нищо закономерно не виждам за 4-та катастрофа с един и същ вид противопожарен автомобил Магирус ,при условие че е може би най-често използваният при гасене на повечето пожари.
До АнонименБъркаш, всички автомобили, които гасят с вода и пяна имат резервоари за гасителни вещества. В случая, този автомобил е зареден с 3000л. вода и 300л. пенообразувател/ това се проверява всяка сутрин при застъпване на смяна/. При пълно натоварване на помпата/ 40л/сек/, водата се изпомпва за по-малко от 4 мин.. Колкото до вълноломите, влиза се в цистерната и се подменят.
До Анонимен 9Проблема е, че при старите пожарни които не си знаят годините тези прегради отдавна са изгнили, а от статията не става ясно за каква марка иде реч. Старите отдавна са сдали багажа и се кърпят на парче защото само такива машини могат да отидат навсякъде. Колкото до новите те по-скоро са асфалтови тигри и повечето всъщност не са пожарни, а помпи и без източник на вода са само купчина ламарина на четири колела.
До д-р ДрегерАбе прав си но в цистерните има прегради с отвори в тях, точно за да намалят инерционната сила на течността.
До АнонименИвеко не произвеждат пожарни автомобили, а предоставят само шасито на което се монтира надстройка, в случая Магирус ! В тази Противопожарна Служба има само един противопожарен автомобил произведен чисто, като такъв и той е Татра 815, но е на дежурство от 1986г.
До До 2А ако скоростта не е причина за ПТП- то, а технически проблем?Не избързвайте със заключенията! Има си следствие, ще се прави и експертиза.
Всеки водач на цистерна ще ви каже че управлението на гюм с вода хич не е проста работа. Течността си живее свой живот и има свое мнение за стабилност и посока.
След поредния инцидент с пожарна: Синдикат иска проверки