15

Anon

преди 5 години

959 е скъпо в Щатите защото е забранено и никога не е било официално внасяно...

14

Пропов

преди 5 години

тук някой спомена f40.F40е гола пръчка, ама карбонова. А карбона е вечен за разлика от някви чипове. Чиповете стареят много бързо - чисто функционално.

13

Анонимен

преди 5 години

Собственикът е бил с каско в 'Олимпик' и затова трябва да е продаде

12

Анонимен

преди 5 години

Пак късмет, че двигателя е в багажника и с малко работа ще става за пред хората.

11

Анонимен

преди 5 години

Само плиткоумен череп със сексуални проблеми и незаслужено богатство може да кара супер скъпа кола...докато не я блъсне след като е взел повечко бело де.

10

Анонимен

преди 5 години

"Автомобилът се задвижва от 2,8-литров би-турбо двигател с максимална мощност от 450 коня."Автомобила СЕ Е ЗАДВИЖВАЛ, щото сега с едно лиспващо колело и кой знае още какви поражения от челния удар не знам точно как ще се задвижи... освен да го дърпат с въже върху платформичка...

9

Гошо...Тъпото

преди 5 години

Такъв модел Порше нямам,сега...събирам парите.

8

Анонимен

преди 5 години

Това е модел след 1990г, кви 500 хил $ вееее, вие полудехте ли?!

7

Анонимен

преди 5 години

значи, това е било катастрофа като за 1 милионаз бих си я поправил, цената на тези екземпляри само нагоре върви

6

Анонимен

преди 5 години

Нормално, неблъснати в момента струват около 2 милиона. Дори ако я разковат за части и стане донор за останалите 959-ки, пак ще си струва парите.

5

Анонимен

преди 5 години

Тази кола е била технологично чудо за времето си, 1986 година. AWD, адаптивно окачване с 4 различни настройки, алуминиево шаси, двойно турбо, сензори за налягане на гумите, ръчна кутия с 6 скорости. Пред нея, едно Ферари Ф40 от същите години си е буквално като гола пръчка.

4

Анонимен

преди 5 години

Давам до лев и пеТдесе...

3

Анонимен

преди 5 години

Порше са стигнали върха на автомобилните технологии. Не затова, че са супер-спортни или напомпани, ами масво се карат десетки и стотици-хиляди километри без да получават особени дефекти и износвания. Изключително надежни коли. Залагат само на проверени технологи и изключително качествени материали. Поради това по-голямата част от произведените Порше за цялата история на фирмата са все още в движение и се използват масово, а не само за показност.

2

до 2-рия разбирач!

преди 5 години

Това е най-добрата спортна кола за всички времена! Решенията ползвани в нея,особено в предаването на тркакцията на 4-те колела няма аналог и е недостижимо техническо решение за 99% от автомобилния свят.А дюбел си ти!

1

Анонимен

преди 5 години

общо взето само ламарини :)"сърцето" на поршето е живо и здраво