Не може да има никакво изискване за сцеплението, защото то се променя в пъти в зависимост от условията. Дъжд, прах и т.н. Затова се слага ограничение на скоростта, където се налага.
Ето това на снимката е въпросният пътен учатък. Пътят е повече от перфектен. А бордюр трябва да има, защото там вървят и пешеходци, това е още в границите на града.
Когато идеш на лекар, не министерството те лекува, а лекаря! Когато използваш асфалт за градинки за да строиш пътища, сам си си виновен. За това си уж професионалист в строителството, за да знаеш как се правят пътища, и когато от министерството искат от теб да правиш нещо грешно, по-добре откажи проекта, но не убивай хора!!!
Още едни Грбаджии уб.ий.ци! Сега ще скрият истината и само шофьора ще е виновен! Както обикновено ...! Нищо ново под слънцето! Еййй, къде си Чавдар войводо!!!
До АнонименАко карате по магистрала Тракия, между Чирпан и Стара Загора, за неравностите може да благодарите на ТРЕЙС.---------------------В този участък се кара с 90-100 , иначе ще се пребиеш. А минаването от едната лента в другата си е направо авантюра!
Ако карате по магистрала Тракия, между Чирпан и Стара Загора, за неравностите може да благодарите на ТРЕЙС.
Ми българина търси под вола теле, защото и да не търси накрая след време се разбира, че теле е имало. Просто са успели да го скрият. Ама истината все някога излиза на яве. Какво стана с парите на КТБ? И това един ден ще се разбере. Когато е минала давност и парите се преперат няколко пъти.
За участъка София-Своге нямало изискване какво да е сцеплението - AMA MOЛЯ ВИ СЕ , ТАКА НЕ МОЖЕ , ТРИЕНЕТО САМО ПРЕЧИ, МАХНЕТЕ ГО ТОВА СЦЕПЛЕНИЕ, ЩОМ НЯМА ИЗИСКВАНЕ; ДАЖЕ МОЖЕ ДА ГРЕСИРАТЕ ПЪТЯ
Абе какво прави заменилият Иванчева през задния вход Русев? Добре ли обслужва """""гражданите"""""".
Защо държавата нехае за тормоза от мафията над почтени служители, които са задържали разни схемаджии като едни нападжии за милиони - днес арестувалите ги служители на данс са уволнени?!?!?!?! Има ли медии в тази страна? Минал е номера с подхвърлените наркотици, за който се опасяваше Ваньо Танов че ще скроят на сина му. В Румъния протести срещу корупцията е а тука е идеално за мафията май. Как да работят служителите като са мачкани
Няма изискване какво да е сцеплението. Ми тогава го направете отгоре с грес, та катастрофите да са повече. срам и позор. На корумпираните държавни слуги на олигарсите да кажа, че подкупите после не стигат да се избегне затвора при такъв гаф.
ПЪЛНО БЕЗОБРАЗИЕ! САМО ЗА 15 ДНИ ЧАСТНАТА ГЛАВБОЛГАРСТРОЙ ПРИБРА 7 ПОРЪЧКИ ЗА 60 МЛН.ЛВ. ОТ ДЪРЖАВНАТА БУЛГАРТРАНСГАЗ! ДВОЙНО ПО-ВИСОКИ ЦЕНИ ОТ ПАЗАРНИТЕ! ИЗТОЧВА ЛИ ЧАСТНАТА ФИРМА ДЪРЖАВАТА
Е как така за тази малка отсечка най-ниската цена е 23 млн? И то с това качество? Колко ли е била най-високата цена? Важно е да знаем дали е по-висока от тази, която днес платихме! Да ви преседнат парите, алчни бездарници!
Ами то си има одобрена от АПИ "Техническа спецификация" в нея ясно са си записани всички критерии за различните видове пътища в републиканската пътна мрежа, има и "Технически правила за прилагане на ограничителни съоръжения по пътищата" има и БДС EN 1317 ...... ама то ти откъде да знаеш и за какво ти е да знаеш, нали АПИ са ти на издръжка и ти подписват всичко без никакви забележки, НАГЛЕЦ, между другото съгласно правилата на АПИ, там преди мантинелата, трябва да има и съоръжение парапет > 1,1м
Много нагло изказване...това със закритата фирма изпълнител е много отиграно действие, точно, защото си дават сметка какво правят и какви биха могли да са последствията и са хитри и действат превантивно...и сега нито гаранции, нито отговорност от изпълнител, пък какво да говорим за политическите мекерета и тяхната отговорност...
Нанков се похвали наскоро че строим най евтините магистрали, за това инфрастуктурата ни е буквално убийствена успореднонс това че бдж не съществува на пътници, само за товари. Резултата е пренатоварени и разсипани пътища и убити 700 души годишно при 27 в Швеция
Става обаче, малко любопитно. Имаме вече независима експертиза от Австралия. От експерт по пътно строителство. Малко, избягахме от нашите "експерти". И става еднааа....
Нямало задание за асфалта! Колко удобно слагат пръст с камъни и всичко е чисто. Първо е за разтрел който прави заданието умишлено увеличава печалбата на изпълнителя от която също ***, после изпълнителя който допълнително си прави каквото иско щото са му спестили конкретика. Всички са чисти! Знам само че отсечката преди В Търново до жп линията е с македонски битум и е на 30 г и там не знам да има дупки ни катастрофи
"Трейс груп": АПИ решава как да се ремонтират пътищата!