на пътища и наляха асвалт примесен с Варовик за по гладко пързаляне. На това място е имало десетки катастрофи като последната ТИР е отнесъл мантинелата и по време на катастрофата с автобуса мантинелата е била легнала да спи. КАТ е подавал сигнали но уви.
Който е слагал тебешир в асфалта да си понесе отговорността заедно с проверяващите качеството на асфалта.
Ще, ще, ще проблема е сега кой ще отговаря . Стига сте увъртали кои са тези които приеха ремонта без забележки, кои са им началниците,кои са началниците на началниците и така до асфалт паша.
Обобщение:Създаваме нов орган, с членове от неправителствени организации, които стават правителствени служители.Убавиня :)
Отговорността за кръвта на пътя няма да е размита: Ще се носи!