35

Анонимен_777

преди 5 години

Отново гротескната и жалка *** погубва клетите си поданници ! Телешки _търпелив народ , нищо не го трогва...!

34

Анонимен_777

преди 5 години

Лошото при такива ситуации у нас е че 'Обходният маршрут' не е по-безопасен от затвореният... :) !

33

Бръчков

преди 5 години

Това ли трябваше да се случи , че да се разследват герберастките фирми , вършеещи по всички строежи на пътища ..... И пълнещи партийната каса , че да има пари за протестери и гласове !

32

Анонимен

преди 5 години

На снимката - стадо ненужни, безполезни и вредни хора с тлъсти заплати.И Търговският регистър още не е тръгнал.

31

Анонимен

преди 5 години

ТАКТИКАТА Е СЛЕДНАТА: СТЪРЖАТ СТАРИЯ АСФАЛТ, СТОПЯВАТ ГО И ГО ПОЛАГАТ ОТНОВО.ИКОНОМИЯТА НА СРЕДСТВА Е ОГРОМНА.

30

До 1

преди 5 години

"Преди години говорих с шофьор на камион." Ами преди години пътищата бяха строени от БКП/БСП и затова вече са в такова окаяно състояние. В цяла България, хиляди километри плачат за чисто нови пътища. Всичко вече тотално се е сринало и изринало, от некачествените материали, които са влагани някога.

29

Анонимен

преди 5 години

Така са всички ремонти изпълнявани от Трейс,собственост на Николай Михайлов и Юлиан Тюфекчиев.Търга се печели на ниска цена,след което с хиляди анекси цената се увеличава,ама качеството НЕ.

28

До 27

преди 5 години

Пиши на български. Никой не чете изчанчени езици.

27

(-_-)

преди 5 години

Пътя не е толкова зле, но има нужда и от поддръжка. Храстите не са изрязани от двете му страни, а канафките или ги няма или не са почиствани от времето на студената война. Това създава проблеми особено при дъжд. Можеше малко да го разширят тоя път, щото е адски тесен.. Не знам точно по кой стандарт може да съществува толкова тесен път..

26

Анонимен

преди 5 години

Nahalnizi poemete vinata si sa loschote patischta rastuscheni trotoari a milionite ginana v djobovite sa vi zarvulski milioneri

25

Анонимен

преди 5 години

Gerberite sa vinovni patischta ne ka4estveni loschi materiali a eu parite kade otivat. Ot kakvo stanahte milineri selski zarvuli partisanski vnu4ki i tn sluscham glupisti po tv mantinelata schtala da isdarji ako karal schofiora bavno sbe nekadarnizi orosti ne se li sramuvate ored bg narod tap koito vi isbra pak sa da go unijite s 100 eur pensii s miserni saplati solunska napravena krivo lavo trotoarite dupki restr moma hodat 4ujdenzi i padat po trotoarite gados mrasno fandakova milionerka

24

Waffen SS

преди 5 години

България е южна страна.Италия е също южна страна.В Италия като правило магистрали,пътища и виадукти се строят от фирми на мафията ,за да не правим изключение и при нас е така.Но като се има предвид ,че всяка страна си има мафия ,но в България мафията си има държава,то от проведеното разследване ще се окаже ,че фирмата е работила перфектно ,но някакъв дядо карайки каручката си е разсипал пръст по новия "прекрасен" асфалт и ето белята станала

23

123456

преди 5 години

До АПИ///Трейс Груп на кого беше ,да не е Цоло Вутов.

22

Waffen SS

преди 5 години

След направената експертиза ,ще се окаже ,че асфалта е положен по необходимата технология и отговаря на всички изисквания за безопасен път.Тъй като броя на хората работили в този бранш е крайно число ,то започват да се търсят хора,за които основното изискване е да искат по-малки възнаграждения ,за да остане повече както за собственика на фирмата строител ,така и за правилните партийни лица и структури.Виновни най-вероятно ще се окажат лица без съответния политически съпорт, ако има такива

21

Анонимен

преди 5 години

Сега ще наблюдаваме как се спасява любимата фирма-изпълнител! В цялата страна има участъци строени от нея и то за милиони от нашите пари! Баницата беше сладка, но и от преяждане се умира! Нищо не е без следа (трейс)!

20

Знаещ

преди 5 години

*** и пашата са акционери

19

АПИ

преди 5 години

До на : радев баща муФирма Трейс е главен изпълнител на пътя София Мездра!

18

Анонимен

преди 5 години

1. Асфалтът както е показан и в други сайтове има огромни дупки.2. Виражът е с обратен наклон.Не случайно, оплакванията са продължили и след ремонта на участъка.Големите чуденици. Пък и `специалист` от чужбина викнали.

17

Анонимен

преди 5 години

Айде пак действия пост фактум! Нашите институции така и не се научиха, че дейностите "след дъжд качулка" са вредни, неработещи, излишни и жалки. Кво ше проверяват сега?? Ако не беше тази ужасна трагедия щеше да бъде много смешно колко ненужна е 99% от БГ държавната администрация. Жалко за починалите и жалко, че обикновено жертвите от безхаберието и безсилието са обикновени хора, а не "богопомазани БГ политици".

16

Тъпо

преди 5 години

И като гледам войновски пак е там, един закононарушител, ще решава проблемите на транспорния сектор. Браво.