Миналата година, някъде около 10 септември, качвах Гълъбец, на подбалканския път в посока София. Видях 4 тежки птп, самокатастрофирали, като повечето бяха излязли от пътя и се бяха забили в дърветата. На един опел пък му се виждаше само задницата от една дупка. Застанах на тръни и започнах да карам с 20-30. И на един десен завой, колата поднесе и влязох в насрещното! Слава Богу - отсреща нямаше никой! Хора, даже не беше валяло. Някаква влага имаше във въздуха, и пътя беше невероятно хлъзгав.
ДЪРЖАВАТА ДА ИЗПЛАТИ ОБЕЗЩЕТЕНИЯ НА ЖЕРТВИТЕ И ПОСТРАДАЛИТЕ ЩОТО ОТ ЗАСТРАХОВАТЕЛНАТА КОМПАНИЯ ОЛИМПИК НЯМА ДА ВЗЕМАТ НИЩО!
Участакът е с голяма концентрация на птп. Не е обезопасен както трябва. А как трябва - по-качествен асфалт в този участък, осигуряващ по-добро сцепление, допълнително укрепена мантинела, разширение на участъка и тем подобни. Рейса се движил с 41 км\ч. Не имал вина за лошото качество на настилката! Как е възможно у сред лето, асфалта да стане хлъзгав като лед? Това е недопустимо.
ЗИМНИТЕ ГУМИ НЕ МОЖЕ ДА СЕ ПОЛЗВАТ ПРЕЗ ЛЯТОТО ИЛИ ОМЕКВАХА ИЛИ СЕ ВТВЪРДЯВАХА НО НЕЩО ИМ СЕ СКАПВАШЕ ПИШЕ ГО ЧЕРНО НА БЯЛО В ИНТЕРНЕТ!
Всички товарни и автобуси карат със всесезонни гуми, това не е Скандинавия или ***. По принцип и леките коли могат със всесезонни, но наложиха зимните, за да правят оборот на гумаджиите.
ВСЕ СЕЗОНИТЕ ГУМИ СА ХУБАВИ ЗА ЗИМАТА НО СА ОПАСНИ ПРЕЗ ЛЯТОТО ТАКА СЪМ ЧЕЛ А НА МОКЪР ТЕРЕН СА В ПЪТИ ПО-ОПАСНИ!
Редно е българите да боикотираме междеградския автобусен превоз.Българите трябва да искаме справедливост и създаването на нови правила гарантиращи безопасността на пътника. Призовам хората да не се возят на междуградски автобуси в близкия един месец най-малко.
До Анонимен 32Ок, тахографа показва 41 км/чКакви са били гумите или липсата на такива, грайфер? Всеки втори е тарикат и кара със зимни, на дъжд се виждат резултатите.Прегрети спирачки? При 41 км/ч аквапланинг? Абсурдно. Пътя там е сравнително с нов асфалт, минавал съм. ОК е
Наскоро имаше прегазената баба от автобус нает от Нинова на Бузлуджа, но този случай се потули бързо.
Сега ако имахме едни хубави военни самолети за 50 милиарда, или поне добра реклама и лого за пред ЕС за едни десетки милиони, друго щеше да е. А вие пътища ли искате - те са такива за да се направи място за новите жители на тази територия - инженери и професори, които с радост са готови да станат животновъди за баце.
Тахографа показва скорост от 41км/час, явно проблема е в пътя и калпавия ремонт а оттам следите водят до групировката ....
*** че ще мине време и ще забравят , както забравиха децата от река Лин , трагедията с автобуса Бакаджика затвор за управници и техните слуги . Всички сте за Белене И ГЕРБ И БСП И ДПС И ЖАЛКИТЕ ПАТРИОТИ В КОИТО НЯМА НИЩО ПАТРИОТСКО. ТЕЗИ ХОРА ЗАГИНАХА ЗАРАДИ ВАС . ЗАЩОТО НЯМА ПЪТИЩА НЯМА СИСТЕМА НЯМА КОНТРОЛ НА ПУНКТОВЕТЕ ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД.
Сега ще излезе Цветан Цветанов и ще ни обясни как тази катастрофа е дело на опозицията и тъмните сили, които се опитват да дестабилизират правителството и държавата.
Когато транспортът е една държава се управлява от човек убил собственото си дете с транспортно средство никой не може да бъде сигурен за здравето и живота си качвайки се в автобус, влак или кола.Не е виновен обаче плевенския ром Московски, виновен е онзи, който го назначи за транспортен министър и продължава да го държи на този отговорен пост.Сиреч виновен е лично и персонално Бойко Методиев Борисов !
До Анонимен 24Нямаше да се случи тази трагедия ако Бойко си беше дал оставката още когато падна моста в Генуа. Фирмата е регистрирана по управлението на бсп и всички бизнес-мафиоти са бивши бкп.
целият транспортен бизнес е на баце Бойко. Все пак и магистралите са си негови. А пострадалите няма кой да ги лекува- има само фелдшери. Лекарите отдавна избягаха от шофьорчето на Тато. За сметка на вълнистите магистрали на ужасите и кашкавалените мантинели, поне има добри застраховки (олимпик), а и много хора са богати и могат със собствени средства да се оправят, само да ги изтеглят от КТБОставка и ЛИНЧ
Четирима от ранените в пътния ад още са с опасност за живота