Както каза един експерт, при скорост 50 км/ч, ако пътят беше направен както трябва щеше да има акт за шофьора, а не толкова загинали. Най-голямата вина е на държавата и контролните институции, след това е фирмата изпълнител, накрая е шофьорът. Неговата вина е най-малка.
Пътят е добре асфалтиран. Свидетели казаха, че шофьорът се е загледал и изведнъж е видял завоя и е тръгнал да се набира на волана. Вината е на шофьора. В чужбина има неписано правило, че пр неблагоприятни условия се кара с наполовина скоростта, която е показана. Българите карат като че ли ако не са в МПС получават по 100 евро на ден и бързат.
Свидетели от автобуса казаха че шофера блял настрани. Неговата работа е да гледа пътя и да върти волана, щото не кара по релси. Това за асфалта е второстепенно. При лош асфалт ако трябва ще кара с 5 км/ч. Важното е да докара хората живи и здрави. Тук политика няма. Има лош шанс и това е. Изкажете съболезнования и стига играхте върху костите на мъртвите.
Аз съм имал случай когато протестирам че 10-20 км в час не са много. Но полицаят беше категоричен. Ами ще спреш ако трябва. Така че без да съм враждебен към шофьора, логиката е че ако пътя е опасен, той е трябвало да премине с "безопасна" скорост.Това е положението.Сега БСП защото са зажадняли за власт искат да изкарат кого ли не виновин. Те може би са виновни, но шофьора също е виновен.Все пак да напомним че навремето БСП пропагандираха че "асфалта не се яде". Да, ама спасява животи......
ВЕЧЕ ОБЯВИХА, ЧЕ НИТО НАСТИЛКАТА Е КАЧЕСТВЕНА НИТО ОБЕЗОПАСЯВАНЕТО НА ЗАВОЙ С ПРОПАСТ Е ПРАВИЛНОТО!ТРЕЙС И АПИ !И НАЙ-ВЕЧЕ АПИ ПРИЕЛ ОБЕКТА 2016-ТА ГОДИНА!
Мисля си, че когато едно превозно средсто поднесе и се пързаля и то по нанадолнище, скоростта се увеличава, така че в момента на сблъсъка е вероятно скоростта да е по-висока от тази с която се е движел преди да се удари....
Тук обвиняват шофьора, в Хитрино машинистите. Истината е, че в България за да управляваш без катастрофи, трябва да имаш поне пет висши образования, сто години стаж като шофьор, самообладание като сфинкс и.. изобщо да си истински бог.
А 20 , седни /явно трудно мислиш прав заради загуба на равновесие / прочети бавно какво съм написал / опитай за десетина минути да го осмислиш/ и пак пиши нещо ! Нали точно това съм писал ! Как да ти го сдъвча : безумие е да караш в дъжд или лед на магистрала със максимално разрешената скорост само защото е РАЗРЕШЕНА! И бъди спокоен за мен . Карал съм по " черен лед" (ако знаеш какво значи това) 16 км за един час ! И да аз също не съм имунизаран против ПТП !
Преди да пишете глупости, защо първо не се поинтересувате какво, как, къде е станало? Има достатъчно репортажи от мястото и се вижда и настилката каква е, и дали и какви знаци има, и дали има маркировка и въобще за какво става въпрос. Пътят е просто безупречен, не бих могъл да се хвана за нищо, освен за някакви измислени следи от варовик в асфалта.
Вярно ли се очудваш, че ти сложили минуси, дето си казал, че не трябва да карат пияни?!Виждаш, че в основната си част коментарите не са адекватни и са чисто тролене, обслужващо едни червени другари!Колкото и да плюят ББ, в едно нещо има право - материала ни е лош и това си е чистата истина!
Кои са тия тримата които са ми сложили минуси на мнението ми че професионален шофьор не трябва да кара пиян Нека вас тримата да ви карат такива професионалисти
Сайтът е налазен от защитници на Трейс и свързаните (многобройни, както се оказа), а вероятно и зависими лица и институции. Жалко за загиналите!
Имало ли е знак, че пътят е хлъзгав, че пътят е с концентрация на ПТП или е имало само знак за ограничение на скоростта ?-Преди завоя има точно такъв знак - че има концентрация на ПТП и то точно такива, като това, което е станало.
Шофьорът на рейса убиец мислел за самоубийство. Тежи му!