Нон стоп фишинг атаки и то не само от моята банка - Уникредит, но и от разни магазини за пазаруване.
И на мен ми пращат и то отдавна, ама направо трия. Имам сметка само в една банка, но тя е толкова непопулярна, че не се сещат да изпращат писма от нейно име;)
тъмната страна на интернет - в мазето полумрак с облегнали се на стените маскирани дилъри на откраднати е-мейл и :)
Адекватни действия. Тя тази фишинг атака е от началото на годината, поне аз тогава започнах да получавам ежеседмични имейли, че трябва да актуализирам нещо в червивата ябълка свързана с цеко. Добре че нямам сметка там и никога не съм имал, защото някои имеили са доста изпипани и сигурно щях да клъвна.
Между другото жената с която говорих говореше доста интелигентно . Не беше *** определено ... Което ме озадачава ....какви хора работят за тези мошенници ...
А на мен ми звъняха да си застраховам парите , в банката се оказа че не предлагат такава услуга ... Но да знаеше името ми ...И ми дрънкаше някакви глупости . Добре че имам навик да им казвам че ще отида лично да проуча нещата :D
Сега бабите няма нужда да тътрят торби с пари до терасите и да ги мятат от там. Всичко ще става онлайн .
Аз съм онлайн банкиране ДСК-мултикеш дескстоп програма . Безплатна за фирми.. По стара Версия е .. Но в Уникредит и Райфайзен е 15-30 евро на месец само за Мултикеш.. Писна ми от това web банкиране , сертификати , трудна настройка.. или допълнителни пари за токен.
Таки писма деректно ги получавам в "нежеланата поща" , и не си правя труд даже и да ги трия, след някой ден изчезват - щом сървърът ги е пратил там , явно има защо.
Аз затва на такива писма не обръщам внимание.Замислете се какво толкова има да ви уведомяват?Май нищо,а?Ако е толкова важно малко по старият изпитан начин.С личната карта в клон на банката пред служителят на бюрото и документите на хартиен носител.Многото безмислени технологии водят до затруднения вместо улеснения.Хубаво нещо е човек да е високотехнологичен стига да има реална полза от това а не просто защото живее по инерция.Останалото е измама и прах в очите на хората.
Може IT специалистите действително да имат дебитни карти и профили във фибанк и за това да са се юрнали да се оправят с необичайното съобщение.На мен пък едни хем ми звъняха по телефона и ми знаеха името, хем ми знаеха и имейла, да съм пробвала новата им платформа за финансови сделки=
два от имейлите на мошениците от които пращат писма са:fibank_help***iptv.bgccb-online-plc***websitewelcome
Тревожната статистика показва, че дори повече от половината IT специалисти също попадат в клопката на хакетите.-тъ па нари!как ше отваряш щракаш върху линкове, прикачени в писмо? това е правила 1 да НЕ се прави никога!
На мен редовно ми пращат такива имейли. А това че "половината ИТ специалисти подат в клопката на хакерите" е абсолютна глупост.Ако все пак се усъмните лесно може да проверите.Всеки такъв имейл съдържа линкове. Достатъчно е просто да посочите със мишката върху линка (без да кликате) и ще видите че той води до адрес който няма нищо общо със реалната банка.А и по принцип банките никога не изпращат имейли във който да ви искат лични данни.Само *** може да се хване на такъв фишинг.
Нова фишинг атака от името на най-големите банки