54

Анонимен

преди 5 години

Не може да има никакво изискване за сцеплението, защото то се променя в пъти в зависимост от условията. Дъжд, прах и т.н. Затова се слага ограничение на скоростта, където се налага.

53

Анонимен

преди 5 години

Ето това на снимката е въпросният пътен учатък. Пътят е повече от перфектен. А бордюр трябва да има, защото там вървят и пешеходци, това е още в границите на града.

52

Апи

преди 5 години

Когато идеш на лекар, не министерството те лекува, а лекаря! Когато използваш асфалт за градинки за да строиш пътища, сам си си виновен. За това си уж професионалист в строителството, за да знаеш как се правят пътища, и когато от министерството искат от теб да правиш нещо грешно, по-добре откажи проекта, но не убивай хора!!!

51

Х

преди 5 години

Още едни Грбаджии уб.ий.ци! Сега ще скрият истината и само шофьора ще е виновен! Както обикновено ...! Нищо ново под слънцето! Еййй, къде си Чавдар войводо!!!

50

Анонимен

преди 5 години

До АнонименАко карате по магистрала Тракия, между Чирпан и Стара Загора, за неравностите може да благодарите на ТРЕЙС.---------------------В този участък се кара с 90-100 , иначе ще се пребиеш. А минаването от едната лента в другата си е направо авантюра!

49

Анонимен

преди 5 години

Ако карате по магистрала Тракия, между Чирпан и Стара Загора, за неравностите може да благодарите на ТРЕЙС.

48

Анонимен

преди 5 години

Ми българина търси под вола теле, защото и да не търси накрая след време се разбира, че теле е имало. Просто са успели да го скрият. Ама истината все някога излиза на яве. Какво стана с парите на КТБ? И това един ден ще се разбере. Когато е минала давност и парите се преперат няколко пъти.

47

extremist

преди 5 години

За участъка София-Своге нямало изискване какво да е сцеплението - AMA MOЛЯ ВИ СЕ , ТАКА НЕ МОЖЕ , ТРИЕНЕТО САМО ПРЕЧИ, МАХНЕТЕ ГО ТОВА СЦЕПЛЕНИЕ, ЩОМ НЯМА ИЗИСКВАНЕ; ДАЖЕ МОЖЕ ДА ГРЕСИРАТЕ ПЪТЯ

46

Анонимен

преди 5 години

Абе какво прави заменилият Иванчева през задния вход Русев? Добре ли обслужва """""гражданите"""""".

45

Пепи

преди 5 години

мисля че доста добре е описал проблемите.Ама българина все търси под вола теле.

44

Анонимен

преди 5 години

Защо държавата нехае за тормоза от мафията над почтени служители, които са задържали разни схемаджии като едни нападжии за милиони - днес арестувалите ги служители на данс са уволнени?!?!?!?! Има ли медии в тази страна? Минал е номера с подхвърлените наркотици, за който се опасяваше Ваньо Танов че ще скроят на сина му. В Румъния протести срещу корупцията е а тука е идеално за мафията май. Как да работят служителите като са мачкани

43

Анонимен

преди 5 години

Няма изискване какво да е сцеплението. Ми тогава го направете отгоре с грес, та катастрофите да са повече. срам и позор. На корумпираните държавни слуги на олигарсите да кажа, че подкупите после не стигат да се избегне затвора при такъв гаф.

42

Анонимен

преди 5 години

ПЪЛНО БЕЗОБРАЗИЕ! САМО ЗА 15 ДНИ ЧАСТНАТА ГЛАВБОЛГАРСТРОЙ ПРИБРА 7 ПОРЪЧКИ ЗА 60 МЛН.ЛВ. ОТ ДЪРЖАВНАТА БУЛГАРТРАНСГАЗ! ДВОЙНО ПО-ВИСОКИ ЦЕНИ ОТ ПАЗАРНИТЕ! ИЗТОЧВА ЛИ ЧАСТНАТА ФИРМА ДЪРЖАВАТА

41

Анонимен

преди 5 години

Е как така за тази малка отсечка най-ниската цена е 23 млн? И то с това качество? Колко ли е била най-високата цена? Важно е да знаем дали е по-висока от тази, която днес платихме! Да ви преседнат парите, алчни бездарници!

40

Анонимен

преди 5 години

Ами то си има одобрена от АПИ "Техническа спецификация" в нея ясно са си записани всички критерии за различните видове пътища в републиканската пътна мрежа, има и "Технически правила за прилагане на ограничителни съоръжения по пътищата" има и БДС EN 1317 ...... ама то ти откъде да знаеш и за какво ти е да знаеш, нали АПИ са ти на издръжка и ти подписват всичко без никакви забележки, НАГЛЕЦ, между другото съгласно правилата на АПИ, там преди мантинелата, трябва да има и съоръжение парапет > 1,1м

39

Анонимен

преди 5 години

Много нагло изказване...това със закритата фирма изпълнител е много отиграно действие, точно, защото си дават сметка какво правят и какви биха могли да са последствията и са хитри и действат превантивно...и сега нито гаранции, нито отговорност от изпълнител, пък какво да говорим за политическите мекерета и тяхната отговорност...

38

Анонимен

преди 5 години

Бойко Борисов е виновен!

37

Герб са душмани

преди 5 години

Нанков се похвали наскоро че строим най евтините магистрали, за това инфрастуктурата ни е буквално убийствена успореднонс това че бдж не съществува на пътници, само за товари. Резултата е пренатоварени и разсипани пътища и убити 700 души годишно при 27 в Швеция

36

Свиреп

преди 5 години

Става обаче, малко любопитно. Имаме вече независима експертиза от Австралия. От експерт по пътно строителство. Малко, избягахме от нашите "експерти". И става еднааа....

35

Герб са душмани

преди 5 години

Нямало задание за асфалта! Колко удобно слагат пръст с камъни и всичко е чисто. Първо е за разтрел който прави заданието умишлено увеличава печалбата на изпълнителя от която също ***, после изпълнителя който допълнително си прави каквото иско щото са му спестили конкретика. Всички са чисти! Знам само че отсечката преди В Търново до жп линията е с македонски битум и е на 30 г и там не знам да има дупки ни катастрофи