Тези журналисти кога ще започнат да питат отговорните лица - например фирмата изпълнител Трейс. Да не стане като зам.-директора на Финансовия надзор, която не беше с нищо виновна, но никой не я попита кои са отговорните лица за бездействието и мълчанието по казуса с Гражданските застраховки и тя също си мълчеше и не издаде кой е виновен, навързани всички като свински черва са в тези агенцийки, как иначе ще оцелеят, ако не са на хранилка в някоя службичка.
Защо тук всичко е десето качество? Храна-помия, асфалтът пропада на първата година, дрехите - китайски ***, лекарствата - ментета.Големите компании също продават стоки със занижено качество. Например в магазин на Адидас в България стоката е само в черно, сиво и тук-там войнишко зелено. В Испания в магазин на същата марка цветовата гама е зашеметяваща. В Европейския съюз сме, но не знам кое ни е съюзното...
На някой направи ли му впечатленение "ПЪТЯ Е ПРИЕТ БЕЗ ЗАБЕЛЕЖКИ" за какви дефекти които не са отстранени става въпрос в този случай?!
До Пипимного си прекалил със сериалите, как реши че липсва проект кои са КАТ да удобряват проекта, като изключим ПОД и ВОД ако знаеш какво е това и какво е това грапаво покритие за тая надморска височина ?
Защо пишете "фирмата" ами не и напишете името? Защо едни и същи все печелят и все си оставят ръцете ? Защо продължават да им се дават държавни поръчки?
Едно време имаше ПСД - проектно сметна документация. Проект за работа не се одобряваше без да има този елемент от дейността на даден ремонт. Очевидно в случая, а ни само в този, липсва такава документация. При наличие на подобен проект нямаше начин да не направи впечатления на служителя от КАТ, че не е предвидено грапаво пътно покритие, което е задължително за такава надморска височина, и подобен наклон на пътя. Липсата на грапаво покритие е основната причина за настъпилото ПТП.
А знаете ли, че всички асфалтови смеси, които се полагат по пътищата в България, са с коефициенти на сцепление в пъти по ниски от тези в Европа. Ако някой се интересува от това, може да се поразрови и да прочете дисертационен труд в университета архитектура, строителство и геодезия по темата. Интересно защо никой не му обръща внимание след като някой се е постърал, отделил време и изследвал проблема. При приемане на обекти в България не се изискват измервания на сцеплението.
Трябваше просто да фрезоват настилката, да кажем 100 метра от началото на завоя, през него и 100 метро след него /за да е огледално за движението/. При фрезоване се награпява доста сериозно повърхността на асфалтовото покритие и подобрява сериозно сцеплениетно. Също така са могли да обърнат виража на завоя, за да не може при хлъзгави условия по лесно да се "изхвърля" МПС-то извън пътя. Ама сега извинения, обвинения. А просто трябва да мислим и да правим адекватни проекти за изграждане или ремонт
Вместо да се дават 5 милиарда за въоражение да се направят пътища ,да се реформира здравеопазването и образованието....а не зор за комисионни ...
Фирмата била предупредена, но не направила нищо - ами сега да изплати по милион на пострадалите семейства и другият път ще реагира навреме. А дано, ама надали - корупцията прозира отвсякъде- накрая ще го отнесе шофьорът, защото е карал с цели 53 км в час - жалко за загиналите и пострадалите хора,
Събирането на лентички от различни обекти е едно, а качествените строежи и ремонти са съвсем друго! Нашето е бг политически акт, предшествано от крадене на пари и некачествено строителство! Български патент "батко и братко".
"Наши фирми" както винаги са спечелили обществените поръчки, но когато изпълнителя и поръчителя не могат да се разберат за подялба на парите, го отнася ползвателя - невинните жертви на пътя!
А сега ни кажете името на фирмата която е протакала и името на собственика- не се мотайте и ошумолявайте,че и вие сте червени като него!
Където има нужда скоростта да се ограничи а фирмата-изпълнител се мотае,незабавно слагайте лежащи полицаи- не питайте червените мутри дали са съгласни!
Така и нищо не разбрах , след като има гаранция не искат да го изпълнят. Защото са били големи връзкари ли или другия който е участвал в схемата за източване не иска да плати от неговия джоб ? Сега има голя шум около трагедията но след 3-5 дена всичко ще е забравено .
Искам публично да се извиня и да изкажа искрени извинения към целия народ и свят. След като се оказа, че АПИ, КАТ, фирмата изпълнител, премиера, кмета, главния прокурор и всеки човек с власт който е знаел за учатъка е настоявал той да бъде оправен, се оказа, че само аз не съм настоявал, което ме прави единствен виновен в случая. Моля да ми простите!
До Анонимен 127Разбира се ,че е от един човек,но не от този който вие споменахте ,защото този няма акъл за нищо ,той е просто един дисциплиниран и продажен комунист ,със интересно западно влияние....,поне тако го направляват да показва и изглежда...
И АПИ, и полиция настоявали за ремонт на зловещия път, но...