9

Anonimen

преди 5 години

Пилотът е с около 19 000 часа непрекъснат авиационен стаж, с изключителен талант знания и опит а синът ме с около 1000 часа. Инцидентът е просто лошо стечение на обстоятелствата на малка височина когато нямате много време за реакция.

8

нищо лично

преди 5 години

До Анонимен 6тотално невежество по официялния по Конституция език.--------------------------------------официАлния

7

до 5

преди 5 години

Кво да ти кажа, сложно е, нещо като тази жена на видеото която не може да говори български език.

6

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 5Трябва да слушаш вътрешния си глас.

5

Анонимен

преди 5 години

за КОГО не за КОЙНо в България официално е призната, поддържана, оправдавана, размножаеана, уважавана неграмотността. Еисоки дипломи, докторантури, професури, фризюрии какво ли не гъмжило от тотално невежество по официялния по Конституция език. Не'ам думи.

4

Анонимен

преди 5 години

Имаме страшни медии, които мигновено ни осведомяват точно и конкретно. Едните викат, че бил селскостопански, други че бил частен (което е явно много важно), трети че бил паднал, пети че се разбил и т.н. напълно конкретна информация. Долу горе може да се сглоби картината, че самолет "Пайпър" се е разбил при опит за принудително кацане, а подскоците са от неравностите на непригодния терен. Ама няма кой да го напише...

3

Анонимен

преди 5 години

Дърво без корен. Винаги се потя когато съм в самолет.

2

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 1В съвременния български посткомунистически модел най-важното е да се правиш на такъв какъвто не си. А ако имаш и малко парици съвсем те отвява вятъра. Някои се правят на автомобилни, а други на самолетни пилоти без да имат нужните знания и най-вече талант, вродена дарба за тая работа. Затова и често падат самолети от небето и катастрофират коли по пътищата. А сме малка държавица.

1

Анонимен

преди 5 години

Абе хора, тва фъркането с машини в небето не е шега работа и не е за всеки.